hnnnng gister avond nog even joker training gedaan.
was mn sportbroekje vergeten. Dus ik moest of naar huis of in mn lange broek. Ik dacht fak dat, ik ga gewoon in mn lange broek, kan ik wel niet squatten maar ja, dan ga ik wil deadliften ofzo.
Kwam ik bij het kracht hok, super druk en alles bezet. Iedereen kijkt me aan wat voor phaggot ben jij met je lange broek. Alles bezet dus ik ga rustig opwarmen met 3kg dumbells, lateral raises enzo. Iedereen nog meer kijken wat een phaggot.
brb daarna deadliften. brb iedereen daarna mirin
deadlifts:
was een enorme k*t bar. Was veel dunnen dan normale bars, had dus veel last met grip.
Ook na lange tijd weer eens conventional gedaan. Kan door mn normale broek niet ver inzakken en waren meer stiff legged deadlifts

2x5 60
5x 100
5x 140
2x3 160
10x 100
hnnng dat lowerback swole of peace. Lange tijd geen volume meer gepakt op deadlifts.
overhead press:
5x20
5x30
5x40
5x5 50 vpr. Hnnng ging hard.
facepulls:
3x10
rack cleans:
kon door mn broek niet ver inzakken, dus dan maar rack cleans. Van ongeveer 30cm hoogte denk ik.
3x 50
3x 60
3x3 70
chin ups:
5x5 68kg
bank drukken:
3x10, gingen niet lekker.
3x3 60kg
hnnnng die gingen lekker. Zeker voor zo aan het eind van een training. Erg breed gepakt en form aangepast, eindelijk was die arch goed. Markte ook dat ik dan echt de helft minder ROM heb dan normaal (heb ook eigenlijk best korte armen).
alleen geen filmpjes vandaag
Nu veel volume op laag gewicht pakken voor de bench. Komende week heel veel volume draaien op alle lifts, super hard gaan.
Vandaag ook weer trainen. Weer bench en squat en ook rows vandaag. Hnnng
lol
can confirm i am mad
t*ring droog
Dat ben ik idd, zie je binnenkort bij PHM of doe je de 15e ook weer mee?
denk dat ik de 15e ook mee ga doen, ben nu toch lid van de NPB, beter dan gewoon wat wedstrijden mee pakken.
jammer dat PHM toch nog best ver reizen is voor mij anders kwam ik vaker langs
---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------
Vandaag weer joker training.
Kniebuigen:
3x5 20kg
10x60
10x 100
5x140
12x170 nog even opwarmen
20x170
Ging wel makkelijk. Doel behaald.
3x5 100
5x 60
DAT pump tho
Bankdrukken:
3x5 40
3x 60
3x 70
3x 80 dat is mane. Wel bij 2e en 3e beetje hulp van spotter.
3x 70
3x 70
3x 60
Techniek was goed vandaag. Vooral ook veel archen. Ook weer lekker breed gepakt.
Shrugs:
Super sets met bankdrukken
3x10 70
Curls (db):
3x5 12
Maar wie was programma?
Wel hard getraint. Pak volgende week programma weer op