joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
is gewoon bullshit. schoenen hebben daar niks mee te maken
dus schoenen kunnen de druk op je voeten niet verminderen, seems legit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is gewoon bullshit. schoenen hebben daar niks mee te maken
Ok 8 weken is redelijk kort dag. Da zou ik voorlopig ene week wel, andere week niet doen. Bench eventueel vaker.
Heb je ergens filmpje van je squat in pak?
Zou het trouwens enkel bij singles en doubles houden in pak, weet niet of je met 1x3 1 set van 3 bedoelt of 3 singles.
squat in pak is echt tijden terug dat ik dat deed. Nog nooit echt systematisch gedaan. Afgelopen weken heb ik wel mn squat in wraps opgepakt. Tot 2x200kg afgelopen week. Komende week nog 2x210 denk ik en dan weekje deload. Zal even kijken voor een filmpje
Daarna heb ik dan 4 weken achter elkaar om op te bouwen. Deadlits kan ik idd om de week doen, dat is een goed plan.
Als je trouwens merkt dat dat pak weinig of niks pop geeft onderin en je niet insta 20kg meer squat zou ik lekker raw met wraps squatten op het nk.
je kunt wel de druk op je voeten tijdelijk verminderen door in de lucht te springen
misschien is dat een idee

zal dan volgende week wel kijken. Wat ik me kan herinneren gaf dat pak wel een hoop pop onderin, is gewoon ook de goeie maat voormij. Dat pak is wel al echt oud en veel gebruikt
http://www.youtube.com/watch?v=XvOuYfXhyN4
weet niet of dit real time was. Vriend had in slowmotion opgenomen.

Ok ziet er wel goed uit, afhankelijk van wel gewicht erop zit?![]()
Ok wel heel licht dan dat je er al ong mee op diepte komt...
lastig te zeggen nu al, is wennen
ik merk dat het ook een kwestie van spanning houden is, hou ik vol spanning dan kom ik niet eens in de buurt van par. Met minder spanning wel, heb het idee dat het pak wel strakken zit nu dan toen. Dit zijn dingen die ik nog echt moet uitvinden met dat pak
zou fijn zijn als ik een keer kon trainen met mensen die ervaringen hebben met pakken
Heb je een filmpje van je oly squats? Ben wel benieuwd naar je uitvoering en of daarmee misschien belasting te minderen is.