XXL Nutrition

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Naast de kwaliteit is het voor sommigen ook de manier om de juiste ingredienten binnen te krijgen. Ik ken ze die moeite hebben met veel eten. Dit is dan heel fijn qua uitkomst.

Naast de kwaliteit is het voor sommigen ook de manier om de juiste ingredienten binnen te krijgen. Ik ken ze die moeite hebben met veel eten. Dit is dan heel fijn qua uitkomst.

Ja klopt, en als ze veel gaan eten zijn het vooral veel koolhydraten zonder eiwitten.
Mass Perfection heeft de perfecte samenstelling inderdaad.

Laatst bewerkt:
Dag mensen,
na een stop van 2 jaar jaar door tal van blessures ben ik vorige maand terug begonnen met krachttrainen. Ik heb mij nooit echt toegespitst op supplementen. Nu zou ik graag wat meer willen letten wat ik voor voeding opneem.
Op dit moment eet ik wat er op tafel verschijnt.
Ik neem de Mass Perfection als tussenmaaltijden rond 10u en 15u.
Na mijn training de Whey Perfection.
Voor het slapen gaan neem ik nog een shake Miscelar Casein zodat ik een hele nacht amino's in mijn lijf heb. (Ik heb daarvan berry blast als smaak en vindt de smaak OK, juist dat het echt een dikke pap wordt gecombineerd met melk en ietsje minder met water, maar toch nog altijd een te dikke pap naar mijn zin... is dit met alle smaken van Miscelar Casein!?)
Graag had ik hierover eens jullie mening gehad en evt wat meer tips? Ik vraag me af of ik met die Miscelar Casein geen overkill aan amino's doe? Die Whey perfection is die er ook niet te veel aan? Mits er in die Mass Perfection al eiwitten zitten?

De smaak die ik heb van Mass Perfection is de Normaal, ik vind die super lekker met wat (magere) melk! De enige smaak die ik echt niet beu geraak + ook de sterke prijs van het product maakt het nog eens extra interessant.

Mvg

Hoeveel zijn jullie ong aangekomen per pot ?
En zijn jullie alleen aangekomen in spiermassa of ook in vet ?

Dat is een goede vraag en tegelijk heel moeilijk te beantwoorden ik gebruik het in mijn dieet om aan de calorieën te komen

Hoeveel zijn jullie ong aangekomen per pot ?
En zijn jullie alleen aangekomen in spiermassa of ook in vet ?

Per pot ben ik 3.53 kilo aangekomen waarvan 3.51 kilo spiermassa. Ik heb al 5 potten Mass Perfection gebruikt dus ben al 17.55 kilo spiermassa aangekomen!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Dag mensen,
na een stop van 2 jaar jaar door tal van blessures ben ik vorige maand terug begonnen met krachttrainen. Ik heb mij nooit echt toegespitst op supplementen. Nu zou ik graag wat meer willen letten wat ik voor voeding opneem.
Op dit moment eet ik wat er op tafel verschijnt.
Ik neem de Mass Perfection als tussenmaaltijden rond 10u en 15u.
Na mijn training de Whey Perfection.
Voor het slapen gaan neem ik nog een shake Miscelar Casein zodat ik een hele nacht amino's in mijn lijf heb. (Ik heb daarvan berry blast als smaak en vindt de smaak OK, juist dat het echt een dikke pap wordt gecombineerd met melk en ietsje minder met water, maar toch nog altijd een te dikke pap naar mijn zin... is dit met alle smaken van Miscelar Casein!?)
Graag had ik hierover eens jullie mening gehad en evt wat meer tips? Ik vraag me af of ik met die Miscelar Casein geen overkill aan amino's doe? Die Whey perfection is die er ook niet te veel aan? Mits er in die Mass Perfection al eiwitten zitten?

De smaak die ik heb van Mass Perfection is de Normaal, ik vind die super lekker met wat (magere) melk! De enige smaak die ik echt niet beu geraak + ook de sterke prijs van het product maakt het nog eens extra interessant.

Mvg

Schema ziet er prima uit.

Die Micellar Cassein is totaal geen overkill. Ga je zeker baat van hebben.
Dat ie soms wat dik wordt, dat komt door de samenstelling. Ik vind dat juist lekker.
Mass perfection tussen door is ook goed!

Ik heb deze net ook besteld samen met whey perfection. hoop dat ik het morgen in huis heb :)

Zit eraan te twijfelen om deze te gaan nemen, naast mijn Isolaat Perfection en Creapure Creatine.
Is dit dan een goede combinatie?
's ochtends: Creatine, 10 minuten later Mass Perfection
's middags: Mass Perfection
's avonds (alleen na het trainen): Isolaat Perfection

Of mag de Isolaat Perfection ook op de niet-trainingsdagen naast de Mass Perfection worden ingenomen?

Zit eraan te twijfelen om deze te gaan nemen, naast mijn Isolaat Perfection en Creapure Creatine.
Is dit dan een goede combinatie?
's ochtends: Creatine, 10 minuten later Mass Perfection
's middags: Mass Perfection
's avonds (alleen na het trainen): Isolaat Perfection

Of mag de Isolaat Perfection ook op de niet-trainingsdagen naast de Mass Perfection worden ingenomen?

Mag ook, vooral als je een zware trainingsweek achter de rug heb.
Ik neem het in ieder geval wel altijd extra

Mass Perfection mag je op elk moment pakken dat je hoogwaardige voeding wilt toevoegen. Pure complexe koolhydraten icm met de beste eiwitten uit whey en micellar. Mass Perfection is geschikt / kun je toepassen op elk moment.:)

Nog ff en dan komt Mass Perfection ook in Peach Mango en Chocolate Hazelnoot binnen:)

Choco hazelnoot lijkt me lekker!!!

^ haha dacht ik ook meteen. Mss beetje Nutella achtig :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven