XXL Nutrition

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Wat een training kerel, fucking sterk :D
Leuk filmpje

Wat een kracht... Lekker meaan :thumbs:

tnx allen

gvd. Ik vandaag helemaal blij met 1x180kg pr op squat. Doe jij het 5 keer :o

sick

Als je maar vooruit gaat! 180 is netjes brah

Prima bezig.

Heb je de pakken al eens geprobeerd?

Tnx.

Ja heb ze een paar keer gebruikt. WIl na het NK RAW meer gaan focussen op de pakken. Squat pak is qua maat wel prima maar deadlift pak en bench shirt zijn nog (te) groot. Vrees dat als ik wat aankom dat squat pak te klein zal zijn.

Heb 1 keer wat zwaarder getraint in het squat pak dat ging wel aardig. Begon dat pak wel een beetje door te krijgen.

Bank pak ook een aantal keer geprobeerd maar dat wil nog niet echt lukken. Waarschijnlijk ook omdat het pak te groot is. Mijn normale grip is erg smal, en met zon pak is dat niet echt optimaal lijkt me.
http://www.youtube.com/watch?v=9gg1ZDZX5A0&list=UUsx8sNEroKJaCkrJ9OSeANQ
Hier een filmje van 90 bench in pak. Weet je of er eventueel nog een NPB training zal aankomen?

hnnng 5x180 op je intentcitie dag

Nog maar 15 reps te gaan voor het nederlandse Hoody record

Goeie knie buiging kleine maan

Geweldige squat meanenman. Bij je 90 kilo bank kwam echter je welgevormde achterste van het bankje af.

goede squat

Ziek man hoe je squat nog zo vooruit blijft gaan. Weet zeker dat je het nederlands record gaat pakken, als t niet dit jaar lukt, sowieso volgend jaar :cool:

Wat ga je nu doen, taperen idd met triples en singles?

sickening squat

5X180 Squat, das it mane.

• #1.409
Bank drukken:
5x 77.5
5x 77.5
5x 77.5
5x 77.5
5x 77.5 VPR
Was niet geweldig. Pause was niet zo goed en ging moeizaam.

Ik zit er over te denken de 5x5 te vervangen door 8x3 (zelfde gewicht) en dan weer gewoon door te bouwen. Heb het idee dat ik met 5x5 nu beetje vast zit

pendlay rows:
5x 80 PR
5x 80
5x 80
was niet erg strict meer

face pulls:
10x
10x
10x

incline DB bench
10x 20
8x 24
8x 24

cable flys:
10x
10x
10x

was wel mooi geweest. Ben beetje verkouden aan het worden.

hnnng 5x180 op je intentcitie dag

Nog maar 15 reps te gaan voor het nederlandse Hoody record

hnng Hoody squat was toch 170kg?

Goeie knie buiging kleine maan

tnx Yvn. Neem jij 6 december als aanmoedeging ook een kleine maan oorbel?

Geweldige squat meanenman. Bij je 90 kilo bank kwam echter je welgevormde achterste van het bankje af.

Tnx. Die 90 was niet recent. Heb de laatste tijd minder last van reet van de bank

tnx

Ziek man hoe je squat nog zo vooruit blijft gaan. Weet zeker dat je het nederlands record gaat pakken, als t niet dit jaar lukt, sowieso volgend jaar :cool:

Wat ga je nu doen, taperen idd met triples en singles?

niet op de zaken vooruit lopen. Ik ga er voorzelf iig het maximale uithalen :D

2vmbxwz.jpg

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=uFgGbsKTz9U

Pauze was idd niet echt goed, daar zou ik toch extra aandacht aan gaan besteden nu je in wedstrijdvoorbereiding bent.

Zou je inderdaad even goed focussen op je hele bench want je lijkt ook instabiel te liggen bij sommige sets/reps?

goeie bench, je doet evenveel als mij volgens mij, alleen ik gebruik niet van die gay wrist straps :trollface:

Klopt het dat je een vrij smalle grip hebt of lijkt dat maar zo door de hoek van het filmen?
Lijkt me niet fijn voor je polsen :o

Het zou door de hoek van de camera kunnen komen, maar het lijkt me alsof je onderarmen niet horizontaal zijn (beetje alsof je een French press aan het doen bent)

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Klopt het dat je een vrij smalle grip hebt of lijkt dat maar zo door de hoek van het filmen?

Kan prima, maar dan moet je je ellebogen dichter bij je lichaam houden (dan blijven je polsen recht) en wordt alleen je triceps relatief zwaarder belast. (vergelijk: close grip bench press)

• #1.417
Pauze was idd niet echt goed, daar zou ik toch extra aandacht aan gaan besteden nu je in wedstrijdvoorbereiding bent.

ben ik het voledig mee eens. Dit gewicht was eigenlijk te zwaar om goed te pauseren. Dus even kijken wat ik ga doen, of het gewicht weer stukje terug, of zelfde gewicht en met 8x3 reps verder gaan.

Zou je inderdaad even goed focussen op je hele bench want je lijkt ook instabiel te liggen bij sommige sets/reps?

ik lig wel stabiel en strak. Al zijn deze benches wel wat laag om goed te kunnen archen.

goeie bench, je doet evenveel als mij volgens mij, alleen ik gebruik niet van die gay wrist straps :trollface:

goed dat je net zoveel benched

dit is de GOAT grip bench. Is wel small ja, eigenlijk polsen en halve duim van het einde van de kneurling vandaan. Waarom zou dat niet fijn zijn voor je polsen?

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Het zou door de hoek van de camera kunnen komen, maar het lijkt me alsof je onderarmen niet horizontaal zijn (beetje alsof je een French press aan het doen bent)

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Kan prima, maar dan moet je je ellebogen dichter bij je lichaam houden (dan blijven je polsen recht) en wordt alleen je triceps relatief zwaarder belast. (vergelijk: close grip bench press)

ja is idd meer tricep belasting. Maar dit is mn sterkste grip

wraps, straps, traps. vind alles goed.

heb ook een keer met knee wraps gebenched

Omdat je op deze manier je hand tov je onderarm schuin hebt, hierdoor komt je pols iets schuin te staan en daar draag je dan het gewicht op ipv dat je het gewicht op de onderarm draagt.
Als je geen last heb kan het best volgens mij, vroeg het me gewoon af.

• #1.419
Omdat je op deze manier je hand tov je onderarm schuin hebt, hierdoor komt je pols iets schuin te staan en daar draag je dan het gewicht op ipv dat je het gewicht op de onderarm draagt.
Als je geen last heb kan het best volgens mij, vroeg het me gewoon af.

dat hangt er toch maar net van af hoeveel je tuckt?

dat hangt er toch maar net van af hoeveel je tuckt?

tuckt? :o of bedoel je drukt?

Nja weetje, je moet echt zelf weten wat je doet dat is echt niet aan mij, maar je polsen zien er zo best pijnlijk uit. Je polsen dragen nu je bench gewicht (wat niet heel laag is) ipv je onderarmen en bovenarmen. Als je echt zwaarder wilt gaan bankdrukken lijkt het mij toch verstandig om breder te pakken. Sinds ik breder vastpak (dus dat mijn polsen recht staan) druk ik meer en ook beter.

Iedereen is anders en als jij dit fijn vindt dan moet je dat zeker blijven doen, het lijkt me alleen slecht voor je polsgewricht om zoveel gewicht te moeten tillen, ik zeg alleen wat ik ervan heb geleerd :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven