XXL Nutrition

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Dat hele doelen stellen op of rond 1 januari is voor een wedstrijdlifter toch sowieso onzin.
Kijk gewoon naar je volgende meet/piekmoment.

ja, het zijn zegmaar getallen die mooi zouden zijn als ik die aan het eind van het jaar heb gehaald. Het woord "doel" is mischien een verkeerde woord keuze

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

innn on page 100

tnx Hoody :)

vond het zelf wel leuk om een overzicht te geven

https://www.youtube.com/watch?v=_SatIRPtFz4

link voor volgende pagina.

Leuk filmpje!

Dat hele doelen stellen op of rond 1 januari is voor een wedstrijdlifter toch sowieso onzin.
Kijk gewoon naar je volgende meet/piekmoment.

Aantal wedstrijden is prima, hoe meer hoe beter. We mogen blij zijn dat er weer meer wedstrijden zijn.

Dat is jouw mening ;) Anderen vinden het leuk om volgend jaar rond deze tijd te kijken of ze op het nk raw hebben gehaald wat ze nu hoopten/als doel stelden.

Zoveel mensen zoveel meningen, iets wat veel mensen doen af doen als zijnde onzin is een in mijn ogen superieure houding aannemen.

Dat is jouw mening ;) Anderen vinden het leuk om volgend jaar rond deze tijd te kijken of ze op het nk raw hebben gehaald wat ze nu hoopten/als doel stelden.

Zoveel mensen zoveel meningen, iets wat veel mensen doen af doen als zijnde onzin is een in mijn ogen superieure houding aannemen.

Wat lang niet altijd slecht is natuurlijk ;)

Gruwelijk motiverend filmpje. Mooi werk man!

Dat is dan ook alleen maar omdat dat nk raw toevallig in december is, aan het einde van het jaar, natuurlijk is dat een piekmoment.
En heeft helemaal niets met een gevoel van superioriteit te maken, thewasp en ik en een aantal anderen die hier reageren kennen daniel persoonlijk omdat hij hier regelmatig lift, hij kwam ook niet voor niets uit voor team phm, en we proberen gewoon op een constructieve manier realistisch te blijven, niemand loopt te haten of voelt zich beter dan de ander ofzo.

Mooi filmpje man

Leuke vid man

Nice vid.

mooi filmpje.!
gewoon erg sterk ,en knap gedaan en dat op jou leeftyd.!

laat je niet gek maken,and go for it.!

Mooi filmpje! Succes dit jaar:D

:cool:Tof filmpje, zieke progress ben benieuwd naar eind 2015!

Geef de man die vanaf 1:45 filmt eens een filmcursus. Verder leuk filmpje!

leuk filmpje mooi te zien wat er in een jaar is gebeurd

Lekker meaan, je heb een mooi jaar achter de rug op sportief gebied, ben benieuwd wat 2015 je brengt!

Wow, dat filmpje is wel echt vet ja. Flink gewichten aan het verzetten man, keep it up!

Vet filmpje en dikke progressie!

Vet filmpje!

Nice vid

Hele toffe vid!

Mooi overzicht van je squat progressie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven