XXL Nutrition

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom deadlift je op sokken?

Srs?

Je bench ziet er beter uit dan eerst Jaap, netjes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.043
Deadlift op sokken omdat rom -0,5cm

• #2.047
zit even te denken wat te doen voor komende periode. Overall voel ik niet vermoeid en heb energie maar mn abductors zijn echt voledig kapot, bij eerste squats zakken voel ik het al meteen. Kan liggen aan de oly squats, die worden sws te zwaar, dus ik ga nu switchen naar normale high bar en dat opbouwen . Denk volgende week even rustig aan doen. ZIt ook te denken over schema, pls respond

schema voor volgende periode:

ma:
squat 5x5 (high bar)
bench 3x6
+acessory

wo:
squat equiped 1x2 (opbouwend zegmaar)
bench press shirted 2x2
sldl 3x5
+acessory

vr:
squat 5x5 (high bar)
bench: 6x3
+acessory

za:
deadlift equiped 1x3 (opbouwend)
ohp: 3x5
+acessory

Je bent/was wel mijn held op sokken :sd:

Kijken mensen je niet raar aan als je je schoenen uitrekt?

mensen kijken me wel vaker raar aan. Gister ook toen ik aan het board pressen was. Maakt mij verder niets uit.

deadlift op sokken crew.

af en toe kijken mensen wel raar maar who gives a fk, de meeste kunnen mijn 10rm nieteens 1x van de grond krijgen XD

totdat je een pees overbelast in je voet (aangezien je complete voet pees is).

vergeet niet dat het gewicht wat je trekt EXTRA erbij komt als belasting op je lichaam.

totdat je een pees overbelast in je voet (aangezien je complete voet pees is).

vergeet niet dat het gewicht wat je trekt EXTRA erbij komt als belasting op je lichaam.

Scheer jij je eens snel weg met je 4 x 117,5 deadlift of poverty, Meaantje wil gewoon gains maken.

Schema ziet er wel goed uit, maar hoe zou dan je accessory eruit zien qua oefeningen en volume? Of moet je dat nog inplannen?

Scheer jij je eens snel weg met je 4 x 117,5 deadlift of poverty, Meaantje wil gewoon gains maken.

Schema ziet er wel goed uit, maar hoe zou dan je accessory eruit zien qua oefeningen en volume? Of moet je dat nog inplannen?

had ik het tegen meaan dan?

je hoeft niet elke week in je equipment te trainen, integendeel rekt de stof alleen maar meer uit.
Ik zou op een regelmatige basis erin trainen tot je merkt dat je de techniek heel goed vast hebt en dan in voorbereiding slechts 2-3x aantrekken.

Hou dan gewoon eens op met al die broscience van je. Overal waar ik kom ben je de expert aan het uithangen.

1. Je hele voet is pees. Wat?
2. Als je zo redeneert dan kun je uberhaupt geen krachtsport meer doen, want alles wat je doet is belasting op je pezen. Als je gewoon normaal doet dan gebeurt er toch niets.

Serieus, blijf gewoon bij de bodybuilding sectie.

• #2.053

Schema ziet er wel uit, maar hoe zou dan je accessory eruit zien qua oefeningen en volume? Of moet je dat nog inplannen?

haha anders word het zon waslijst met oefeningen

ma:
sq +bp
acessory:
pendlay row 3x5
skull crushers 3x8
ez bar curls 3x8
planks

wo
sq+bp+sldl
acessory:
db rows 2x6
ab wheel

vr
sq+bp
acessory:
lat pulldown 3x8
side raise 3x8

za
dl + ohp
acessory:
chin ups 3x5
db curls 3x5
hanging leg raise

zo iets gewoon. Dus zorgen dat alle dagen alles beetje gelijk verdeeld is

• #2.054
je hoeft niet elke week in je equipment te trainen, integendeel rekt de stof alleen maar meer uit.
Ik zou op een regelmatige basis erin trainen tot je merkt dat je de techniek heel goed vast hebt en dan in voorbereiding slechts 2-3x aantrekken.

ik heb nog nooit eerder in pak getraint, dus moet die techniek nog wel onder de knie krijgen. Heb het squat pak nog niet echt door iig bench shirt ook nog niet echt. Het is nog 8 weken tot het NK. Ik was van plan dit schema te doen na een kleine deload de komende week. Wat zou jij dan aanraden om te doen?

Hou dan gewoon eens op met al die broscience van je. Overal waar ik kom ben je de expert aan het uithangen.

1. Je hele voet is pees. Wat?
2. Als je zo redeneert dan kun je uberhaupt geen krachtsport meer doen, want alles wat je doet is belasting op je pezen. Als je gewoon normaal doet dan gebeurt er toch niets.

Serieus, blijf gewoon bij de bodybuilding sectie.

hoezo is dat broscience?

16c5247430e59186bbcf4d47e83146de.jpg

Ik zeg alleen dat goede schoenen wel een vereiste is, ik deadlifte altijd ook op blote voeten en heb zo een pees overbelast in me voet. tevens kwam die info van een fysiotherapeut die zijn vak verstaat en thuis is in krachttraining.

better safe then sorry

inb4 vroeger had niemand schoenen.

Kan je niet beter het equipped cyclen. dus aantal weken niet, dan paar weekjes wel?

Overigens is het verder voor zover ik kan zien een prima schema. Geen idee over het geared deel, weet ik niets van.

Acessory oefeningen zijn oefeningen die je er gewoon bij doet voor de lol ofzo?

Ok 8 weken is redelijk kort dag. Da zou ik voorlopig ene week wel, andere week niet doen. Bench eventueel vaker.
Heb je ergens filmpje van je squat in pak?

Zou het trouwens enkel bij singles en doubles houden in pak, weet niet of je met 1x3 1 set van 3 bedoelt of 3 singles.

hoezo is dat broscience?

16c5247430e59186bbcf4d47e83146de.jpg

Ik zeg alleen dat goede schoenen wel een vereiste is, ik deadlifte altijd ook op blote voeten en heb zo een pees overbelast in me voet. tevens kwam die info van een fysiotherapeut die zijn vak verstaat en thuis is in krachttraining.

better safe then sorry

inb4 vroeger had niemand schoenen.

is gewoon bullshit. schoenen hebben daar niks mee te maken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven