XXL Nutrition

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik snap 't alleen niet, jullie PLers hebben het altijd over full ROM en als het ook maar 1 mm afwijkt van een full rom, krijg je een shitstorm op je dak.

Maar full ROM met bench? Hoo maar! Nee, die ROM maken jullie zo kort mogelijk.

maar wie was verschil tussen training en wedstrijd?

Gewoon meer bouncen met die bench op je buik. Als je geluk hebt zien de scheidsrechters het niet

idd en een paar handoeken in je broek stoppen zodat je kont dikker lijkt en je stiekem je kont van de bank kan laten komen.

Ik snap 't alleen niet, jullie PLers hebben het altijd over full ROM en als het ook maar 1 mm afwijkt van een full rom, krijg je een shitstorm op je dak.

Maar full ROM met bench? Hoo maar! Nee, die ROM maken jullie zo kort mogelijk.

Van lockout naar je borst, pauzeren en weer terug is toch full rom pannekoek

• Topic Starter Topic Starter
fuaaark alles eindelijk defenitief geregeld. Wedstrijd gaat door :D

ook met nieuwe wraps en singlet getraind. Voel me wel een phaggot om met singlet te trainen in de gym, dat doet niemand :roflol: Zie er btw wel swole uit in een singlet, moet dingen ook maar eens IRL gaan dragen
srs
not srs

Herstel dag:

neerheurken:
5x80
5x 100
2x5 120
2x2 (met wraps) 120
titan wraps heb ik echt problemen mee. Volgens mij omdat ze 10x stugger zijn dan mn oude gewoon. Maar ik krijg last van mn kniee (zeg maar pijn achter mn knie schijf) als ik die dingen aandoe (ik doe ze zelfs niet erg strak).

overhoofds drukken:
5x 30
5x 40
2x 52.5kg te zwaar. Besloten om mezelf niet kapot te tillen op 52.5 ipv daarvan volume mee te pakken
5x 50
5x 50
5x 40
niet slecht.jpeg

kin op (op de brederugspier naar beneden duw machine):
3x10 68kg
dat daar progressieve overladen. Gaat goed, rug word volgens mij ook wel breeder :D

Lekkere training
Boven je hoofd duwen gaat ook de goede kant op

Goed dat t geregeld is.

Ga nou niet meer maxen op overhead press ofzo zo vlak voor een meet. Je moet squatten, banken en deadliften.
De rest is bullocks.

Lekkere training
Boven je hoofd duwen gaat ook de goede kant op

zeker. OHP is niet altijd prioriteit #1 geweest, maar gaat idd de goede kant op :)

Goed dat t geregeld is.

Ga nou niet meer maxen op overhead press ofzo zo vlak voor een meet. Je moet squatten, banken en deadliften.
De rest is bullocks.

Ja daarom ook niet door gegaan met 52.5kg.

nog wel deadliften btw? Ik dacht dat je zei niet meer doen zo vlak voor de meet nu?

Zou iets lichter doen, paar singles of doubles met 140/150/160 ofzo. In ieder geval een gewicht waarmee je nog volop bar speed hebt en die nergens in de rom ook maar in de buurt van lastig wordt.

Squat en bench wel tot om en nabij opener

Kijk even hoe het gaat man. Als je denkt dat je je opener niet haalt dan is die misschien te zwaar om mee te openen.

Bedenk wel dat de 180kg op de wedstrijd lichter aan zal voelen. En dat wanneer je hem nu trekt dit een positief effect heeft op je zelfvertrouwen op de wedstrijd :)

Verder zoals Tymen zegt; opwerken in singles zoals je ook op de wedstrijd doet, zie het als een generale repetitie.

Kijk even hoe het gaat man. Als je denkt dat je je opener niet haalt dan is die misschien te zwaar om mee te openen.

Bedenk wel dat de 180kg op de wedstrijd lichter aan zal voelen. En dat wanneer je hem nu trekt dit een positief effect heeft op je zelfvertrouwen op de wedstrijd :)

Verder zoals Tymen zegt; opwerken in singles zoals je ook op de wedstrijd doet, zie het als een generale repetitie.

Zie je reactie nu pas en heb net getrained.

Intesety dag:

Squats:
5x 60
5x 90
3x 110
vanaf hier met wraps:
1x 130
1x 145
1x 160
1x 172.5
1x 185
was nog even kloten met wraps. Maar gaat wel goed komen. Die 185 zit er zeker in op de wedstrijd :D

Bankdrukken:
5x 40
3x 50
1x 60
1x 67.5
1x 75
0x 80
ging weer niet zo lekker.

Deadlifts:
5x 60
5x 90
3x 120
1x 140
1x 160
1x 140
ging wel redelijk soepel.

heb een goed idee wat voor openers nu haalbaar zijn :)

205 zit er zeker in op de wedstrijd bedoel je hoop ik

---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:23 ----------

u wot je benchte toen bij ons toch 85?

WTF is dat nou weer voor een aanname?! :P

Wedstrijd komt dichtbij, aardig omhoog gegaan sinds het begin van je log.:thumb:

Pic or didn't happen.

Die 185 is chill hoor, gaat helemaal goed komen met jou. Neem iemand mee die veel filmpjes gaat maken voor mij, ok!?
kan jij geen filmpjes gaan maken?:eyebrow:

205 zit er zeker in op de wedstrijd bedoel je hoop ik

---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:23 ----------

u wot je benchte toen bij ons toch 85?

ja was 85kg. Bench bij mij in de gym is echt klote, zijn super laag. Veel moeite met lichaam onder spanning zetten en archen.

Pic or didn't happen.

Die 185 is chill hoor, gaat helemaal goed komen met jou. Neem iemand mee die veel filmpjes gaat maken voor mij, ok!?

Ja, wil zelf ook wel filmpjes om terug te kijken

met dat filmpje ga jij veel eenzame avonden doorbrengen gok ik zo, uitgaande van andere comments van jou in deze log? :o

:roflol:

Wedstrijd komt dichtbij, aardig omhoog gegaan sinds het begin van je log.:thumb:

kan jij geen filmpjes gaan maken?:eyebrow:

heeft filmpjes van lynissa gezien crew
ze post ze gewoon in haar log hoor :o

ja ik boek nog wel voruit gang. Gewichten gaan vooral ook makkelijker omhoog dan vroeger :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven