- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Ging goed.
Blijf hameren op het luisteren naar de signalen en op die kont op de bank houden bij bench.
Technisch gezien vooral erg strakke squat en deadlift. 500 totaal zit er op een goede dag zeker in.
Laat die goede dag dan maar 18 mei zijn.
Zie je over twee weken weer
En jezus, wat een goede kuiten daar op het einde
Ja, was goed om vandaag weer te oefenen. Nog wel wat dingen om aan te werken, maar zwaarste training zit er op.
Zeker mooie kuiten, zonde om zo iets rond te laten slingeren op mn telefoon als ik het ook op het internet kan delen.
Mooie prestaties weer kerel. Ben benieuwd of je over twee weken al die 500 kan aantikken.
Dankje! Ik zit nu aan het einde van een zware trainings cyclus, dus ik hoop als ik uitgerust/hersteld ben toch wel iets sterker ben.
mooie fatceps idd. Mooie training idd, ben er zelf ook erg blij mee.
ik wist nooit dat ik jou zoon was
Vandaar die goeie lift genetics!!!Holy shit, jouw deadlift is echt meesterlijk. Vind het zo bruut!! Ben heel benieuwd naar je resultaten de 18e.
Dankje Lynissa. Deadlift begint de laatste tijd goed te komen.

ik was sterk op squats maar waarom gaat benchen altijd zo klote. Ik heb het gevoel gewoon niet lekker door te kunnen drukken en training voelt gewoon niet lekker op de bank. Denk dat dit ook deels waarom mn bench zoveel slechter is dan mn squat, ik kan gewoon niet zo hard gaan op bench als ik doe op squats.
Zou me er geen zorgen over maken. Moet je op dat kampioenschap niet alledrie de onderdelen doen? 
Ja, je gaat afleggen op die bench maar je andere onderdelen zijn supersterk. Je kan niet verwachten dat je net begint en op elk onderdeel gruwelijke resultaten gaat behalen direct. Dat heeft tijd nodig. Ga gewoon knallen en na die wedstrijd werken om je bench omhoog te trekken.