AndroidHealthClinic

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
tnx. Blijf die jerk gewoon vervelend vinden. Ik kom niet goed onder de halter

mams haat liften/krachtsport. Mams word alleen trots als ik netjes mn studie afrond :(
goed momentum zien te vinden en vanuit quadactivatie heel snel springen!
als je het momentum vinden lastig vindt: paar keer met bounce voelen.

enne..dan is deze mommy wel proud of you ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
goed momentum zien te vinden en vanuit quadactivatie heel snel springen!
als je het momentum vinden lastig vindt: paar keer met bounce voelen.

enne..dan is deze mommy wel proud of you ;)

volgens mij is het probleem dat ik er niet snel en/of diep genoeg onder spring. Met 60kg lukte dat dan nog maar met 70 opeens niet meer ??? 70kg zou ik zelfs makkelijk kunnen push pressen :0

Je hebt wel gelijk, maar misschien freet dit zoveel energie van je? en valt het op een wedstrijd wel mee omdat je daar 3 beurten maxt? en niet zoveel herhalingen maakt?

Maar goed, komt wel goed jonge! Goeie training weer.
Nu fijn zo die borst door bouwen naar een acceptabele bench

thanks, hopelijk kan ik nog even door bouwen en dan mss die 100kg bench :D

Ja daar heb je wel gelijk in. Tijdens een wedstrijd zit er eigenlijk ook meer tijd tussen en kan je ook eten tussendoor. Maar die start positie bij deadlifts blijft gewoon niet goed gaan. Vandaag maar even kijken of wide stance goed gaat. Hoop dat het met mn deadlift schoenen nu beter gaat

Laatst bewerkt:
volgens mij is het probleem dat ik er niet snel en/of diep genoeg onder spring. Met 60kg lukte dat dan nog maar met 70 opeens niet meer ??? 70kg zou ik zelfs makkelijk kunnen push pressen :0
Paar keer voor je de jerks doet: veel jerks oefenen met een pvc-buis, of enkel de barbell...trainen op explosiviteit. Als je het kunt pushpressen en je krijgt het in een jerk niet omhoog is inderdaad niet best :p
Wat voor jerk doe je trouwens: split jerk? heb je je goede been wel achter dan (je meest sterke been?).
Ik sprong automatisch met het goede been naar voren totdat ik wist dat die naar achteren hoorde. Voelt even vreemd, maar scheelt daarna wel. En heb je spanning als je neerkomt in die split?50% quads en 50%hams bij achterste been?

• #1.344
training gister avond:

kniebuigen:
5* 157.5
5* 157.5
5* 157.5
5* 157.5
5* 157.5
was goed. Ik weet niet of dit een pr is. Maar komt iig weer in de buurt :D

filmpjes volgen later

deadlift sumo:
3* 100
3* 120
3* 140
3* 145
3* 150
beetje geexperimenteerd met stance breedte.

power clean:
3* 60
3* 60
3* 70
3* 80
3* 80

tbar row:
8* 3 plate
8* 3 plate
8* 3 plat

leg raises
10*
10*
10*

---------- Toegevoegd om 06:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:32 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=53yJGsGL55I&feature=youtu.be

kniebuigen van gisteren

Laatst bewerkt:
gaat lekker man, ik pak zelf ongeveet midden van me kuiten pp de ringen bij sumo dl misschien kun je er wat mee..

goeie weights ook op dir squats:eek: me jelly

• #1.346
gaat lekker man, ik pak zelf ongeveet midden van me kuiten pp de ringen bij sumo dl misschien kun je er wat mee..

goeie weights ook op dir squats:eek: me jelly

tnx man. Ik upload later wel ook de deadlift. Ik sta idd ook ongeveer zo breed.

maar ik kom gewoon niet in een goeie start positie. Als ik met mn heupen wat hoger start hangen vervolgens mn schouders te ver over de bar. EN als ik lager begin krijg ik die gewichten gewoon niet los ??? Komend weekend maar eens proberen met wat zwaardere gewichten heupen hoger te doen

tnx man. Ik upload later wel ook de deadlift. Ik sta idd ook ongeveer zo breed.

maar ik kom gewoon niet in een goeie start positie. Als ik met mn heupen wat hoger start hangen vervolgens mn schouders te ver over de bar. EN als ik lager begin krijg ik die gewichten gewoon niet los ??? Komend weekend maar eens proberen met wat zwaardere gewichten heupen hoger te doen

hmm, zal me dl eens vanaf schuin voren filmen vrijdag.. ik ga eerst goed staand pak bar zet spanning en terwijl ik spanning zet ga ik wat naar achteren zitten, kop omhoog, en dan pull ik.. volgens mij zit ik nog redelijk hoog met me heupen..

• #1.348
ja. Maar iedereen is anders gebouwd, dus iedereen zal een andere start positie hebben.

mijn start positie is gewoon verre van optimaal. Dus ik ben nog aan het kijken. Want ik trek die halters vaak heel lastig/niet los maar de lockout is dan heel makkelijk. Heb nog nooit een DL van boven de knie gefaald.

gister bij hogere heup voelde ik ook opeens hamstring activatie bij :p

ja. Maar iedereen is anders gebouwd, dus iedereen zal een andere start positie hebben.

mijn start positie is gewoon verre van optimaal. Dus ik ben nog aan het kijken. Want ik trek die halters vaak heel lastig/niet los maar de lockout is dan heel makkelijk. Heb nog nooit een DL van boven de knie gefaald.

ja zeker, gewoon blijven zoeken naar de optimale positie om te liften !

ja dat krijg je he als je heupen hoog hebt haha

zo herkenbaar....:( Als ik die barbell ook maar een mm van de grond krijg, lukt de rest ook wel. Maar dat eerste loshalen...
Naast de lastige startpostitie zit de zwakte dus ook in onze ruggetjes dan volgens mij.

wees blij dat je je deadlifts op de grond faalt ipv halverwege na 5 seconden kapot gaan, scheelt je een hoop energie :p

• #1.352
wees blij dat je je deadlifts op de grond faalt ipv halverwege na 5 seconden kapot gaan, scheelt je een hoop energie :p

ja dat is waar. Maar toch sub optimaal als de lockout te easy is maar de lift off te zwaar.

zo herkenbaar....:( Als ik die barbell ook maar een mm van de grond krijg, lukt de rest ook wel. Maar dat eerste loshalen...
Naast de lastige startpostitie zit de zwakte dus ook in onze ruggetjes dan volgens mij.

i cry everytim

https://www.youtube.com/watch?v=wXy7Dzrsj0w&list=UUsx8sNEroKJaCkrJ9OSeANQ
filmpje

Tfw maanden lang gedeadlift zonder deadstop/lift off (op heuphoogte vanaf safety bars pakken en t&g gaan :o), faal de lift off op 165kg maar pak 6x155kg t&g :roflol:

Tfw maanden lang gedeadlift zonder deadstop/lift off (op heuphoogte vanaf safety bars pakken en t&g gaan :o), faal de lift off op 165kg maar pak 6x155kg t&g :roflol:

Alleen haal je dus echt alles waar een deadlift voor staat hiermee weg...
Snap dus eerlijk gezegd wel dat je lift off met 165 daardoor faalt.

Is het over het algemeen niet sowieso zo dat de lift-off bij een sumodeadlift moeilijk gaat en de lockout makkelijk?

• #1.359
vandaag erg moe. En nog niet hersteld van dinsdag benen voelde ik nog.

front squat:
5x 50
5x 80
3x 100
1x 120
1x 140
1x 150 PR
1x 160 PR
das it mane.

20kg pr sinds vorige week. Was zwaar maar niet tot falen gegaan. Dus hierbij gehouden

high bar squat:
10x 100
10x 100
10x 100
deze quad burn

ohp:
5x 30
5x 40
5x 50
5x 55
5x 55 VPR
eindelijk ook op de OHP weer een soort van PR :D

Chin ups:

bw: 82kg met kleren aan en schoenen.

laten we de yolo streak voortzetten
3x bw
1x bw+5
1x bw+10 PR
1x bw+15 PR
1x bw+20 PR
1x bw+25 ?R Deze was net wel net niet bij de lockout :o

wide grip pull up:
5x bw
5x bw
5x bw

strict db curls:
5x 14
5x 14
5x 14

plank:
1 min bw
1 min bw+20

rusian twist
20x
20x

Was goed. Trainen gaat lekker de laatste tijd gewoon. Merk dat ik ook overall gewoon sterker ben geworden. Ben sterker dan ooit en dat op 4kg minder bw toch.

Is het over het algemeen niet sowieso zo dat de lift-off bij een sumodeadlift moeilijk gaat en de lockout makkelijk?

zeker!

Nice PR en VPR!
Ziet er goed uit mandje.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven