XXL Nutrition

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Alleen het verschil in eiwitten vergeleken Whey Perfection en Mass Perfection is per 100 gr [uit mn hoofd]:

WP: 78 gr per 100 gr
MP: 32 gr per 100 gr

Dus krijg je in verhouding minder eiwitten per maaltijd binnen.

Het is de afweging die je wilt maken..

klopt helemaal:) Whey Perfection is pure Whey. Mass Perfection is een combinatie van eiwitten (Whey & Micellar) en koolhydraten (100% complex).

je krijgt natuurlijk wel koolhydraten binnen. dat is natuurlijk het andere gedeelte. als je 100gr per keer neemt, krijg je voldoende eiwitten en koolhydraten binnen wat voor mij een leuk tussendoortje is (wat niet. lees: perfection bar).

Met Mass Perfection pak je complexe koolhydraten en ruim 20 gram eiwitten uit Whey & micellar. Superfood! Een mooie maaltijd:)

Zeker in de bulk zit deze in mijn basis heerlijk en goed voor massa

Ook handig voor de niet grote eters...makkelijk kwaliteits kc nuttigen.

Als ik nu een nieuwe pot mass perfection banaan bestel, krijg ik dan al die nieuwe batch? (omdat laatst alleen nog maar vanille verkrijgbaar was) Ik heb al 1 pot banaan verslonden en was er wel tevreden mee! En blijft de prijs ook zo scherp? Thanks

Hij is bijna op dus moet weer bestellen. Mijn off season stack raakt op zijn eind.

Als ik nu een nieuwe pot mass perfection banaan bestel, krijg ik dan al die nieuwe batch? (omdat laatst alleen nog maar vanille verkrijgbaar was) Ik heb al 1 pot banaan verslonden en was er wel tevreden mee! En blijft de prijs ook zo scherp? Thanks

Ja, en nog mooier de prijs blijft zo scherp. De vraag in Nederland en Belgie is enorm dus dat kan:)

Oats smaak is sterk van zicbzelf. Persoonlijk vind ik dat een lekkere smaak. Brinta daar in tegen vind ik niet te haggelen. De banaan smaak die ik nu neem vind ik heerlijk. Maar smaken blijven gelukkig verschillen. Misschien moet je nog ff wennen. Hoop het voor je want de kwaliteit is heel hoog van dit product.

True... En Brinta bevat ook nog eens verborgen suikers.
Aangezien ik nu niet zo ruim in mijn portemonnee zit gan ik lekker voor Oats.
Die meng ik met Whey Perfection voor de smaak en extra proteïne.

Neem nu bij mn ontbijt 2 opgehoopte scoops door magere melk. Smaak is niet zo romig als een andere gainer die ik wel is probeerde maar de structuur en vulling is gewoon top. Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel de beste 'maaltijdvervanger' is die ik tot nu toe heb geprobeerd, maar moet ook er bij zeggen dat ik er pas een stuk of 3 getest heb in totaal.

Neem nu bij mn ontbijt 2 opgehoopte scoops door magere melk. Smaak is niet zo romig als een andere gainer die ik wel is probeerde maar de structuur en vulling is gewoon top. Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel de beste 'maaltijdvervanger' is die ik tot nu toe heb geprobeerd, maar moet ook er bij zeggen dat ik er pas een stuk of 3 getest heb in totaal.
Leuk om te lezen dat je het als "beste maaltijd vervanger" omschrijft. Is het ook zeker. Het is eigenlijk "pure natuurlijke" voeding. Geen onbekende ingrediënten. Weet zeker dat je niet verder hoeft te zoeken naar een andere vervanger. Met Mass Perfection zit je goed! :thumbs:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Mass Perfection:
-Ongeëvenaard in de opbouw van spiermassa
-Elke shake laat je spieren groeien!
-Pure kwaliteit en dat merk je
-Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
-De 4 allerbeste koolhydraten
-Bomvol vitamines en bouwstoffen
-Vrijwel vrij van suikers

Zelf heb ik de grootste gekocht (aardbei) en mengde het met water, daarnaast dronk ik niks anders dan water en thee. Eenmaal de shake op wilde ik geen water meer, de smaak was gewoon verleidelijk om meer dan goed voor je is te nemen. Ik wilde dan ook gewoon 4-5 shakes maar deed het niet natuurlijk. Wel ben ik er echt veeeeeel spier bijgekomen na een maand. Dit was me eerste supplement. Voor een weight gainer is het perfect!

Zelf heb ik de grootste gekocht (aardbei) en mengde het met water, daarnaast dronk ik niks anders dan water en thee. Eenmaal de shake op wilde ik geen water meer, de smaak was gewoon verleidelijk om meer dan goed voor je is te nemen. Ik wilde dan ook gewoon 4-5 shakes maar deed het niet natuurlijk. Wel ben ik er echt veeeeeel spier bijgekomen na een maand. Dit was me eerste supplement. Voor een weight gainer is het perfect!

Mooie complimenten weer! Met Mass Perfection pak je kwaliteit en dat merk je. Met elke shake geven je lichaam en spieren de juiste bouwstoffen om te groeien!:)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Ik heb nu 2 x die nieuwe batch mass perfection geprobeerd en ik moet zeggen dat de structuur verbeterd is! Ook na het shaken. Je merkt het als je de poeder in je shakebeker gooit en als je hem opdrinkt .. Het lijkt wel of er meer micellar casein inzit dan voorheen. En ik las net ook dat er Palanitose inzit! :)

Ik heb nu 2 x die nieuwe batch mass perfection geprobeerd en ik moet zeggen dat de structuur verbeterd is! Ook na het shaken. Je merkt het als je de poeder in je shakebeker gooit en als je hem opdrinkt .. Het lijkt wel of er meer micellar casein inzit dan voorheen. En ik las net ook dat er Palanitose inzit! :)
Bedankt voor je compliment. We hebben de formule iets succesvoller gemaakt. Nu is het nog beter en eigenlijk in de weightgainers onverslaanbaar. :cool: Mass Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Nog betere formule gaat goed zo. Ik vond de smaak al goed vanille kan bijna niet fout

Nog betere formule gaat goed zo. Ik vond de smaak al goed vanille kan bijna niet fout

De kwaliteit was al onverslaanbaar (zuiver complexe koolhydraten uit Oats, rice bran en Brown Rice in combinatie met de beste eiwitten uit Whey en Micellar Casein) De smaak nu ook:)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Kijk netjes man dat brengt uiteindelijk mooi resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven