XXL Nutrition

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
even wat neer pennen over 2015.

wedstrijden: NK, NK junioren, NK RAW (mss nog NK bankdrukken en NK RAW junioren)

doelen: 250sq, 120bp , 260dl (raw)
nl junioren record sq en totaal pakken (equiped)

zal ook even de openings post aanpassen

mooie doelen :heart:

zou wel knap zijn als je dat behaalt na een jaartje trainen

Die doelen ga je vast wel halen!

• #1.945
je gaat wel naar de -93 neem ik aan

Je zou je beter eens in wat voedsel kunnen vastbijtem

Ecto

• #1.949
je gaat wel naar de -93 neem ik aan

voor het NK junioren nog niet iig

daarna zie ik wel. Lukt gewoon niet met mn darmen nog

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Je zou je beter eens in wat voedsel kunnen vastbijtem

Ecto

hooo

pm6KalW.gif

shots fired

Wat heb je dan met je darmen dat je niet kan eten/aankomen? :eek:

gewoon altijd last, pijn slechte ontlasting. Vooral als ik meer eet word het extra

Klote :( Ik heb al een tijd hetzelfde (denk ik). Eerste maaltijd is bij mij het lastigste dus die probeer ik zo vroeg mogelijk te nemen..de rest is gewoon veel eten (weinig vezels voor mij).
Ik merk juist dat als ik weinig eet en dan toch iets eet, de last vele malen groter is dan wanneer ik bij wijze van 24/7 blijf eten..
Misschien toch maar eens proberen.

• #1.953
mja ik weeg nu 79. Dus ik kan nog in de 83 wat aankomen. EN verder dan gewoon wat recompen, ook prima

Buiten het feit van wel of niet aankomen om..is het niet eens slim om naar de dokter te gaan?..
Ik weet niet hoe lang je het al hebt, maar ik heb nu bijna 6 jaar darmklachten (Prikkelbare Darm Syndroom) en daar valt weinig aan te doen verder dan uitproberen..maar misschien heb jij iets anders waar wel iets aan te doen is.

Je doelen op de SQ en DL zijn niet echt realistisch. BP wel, vooral als je aan je techniek gaat werken.

mooie doelen.

Veel succes! :)

Beestachtige doelen ja! :o

Wat zijn je stats nu? Ik denk dat die squat en dl wel haalbaar zijn. Als je die doelen haalt ben je dan #1 in de -83?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven