MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
lekker weer getrained vandaag:

Schrale Ecto/High p*ssy/Broscience/Volume

Knie buigen
5x 152.5
5x 152.5
5x 152.5
5x 152.5
5x 152.5
lekker kapot hierna, voelde die deadlifts van gister nog. Die laatste sets kwamen hard aan. Weer lekker progresief laden en iedereen kapot maken

Bankdrukken
5x 60
5x 60
5x 60
5x 60
5x 60
Zo lekker dit, easy reps. ZIt nog veel meer in. Die 90kg gaan we halen!! Pak de bar nu lekker wijd. Enige probleem is nu wel dat mn armen dan te kort zijn om de bar normaal te unracken :roflol:

Leg extension
6x 105kg
6x 105
6x 105
vandaag voor het eerst gedaan. Lekker om aan mn quads te werken.

Abs
crunches 30x (met 10kg schijf)
russian twist 30x (met 10kg schijf)
ab wheel 10x
hnnnnng die ab pomp hierna.

Repeat X3?

Voor die volle ectoness en dwarsheid van vrede en welvaart

Laatst bewerkt:
Wat is de reden dat je op de eerste deadlift een van de drie lampjes verkeerd was?

En waarom was die bench een no lift?

neerwaartste beweging in de bar bij bench en verplaatsen van de voet bij de deadlift

Waarom moet je trouwens de nagtive zo extreem sloom doen op de bench, hier viel het wel mee. Maar met top pl'ers doen ze er een paar minuten over lijkt he haast :?

neerwaartste beweging in de bar bij bench en verplaatsen van de voet bij de deadlift

jep dit.

mensen strooiden bij de dl babypoeder op hun benen om de bar makkelijker over hun benen te laten glijden. Ik liep hier met mn voeten doorheen maar wasvergeten af te vegen. Beginnersfout, dus gleed ik weg.

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Waarom moet je trouwens de nagtive zo extreem sloom doen op de bench, hier viel het wel mee. Maar met top pl'ers doen ze er een paar minuten over lijkt he haast :?

hoe bedoel je doen ze er een paar minuten over?

Ik doe bench redelijk slome negative om goed de bar gecontroleerd stil te leggen op borst en spanning te houden.

Waarom draai je je tenen nu helemaal naar buiten bij bench?

Paar minuten bedoelde ik figuurlijk. negatieve beweging kost ook vrij veel kracht, dus waarom die niet zo snel mogelijk maar toch gecontroleerd doen?

Paar minuten bedoelde ik figuurlijk. negatieve beweging kost ook vrij veel kracht, dus waarom die niet zo snel mogelijk maar toch gecontroleerd doen?

Omdat je dan spanning kwijt bent en langzame zakken komt meestal door gebruik van benchshirts die de snelheid van de halter heel erg afremmen in negatieve fase

Waarom draai je je tenen nu helemaal naar buiten bij bench?

niet genoeg enkel mobiliteit om anders mn voeten plat op de grond te kunnen houden.

denk je dat dit niet goed is om te doen?

doe het niet overdreven langzaam IMO. Doe het niet langzamer dan andere lifters.

Het ziet er wat ongemakkelijk uit zo. Denk dat je meer uit je legdrive kunt halen als je tenen meer naar voren wijzen.
Probeer gewoon je voeten zo ver mogelijk onder je lichaam te schuiven zonder dat je hakken los komen, beetje zoeken tot hoe vet je dit kunt. Als je ze verder onder je schuift kun je je hakken harder in de grond douwen, meer spanning vanuit hams en quads zetten en staan je knieën lager tov je heupen en blijft je kont makkelijker op de bank. Je ligt gewoon strakker dus.

Ik heb even geen ander voorbeeld, dit heb ik snel gevonden, maar als je bij de 500+ lbs kijkt zakt hij ook al vrij sloom http://www.youtube.com/watch?v=bLYhkfadpx4

wat is je vraag precies?

Het ziet er wat ongemakkelijk uit zo. Denk dat je meer uit je legdrive kunt halen als je tenen meer naar voren wijzen.
Probeer gewoon je voeten zo ver mogelijk onder je lichaam te schuiven zonder dat je hakken los komen, beetje zoeken tot hoe vet je dit kunt. Als je ze verder onder je schuift kun je je hakken harder in de grond douwen, meer spanning vanuit hams en quads zetten en staan je knieën lager tov je heupen en blijft je kont makkelijker op de bank. Je ligt gewoon strakker dus.

Zal het is proberen. Begin met echt te ergeren aan die lage bankjes bij ons in de gym. Waarom maken ze niet alle bankjes gewoon zelfde hoogte. Heb veel moeite met spanning op lichaam in mn gym

.. Waarom powerlifters zo sloom zakken bij de negatieve beweging van de bench

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven