Fitness Seller

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat zijn je stats nu? Ik denk dat die squat en dl wel haalbaar zijn. Als je die doelen haalt ben je dan #1 in de -83?

Met een mega afstand op de rest, ja. Daarom zeg ik ook dat dit (voor -83 iig) niet realistisch is. Als hij zou bulken misschien wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
Wat zijn je stats nu? Ik denk dat die squat en dl wel haalbaar zijn. Als je die doelen haalt ben je dan #1 in de -83?

212.5/95/215

als ik al die lifts in een wedstrijd zou halen en de rest zou geen gains maken wel. #1 had nu 570 totaal. Zou best kunnen dat je volgend jaar wel over de 600 nodig hebt om te winnen

Denk dat je zelf toch het beste weet wat je kunt en niet kunt.
Gewoon doen! :cool:
Sterk ben je toch al kan dat er ook nog wel bij toch ;)

Ik vind niet alleen de sq en dl, maar ook je bench doel tegen het onrealistische aan, en dan bedoel ik als je in de -83 blijft.
Anyways gewoon hard door trainen en wie weet verbaas je iedereen volgend jaar :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grappig, we hebben in totaal dezelfde doelstelling alleen iets anders verdeeld over de oefeningen.
Wel leuk dat je ook equiped traint, dan kan je niet alleen lekker veel wedstrijden draaien maar ook competitief meedoen.

f**k de haters.

• #1.969
  • #1.972
Welke haters? Mensen die hem erop willen wijzen dat deze doelstelling waarschijnlijk onrealistisch is?

het is niet dat ik in 2016 alleen maar in een hoekje ga zitten huilen als ik deze doelen niet haal en stop met liften. Het is meer van, het zou mooi zijn als ik 2015 dit zou bereiken. Minder zou nog steeds mooi zijn, maar wel minder mooi :o

mensen zeiden hetzelfde, toen ik aan het begin zei dat ik zomer 2014 200kg wilde squatten en deadliften.

Best wel ziek dat je bijna evenveel sqaut als deadlift.

ik wil juist niet teveel wedstrijden doen (en dus wedstrijdvoorbereiding) maar gewoon lekker bouwen.

Drie maar zeker vijf wedstrijden in een jaar laat uit mijn eigen ervaring te weinig ruimte over om lekker op te bouwen. Voor elke wedstrijd prep ben je aantal weken kwijt waarin je gaat pieken naar de wedstrijd, terwijl je dan juist in een lekker flow kan zitten om nog sterker te worden.
Vorig jaar alleen begin en het eind van het jaar wedstrijd gedaan en beviel mij uitstekend als opbouw jaar.

Wat maakt iedereen zich druk over die jongen zijn doelen zeg, als je zijn progressie ziet het laatste jaar vind ik het nog niet eens zo heel gek en kan hij imo best nog wel eens in de buurt komen van deze ambitieuze doelen.

Succes, ik hoop dat je het haalt en dat iedereen volgend jaar zijn eigen bericht nog even terug leest.

• #1.976
Drie maar zeker vijf wedstrijden in een jaar laat uit mijn eigen ervaring te weinig ruimte over om lekker op te bouwen. Voor elke wedstrijd prep ben je aantal weken kwijt waarin je gaat pieken naar de wedstrijd, terwijl je dan juist in een lekker flow kan zitten om nog sterker te worden.
Vorig jaar alleen begin en het eind van het jaar wedstrijd gedaan en beviel mij uitstekend als opbouw jaar.

ik ga 2 wedstrijd voorbereidingen doen, nk junioren en NK RAW. Ik zal het NK wel serieus mee pakken en zeker ook om ervaring in pak op te doen, maar zal geen piek moment zijn zegmaar.

Wat maakt iedereen zich druk over die jongen zijn doelen zeg, als je zijn progressie ziet het laatste jaar vind ik het nog niet eens zo heel gek en kan hij imo best nog wel eens in de buurt komen van deze ambitieuze doelen.

Succes, ik hoop dat je het haalt en dat iedereen volgend jaar zijn eigen bericht nog even terug leest.
dankje. Wie weet

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=_SatIRPtFz4

klein filmpje gebouwd. Das it

succes met het halen van je doelen.

En 5 wedstrijden veel per jaar echt niet gewoon piek momenten kiezen, en de andere mee doen voor ervaringe dingen uit proberen en kijken waar je staat.

• #1.978
succes met het halen van je doelen.

En 5 wedstrijden veel per jaar echt niet gewoon piek momenten kiezen, en de andere mee doen voor ervaringe dingen uit proberen en kijken waar je staat.

precies! ZO wil ik het ook aanpakken. Pieken op het NK junioren en het NK RAW. Het NK dan gebruiken voor ervaring en mss nog NK RAW junioren en NK bankdrukken ofzo. Maar dat zie ik wel :)

Dat hele doelen stellen op of rond 1 januari is voor een wedstrijdlifter toch sowieso onzin.
Kijk gewoon naar je volgende meet/piekmoment.

Aantal wedstrijden is prima, hoe meer hoe beter. We mogen blij zijn dat er weer meer wedstrijden zijn.

Mooie vid man :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven