MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
gvd klote training. Was er vandaag met mn hoofd niet bij..

squats
5x 60
5x 100
3x 120
1x 140
1x 160
1x 180 (ging heel snel)
0x 190 faal, met mn hoofd niet bij, snelheid was er wel maar faalde toch
1x 190 ging wel aardig
0x 200 faal, zat er weer met mn hoofd niet bij

bank drukken:
2x5 40
3x 50
1x 60
1x 70
1x 80
1x 85
0x 90 faal, techniek was klote.

deadlift:
2x5 60
5x 100
3x 120
1x 140
1x 160
1x 180 ging snel
1x 200 faal kreeg m niet eens van de grond
1x 180

gvd geen enkele lift mn doel gehaald. Volgende keer beter, was moe en dr met mn hoofd niet bij

Hoe kan dat nou, was je er met je hoofd niet helemaal bij?

komt goed brah

blijf veilig

we gaan het allemaal maken

Balen van deze training, nu snel alles weer op een rijtje krijgen!

Hoe kan dat nou, was je er met je hoofd niet helemaal bij?

ik was met mn hoofd bij jou (no homo)

ok semi homo

komt goed brah

blijf veilig

we gaan het allemaal maken

https://www.youtube.com/watch?v=jTIFSBlHzR8

Balen van deze training, nu snel alles weer op een rijtje krijgen!

gewoon dr weer hard tegen aan.

gvd klote training. Was er vandaag met mn hoofd niet bij..

squats
5x 60
5x 100
3x 120
1x 140
1x 160
1x 180 (ging heel snel)
0x 190 faal, met mn hoofd niet bij, snelheid was er wel maar faalde toch
1x 190 ging wel aardig
0x 200 faal, zat er weer met mn hoofd niet bij

bank drukken:
2x5 40
3x 50
1x 60
1x 70
1x 80
1x 85
0x 90 faal, techniek was klote.

deadlift:
2x5 60
5x 100
3x 120
1x 140
1x 160
1x 180 ging snel
1x 200 faal kreeg m niet eens van de grond
1x 180

gvd geen enkele lift mn doel gehaald. Volgende keer beter, was moe en dr met mn hoofd niet bij

Waarom in de training een wedstrijd proberen te draaien, je hebt toch heel kort geleden al een wedstrijd gedaan? Voor krachtopbouw moet je sowieso proberen bij failure weg te blijven, en op alle drie de lifts een keer falen werkt sowieso niet echt lekker voor je mindset.

Waarom in de training een wedstrijd proberen te draaien, je hebt toch heel kort geleden al een wedstrijd gedaan? Voor krachtopbouw moet je sowieso proberen bij failure weg te blijven, en op alle drie de lifts een keer falen werkt sowieso niet echt lekker voor je mindset.

ik heb de 15e weer een wedstrijd. Ik dacht dat ik 200/90/210 zou kunnen halen zonder failure. Blijkbaar niet dus, ben de afgelopen periode een beetje ziek geweest mischien daarom. Of omdat ik laat in de avond trainde en niet heel goed heb gegeten die dag.

Hij gaat weinig tot geen kracht meer gainen in deze fase. Hij moet daar naast ook gewoon een zware training doen om openingsbeurt weer te bepalen, ondanks dat het vrij kort op de vorige wedstrijd is.

Had nog gezegd dat je voldoende in de tank moest laten en zeker niet failen ;)

Squat was zonder wraps dan?

Hij gaat weinig tot geen kracht meer gainen in deze fase. Hij moet daar naast ook gewoon een zware training doen om openingsbeurt weer te bepalen, ondanks dat het vrij kort op de vorige wedstrijd is.

meeste mensen doen idd een zware training 2 weken voor de wedstrijd. Je moet idd idee hebben wat je moet openen. Dat heb ik ongeveer wel nu :)

Had nog gezegd dat je voldoende in de tank moest laten en zeker niet failen ;)

Squat was zonder wraps dan?

ja squat zonder wraps.

Dacht dat ik dit kon halen zonder falen.... (alleen die 200sq was mischien niet slim maar de rest had ik wel moeten kunnen halen op een normale dag) Maar die 190sq faal ook, die had gewoon nog snelheid maar toch faalde ik hem echt raar. Ook bench zat wel meer in denk ik maar gister lukte het gewoon niet.

Dus je dacht ik ga ff in training een 12,5 kilo hoger totaal neerzetten zonder wraps dan wat je drie weken terug met wraps deed?

Die progressie is er toch wel, maar je moet over twee weken toppen, niet nu. Als ik zeg "met genoeg in de tank" bedoel ik dus niet dat je t*ring zwaar moet gaan. Ver weg blijven van failure, of dat nou technisch is of op kracht. Al helemaal niet op de sumo deadlift gaan failen want dat trekt gewoon enorm op je herstelvermogen.

Maar maakt niet uit, was niet helemaal duidelijk misschien.

Nu de laatste twee weken echt geen gekke dingen meer gaan doen en dan komt t helemaal goed:)

Je zegt het zelf al, hij gaat in deze fase weinig tot geen kracht gainen. Denk je dat zijn vorige wedstrijd hem dan niet genoeg informatie heeft gegeven over zijn openingsbeurten?

Dus je dacht ik ga ff in training een 12,5 kilo hoger totaal neerzetten zonder wraps dan wat je drie weken terug met wraps deed?

Die progressie is er toch wel, maar je moet over twee weken toppen, niet nu. Als ik zeg "met genoeg in de tank" bedoel ik dus niet dat je t*ring zwaar moet gaan. Ver weg blijven van failure, of dat nou technisch is of op kracht. Al helemaal niet op de sumo deadlift gaan failen want dat trekt gewoon enorm op je herstelvermogen.

Maar maakt niet uit, was niet helemaal duidelijk misschien.

Nu de laatste twee weken echt geen gekke dingen meer gaan doen en dan komt t helemaal goed:)

:roflol:

hoopte op banken en deadlifts wel progressie te hebben gemaakt haha Zal komende weken rustig aan doen :)

Je zegt het zelf al, hij gaat in deze fase weinig tot geen kracht gainen. Denk je dat zijn vorige wedstrijd hem dan niet genoeg informatie heeft gegeven over zijn openingsbeurten?

meeste lifters bereiden zich op deze manier voor op hun wedstrijd..

Pfffff hoe komt je squat en deadlift zo hoog in verhouding....

Succes met je doelen........

naar tymboo geluisted en niet het onderste uit de kan gehaald vandaag:

squat:
5x 60
5x 100
5x 120
3x 130
3x 140
3x 150
3x 160
3x 160
3x 140
3x 100

bankdrukken:
5x 20
5x 40
5x 50
5x 60
3x 65
3x 70
3x 75 spotter steelde de gains! Bij laatste rep iets langere pause dan bij andere en dan tilt hij zomaar de bar van mn borst ???
3x 75

powerclean:
3x 60
3x 65
3x 70
3x 70

pull ups (strict)
3x bw :( feelsbadman.jpeg maar was al erg moe. Toen maar lat pull down doen

lat pull down:
3x5 68kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven