XXL Nutrition

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Doe je geen studie ofzo

wel je best doen he

anders geen ceo 10k/day

• Topic Starter Topic Starter
vandaag de draad weer opgepakt.

Squats:
5x 120
2x 140
4x 160 (zat er niet echt bij met mn hoofd ging niet echt lekker)

Bankdrukken:
5x 40
3x 50
5x 67.5
veel aan uitvoering gewerkt. Ging bij 67.5kg nog slecht. Maar daarna wat aanpassingen gemaakt in setup met schouders. Voelde bij de volgende set echt heel lekker.
5x 60
kon lekker doordrukken en ging niet meer forceren met schouders. Heb hoge verwachtingen voor de toekomst met benchen en hoop eindelijk nu mn bench omhoog te werken.

Deadlifts:
5x 120
2x 140
https://www.youtube.com/watch?v=5_EXnynajFQ&feature=youtu.be
5x 160
vorige week nog hard gefaald. Ging nu wel lekker.

feelsgoodman.jpeg Behalve squats ging alles wel lekker. Volgende week weer lekker door knallen

training van gistah:

squat:
3x5 145kg
2x 145
0x 145

bench:
5x5 60

cleans:
10x1 70

cable rows:
3x10

ben de laatste tijd ook meer aan het roeien gegaan weer. Ga deze week 3 keer het water op, best goed met dit weer. Weet niet hoe dit mn lift prestaties zal beinvloeden

matige training? misschien omdat je weer bent roeien want tijdje terug trainde je toch zwaarder lijkt me. Met voeding ofzo veranderd?

Als je 5x5 niet lukt, minder dan je set met 5% voor die sets.

Het is op deze dagen belangrijker dat je volume maakt dan dat je zwaar gaat. Dat bewaren we voor je intensiteit dag :)

matige training? misschien omdat je weer bent roeien want tijdje terug trainde je toch zwaarder lijkt me. Met voeding ofzo veranderd?

heb 145kg wel al 5x5 gehaald. 2 weken terug nog zelfs volgens mij.

ik denk dat het vooral slaap is. Ik kan de afgelopen tijd slecht slapen en pak maar 6-8 uur per nacht. Maar ik s´ochtends of s´nachts gewoon wakker. Ik heb toch wel zelf 9+ uur nodig eigenlijk maar dat lukt gewoon niet. Was erg moe tijdens mn training en heb niet echt energie.

Ligt niet aan het roeien heb nog maar 1 keer voor die training weer geroeid. Heb gister ook weer geroeid en vandaag weer. Maar wat cardio is ook goed voor me.

Als je 5x5 niet lukt, minder dan je set met 5% voor die sets.

Het is op deze dagen belangrijker dat je volume maakt dan dat je zwaar gaat. Dat bewaren we voor je intensiteit dag :)

Ah ok, goeie tip :)

Je kunt voor je slaap misschien Melatonine proberent :)

niet echt aan mn schema gehouden vandaag :o

heb vanochtend ook geroeit.

squats:
low bar
5x3 110kg

moest eigenlijk OHP maar had veel zin na het zien van een reeks filmpjes over deadlift form om te deadliften. Form was veel beter en dat resulteerde in een groot PR:
2x5 60kg
5x 90
2x 120
1x 150
1x 180 pr
1x 190 pr
1x 200 pr
https://www.youtube.com/watch?v=1MavWvJcN44&feature=youtu.be

OHP:

4x5 40kg

Netjes zeg die deadlift!

Lekkere deadlift man :)
Welke filmpjes had je bekeken?
Kom zelf namelijk niet echt verder qua gewicht ondanks het redelijk laag is haha

Laatst bewerkt:
Lekker bezig man komt goed op de wedstrijd

Mooi pr en dl netjes.

Dankje. 200kg was een belangrijke lift voor mij, was mn doel toen ik begon in Oktober/November om eind zomer 200kg te trekken.

Lekkere deadlift man :)
Welke filmpjes had je bekeken?
Kom zelf namelijk niet echt verder qua gewicht ondanks het redelijk laag is haha

Dankje :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/powerlifting-to-win-364452/

Lekker bezig man komt goed op de wedstrijd

Ja goede hoop! Hoop een 500kg totaal te trekken. (200sq, 90db, 210dl)

Dank je.

Super mooie pr op de deadlift inderdaad! Je ligt aardig voor op je schema dus :-).

Vandaag weer intesety dag:

omdat ik gister al zware singles had gedaan op deadlift heb ik dat vandaag niet gedaan.

Squats:
5x1 170kg

weer low bar gaan doen. Ben er opzich wel tevreden over low bar. Had wel moeite met het gewicht op de bar, core had het moeilijk. Op laatste rep was form het beste.

Bankdrukken:
5x1 70kg

Hammer curls:
3x5 14kg

DB press:
3x10 16kg

Super mooie pr op de deadlift inderdaad! Je ligt aardig voor op je schema dus :-).

Dankje! Wist van te voren niet wat reeel was. Die 200kg was zomaar een gok haha.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven