Fitness Seller

Meaantje: High Frequency Powerlifting

Bezoekers in dit topic

9SJ5X.gif


In welke gewichtsklasse doe je mee op het NK junioren? 74 of 83?
Mn zusje doet mee in -63 dus ik kom kijken

welkom. Sta in geschreven in toch de 74.. :( Tenzij eten beter gaat komende tijd


Ik zal ook wel naar je zusje kijken :eyebrow::eyebrow:
 
Ik schijn hier "in" te moeten posten. Dus bij deze. :D
 
Training 22-2

Voelde me echt futloos en alles ging echt slecht. Alles voelde 10kg zwaarder raakte met squats echt gemotiveerd omdat ik mn form nog niet terug heb. Maar als ik onderin agressiever ben doet mn heup pijn. Raak hier wel echt flink gefrusteerd over.

Kniebuigen
137,5x5x3
goed zwaar :( Laatste set was dan nog de beste

Bankdrukken
72,5x3x4
echt nul snelheid.

Deadlift
150x3x2
dit ging dat wel prima ??? Qua form en snelheid ook

Db fly
6x20
6x16x2

Lat pull down
30x20x3

stretchen

trainingsduur: 2 uur
 
welkom. Sta in geschreven in toch de 74.. :( Tenzij eten beter gaat komende tijd


Ik zal ook wel naar je zusje kijken :eyebrow::eyebrow:

Wat lukt er dan niet met eten? Ik studeer voeding&diëtetiek, wellicht dat ik je kan helpen zolang je van mn zusje af blijft :o
 
Ik weiger om "in" te roepen, maar ik ga Meaantje wel even volgen.
 
Wat lukt er dan niet met eten? Ik studeer voeding&diëtetiek, wellicht dat ik je kan helpen zolang je van mn zusje af blijft :o

Eten lukt wel, maar daarna gaat het slecht :( Heb al hele lange tijd last van mn darmen namelijk. En (meer) eten heeft daar invloed op :o
 
Training 23-2

VIel alles mee hoe zuur ik me vandaag voelde eigenlijk. Alleen ging front squat niet echt goed, was erg zwaar :(

Front squat
92.5x6x3

Incline bench press
52.5x6x3

Hyperextension
bwx12
bw + red band x12x2

face pull
x12x3

kettlebell push up
bwx12x2
bwx10
Voeten op een bankje en handen op een kettlebell zegmaar.


foam rollen

trainingsduur 1,5 uur.
 
Nette frontsquats, gebruik je een oly grip?
 
Eten lukt wel, maar daarna gaat het slecht :( Heb al hele lange tijd last van mn darmen namelijk. En (meer) eten heeft daar invloed op :o

Prikkelbare darmsyndroom misschien? Of een allergie/intollerantie voor bepaalde stoffen

wwe ja ze doet ook mee aan de DRC
 
prikkelbare darmsyndroom is toch gewoon een verzamelnaam voor allerlei darmtroubles met geen duidelijk aanwijsbare oorzaak?

edit: oh nee specifiek verstoorde peristaltiek zie ik nu na wat goochelen
 
vid van 21-2. Squats gingen goed

gister teleofon vergeten :(

vandaag wel vids.



Nette frontsquats, gebruik je een oly grip?

ja oly grip. Maar de front rack positie blijft lastig, stort snel in :( Bij de 3e set ook moeten reracken na eerste rep omdat hij weg gleed

Prikkelbare darmsyndroom misschien? Of een allergie/intollerantie voor bepaalde stoffen

wwe ja ze doet ook mee aan de DRC

ja die diagnose is gesteld maar daar heb je verder niks aan aangezien er geen behandelplan is. Kreeg van de dokter medicijnen voorgeschreven maar die medicijnen zijn eigenlijk totaal nutteloos en ze pakken niks aan. Enige reden waarom ze bij mensen werken is vanwege het placebo effect (srs). In november leek het wel beter te gaan toen ik phosphadetylserine nam, neem het nog steeds maar nu gaat het weer slechter :(

Pleurklaat Vaak word wel de diagnose PDS gesteld als alle andere dingen zijn uitgesloten. Dus in die zin wel een verzamelnaam voor alles waarvan ze niet weten wat het is. Verder is het enorm vaag wat de ziekte verder inhoud en verschillen de klachten en symptomen heel erg per persoon.
 
Is inderdaad vrij vaag omdat het per persoon verschilt. Wat je zou kunnen doen is testen waar je last van krijgt. Volgens mij zijn het altijd een soort (of meerdere soorten) koolhydraten die voor de problemen zorgen. Ben je er wel eens mee bij een dietist geweest?
Er bestaat bv het FODMAP-dieet (Fermentable Oligo-Di-Monosaccharides and Polyols), daarmee test je in verschillende periodes soorten koolhydraten en zoetstoffen uit om te kijken waar het probleem zit.
 
Ik heb ook pds en ook het fodmap dieet gevolgd (app kun je kopen, heel handig!). Het werkt heel goed, maar helaas heb ik er moeite mee om bepaalde dingen te laten staan. Het valt in feite onder het provocatie eliminatie deet.
 
ja oly grip. Maar de front rack positie blijft lastig, stort snel in :( Bij de 3e set ook moeten reracken na eerste rep omdat hij weg gleed

Ik pak ze ook altijd oly style, maar heb er ook een soort haat/liefde verhouding mee. Blijft wel een superieure oefening met veel ongemakken. Pas na een paar trainingen zijn mijn polsen weer een beetje gewend aan de oly grip.
 
Training 24-2

4 dagen op rij squats en bankdrukken. Vraag me af of ik nu al echt hardcore bezig ben? Maar alles ging boven verwachting.

Kniebuigen
147.5x3x4
er zaten goeie en mindere setjes tussen

Bankdrukken slingshot
77.5x5x3
2e set was drama, andere setjes gingen goed. Volgende week hopelijk 80 reppen :o :o

Deadlift paused
127.5x3x4

Overhead press
30x8
35x8x3

Cable row
x8x4

stretchen

morgen wel verdiende rustdag :D


Is inderdaad vrij vaag omdat het per persoon verschilt. Wat je zou kunnen doen is testen waar je last van krijgt. Volgens mij zijn het altijd een soort (of meerdere soorten) koolhydraten die voor de problemen zorgen. Ben je er wel eens mee bij een dietist geweest?
Er bestaat bv het FODMAP-dieet (Fermentable Oligo-Di-Monosaccharides and Polyols), daarmee test je in verschillende periodes soorten koolhydraten en zoetstoffen uit om te kijken waar het probleem zit.

Ik heb ook pds en ook het fodmap dieet gevolgd (app kun je kopen, heel handig!). Het werkt heel goed, maar helaas heb ik er moeite mee om bepaalde dingen te laten staan. Het valt in feite onder het provocatie eliminatie deet.

ik vind het lastige hier van dat ik dan echt onmogelijk aan genoeg kcalorien per dag kom :( Ik moet vrij veel eten om uberhaupt op gewicht te blijven nu :(

Ik pak ze ook altijd oly style, maar heb er ook een soort haat/liefde verhouding mee. Blijft wel een superieure oefening met veel ongemakken. Pas na een paar trainingen zijn mijn polsen weer een beetje gewend aan de oly grip.

Ik vind het op dit moment erg demotiverend om met 90kg bezig te zijn. Ik heb vroeger zo veel meer gedaan.
 

vid van vandaag, wel erg donker :(
 
Oly grip front squat moet je voor je sets eerst specifiek rekken als je het niet gewoon bent (geladen barbell in het rack en je kunt die positie al rekken), tevens is die Klokov GHD oefening belangrijk meaantje, gezien het instorten, dat is een gebrek aan kracht. :thumbup:
 
Back
Naar boven