MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed gedaan voor je eerste wedstrijd! En vooral super goed gesquat.
Je bereikt een hoger totaal met een goede squat en deadlift dan een sterke bank.
Dus daar hoef je je echt niet druk over te maken.

En ook ik moest even in de resultaten opzoeken wie je was, ik ging er namelijk vanuit dat jij dat bent op je avatar hahah. Leuk je ontmoet te hebben vandaag!

• Topic Starter Topic Starter

jaaa! :D en bedankt voor de aanmoedegingen

Lekker wedstrijd gedraaid man, die 210 squat was echt nice

was zeker nice. Op naar de 16e haah

Goed bezig jonge!
Ben trots op uw:D

:D Dank je

Begeleid alexv je?

Goed gedaan voor je eerste wedstrijd! En vooral super goed gesquat.
Je bereikt een hoger totaal met een goede squat en deadlift dan een sterke bank.
Dus daar hoef je je echt niet druk over te maken.

En ook ik moest even in de resultaten opzoeken wie je was, ik ging er namelijk vanuit dat jij dat bent op je avatar hahah. Leuk je ontmoet te hebben vandaag!

Dank je :) Squatten was inderdaad wel nice. Vond het wel grappig dat ik daar als 3e van laatste eindigde en bij bench dan als 3e opende :o

Wist helemaal niet dat jij ook op DBB zat. Maar ik herken je account nu wel. Gefeliciteerd met je Nederlands record nog :)

Jaman de begeleider jeweet

Dank je :) Squatten was inderdaad wel nice. Vond het wel grappig dat ik daar als 3e van laatste eindigde en bij bench dan als 3e opende :o

Wist helemaal niet dat jij ook op DBB zat. Maar ik herken je account nu wel. Gefeliciteerd met je Nederlands record nog :)

Achja, je kunt niet alles hebben. Dat heb ik op wedstrijden ook, met deadliften valt het meestal niet op dat ik nog nieuw ben in de sport. maar met bankdrukken bungel ik altijd ergens onderaan hahah

Top getild! Gewoon eruit gehaald wat er in zat, en zeker voor een eerste wedstrijd heel goed gedaan. Geen domme fouten gemaakt oid. Super.

Filmpjes komen morgenochtend zo snel mogelijk. Ben nu dood lol

goed eten mee nemen ook. Veel suikers hnnng

Achja, je kunt niet alles hebben. Dat heb ik op wedstrijden ook, met deadliften valt het meestal niet op dat ik nog nieuw ben in de sport. maar met bankdrukken bungel ik altijd ergens onderaan hahah

Ja ik ben ok nog een nieuwe lifter. Bankdrukken blijf ik qua techniek de lastigste lift vinden. Maar als je kijkt hebben de meeste mensen een relatief lage bank. Er zijn weinig mini tymens

Top getild! Gewoon eruit gehaald wat er in zat, en zeker voor een eerste wedstrijd heel goed gedaan. Geen domme fouten gemaakt oid. Super.

Filmpjes komen morgenochtend zo snel mogelijk. Ben nu dood lol

RIP in peace Tymen

Ja, ik ben blij. Het ging goed, mischien niet zo goed als ik had gehoopt maar ach..

Dank voor het coachen :)

Nooooooooooo.....!!! :(

Please?

voor de ongeduldiggen een teaser:

een foto
laatste beurt kniebuigen 210kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha die knee wraps die ook echt zo een beetje losjes om die knieën heen hangen en dan die diepte van de vrede.

dalijk kun je in je sig all true natty zetten dat is wel gaaf toch

Gewoon hun wat laten wachten tot na huldiging, normaal moet je gewoon halfuurtje nadat je je handtekening zet je gaan aanmelden ofzo.

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

misschien wil lynissa je wel huldigen

ifyouknowwhatimean

Ja deze jongen heeft het wel voor mekaar met z'n fanbase, jelly

Oppassers willen de p.

Netjes goed gedaan vandaag.

vond het nog het meest opvallend dat je precies goed timede met wrappen voor een eerste wedstrijd

Goede meet gedraaid, je sq ging echt kneiterhard.

Ps, buffe kerel die je daar aan het filmen is.

Gewoon hun wat laten wachten tot na huldiging, normaal moet je gewoon halfuurtje nadat je je handtekening zet je gaan aanmelden ofzo.

Ja deze jongen heeft het wel voor mekaar met z'n fanbase, jelly

fan base van vrede. Log is inderdaad wel actief :D

dank je :)

vond het nog het meest opvallend dat je precies goed timede met wrappen voor een eerste wedstrijd

haha is dat zo bijzonder? Tymen zei gewoon als er nog 2 voor mij waren dat ik moest beginnen met strikken. Heb eigenlijk altijd zelf mn wraps gestrikt

Goede meet gedraaid, je sq ging echt kneiterhard.

Ps, buffe kerel die je daar aan het filmen is.

hey,
ken ik jou?
:roflol:
geintje, jij bent lennart toch?

was inderdaad super nice, en leuk dat jullie er waren met juichen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven