Raymond1999
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank je well Hellen. Voelt ook goed!
held op sokken
not srs, geen zin om mn deadlift schoenen mee te nemen

Je bent/was wel mijn held op sokken
Kijken mensen je niet raar aan als je je schoenen uitrekt?
Je bent/was wel mijn held op sokken
Kijken mensen je niet raar aan als je je schoenen uitrekt?
deadlift op sokken crew.
af en toe kijken mensen wel raar maar who gives a fk, de meeste kunnen mijn 10rm nieteens 1x van de grond krijgen XD
totdat je een pees overbelast in je voet (aangezien je complete voet pees is).
vergeet niet dat het gewicht wat je trekt EXTRA erbij komt als belasting op je lichaam.
Scheer jij je eens snel weg met je 4 x 117,5 deadlift of poverty, Meaantje wil gewoon gains maken.
Schema ziet er wel goed uit, maar hoe zou dan je accessory eruit zien qua oefeningen en volume? Of moet je dat nog inplannen?
Scheer jij je eens snel weg met je 4 x 117,5 deadlift of poverty, Meaantje wil gewoon gains maken.
Schema ziet er wel uit, maar hoe zou dan je accessory eruit zien qua oefeningen en volume? Of moet je dat nog inplannen?
je hoeft niet elke week in je equipment te trainen, integendeel rekt de stof alleen maar meer uit.
Ik zou op een regelmatige basis erin trainen tot je merkt dat je de techniek heel goed vast hebt en dan in voorbereiding slechts 2-3x aantrekken.
Hou dan gewoon eens op met al die broscience van je. Overal waar ik kom ben je de expert aan het uithangen.
1. Je hele voet is pees. Wat?
2. Als je zo redeneert dan kun je uberhaupt geen krachtsport meer doen, want alles wat je doet is belasting op je pezen. Als je gewoon normaal doet dan gebeurt er toch niets.
Serieus, blijf gewoon bij de bodybuilding sectie.
hoezo is dat broscience?
![]()
Ik zeg alleen dat goede schoenen wel een vereiste is, ik deadlifte altijd ook op blote voeten en heb zo een pees overbelast in me voet. tevens kwam die info van een fysiotherapeut die zijn vak verstaat en thuis is in krachttraining.
better safe then sorry
inb4 vroeger had niemand schoenen.