Fitness Seller

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
heb al heel vaak gezegd dat je bench techniek vrij matig is en vooral de bar path is echt moeilijk diagonaal bij jou. Moet je gewoon eens echt veranderen, als je daar dan op het begin wat minder gewicht mee pakt, soit. Vaak als je failt is t nu omdat je te laag toucht of te ver naar achter drukt door die enorm smalle grip en het overdreven tucken.
Langer pauzeren en spanning houden onderin zonder dat je die halter kwijt raakt is zo gewoon veel lastiger.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoek is erg onduidelijk van mijn filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=nS9xzuYpsLs&list=UUsx8sNEroKJaCkrJ9OSeANQ

hier is een duidelijker filmje

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

heb al heel vaak gezegd dat je bench techniek vrij matig is en vooral de bar path is echt moeilijk diagonaal bij jou. Moet je gewoon eens echt veranderen, als je daar dan op het begin wat minder gewicht mee pakt, soit. Vaak als je failt is t nu omdat je te laag toucht of te ver naar achter drukt door die enorm smalle grip en het overdreven tucken.
Langer pauzeren en spanning houden onderin zonder dat je die halter kwijt raakt is zo gewoon veel lastiger.

ik faal close grip eigenlijk vrijwel nooit onderin. En spanning houden lukt juist goed omdat je lats erg hard kan aanspannen. Maar vlak voor de wedstrijd is het geen idee bank techniek om te gooien

Toch blijf ik het erg smal vinden, zelfs ik pak breder. Maar ach, zolang je maar meer drukt toch :D

Ja maar je zit altijd vlak voor een wedstrijd. Dadelijk heb je weer nk pl in pak en nk junioren, daarna weer kwali's oid. Dan kun je nooit je techniek veranderen.
Als je zo blijft drukken in shirt zal je ook problemen krijgen want dan wordt je barpath nog verneukter. Dan ga je zo ver naar achter drukken dat je onmogelijk in die lijn kunt blijven vanaf halverwege de rom wanneer het shirt minder doet

Sorry Meaantje ik heb alleen hagedissen in mijn oor.

• #1.427
Ja maar je zit altijd vlak voor een wedstrijd. Dadelijk heb je weer nk pl in pak en nk junioren, daarna weer kwali's oid. Dan kun je nooit je techniek veranderen.
Als je zo blijft drukken in shirt zal je ook problemen krijgen want dan wordt je barpath nog verneukter. Dan ga je zo ver naar achter drukken dat je onmogelijk in die lijn kunt blijven vanaf halverwege de rom wanneer het shirt minder doet

Jij hebt zoiets van ik druk liever wat minder smal dan dat ik meer bench? dus jij zou nu switchen naar een grip die waarschijnlijk minder sterk is? Lastig om nu zo maar iets te veranderen, want intuitief druk ik nu gewoon close grip.

Ik weer überhaupt nog niet of ik NK in pak ga doen, NK Junioren sws wel, maar dat is nog wel even weg.

Hahahaaa die maan oorbel

Super ziek

:roflol:

dat was echt grappig

Misschien druk je nu even wat minder omdat je moet wennen aan een nieuwe grip, maar ik denk dat je uiteindelijk op lange termijn meer zal drukken.

• #1.429
Misschien druk je nu even wat minder omdat je moet wennen aan een nieuwe grip, maar ik denk dat je uiteindelijk op lange termijn meer zal drukken.

maar de vraag is, of dat zo is ?

ik heb ongeveer 2-3 maanden wel wide grip benched. Ging toen weer close grip maar was toen alsnog een stuk sterker close grip

maar de vraag is, of dat zo is ?

ik heb ongeveer 2-3 maanden wel wide grip benched. Ging toen weer close grip maar was toen alsnog een stuk sterker close grip

Of het zo is, zul je nooit weten als je het niet probeert, alleen de manier hoe jij bankt, zie je niet veel op wedstrijden enzo.

• #1.432

zoals ik net al zei heb ik een periode dus wel wide grip gedaan. Maar uiteindelijk toen ik weer terug ging naar close was ik alsnog stuk sterker op close grip

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Of het zo is, zul je nooit weten als je het niet probeert, alleen de manier hoe jij bankt, zie je niet veel op wedstrijden enzo.

dat klopt. Maar niet iedereen is het zelfde :p

dat klopt. Maar niet iedereen is het zelfde :p

You are not special. You're not a beautiful and unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. We're all part of the same compost heap. We're all singing, all dancing crap of the world.

Hoezo switchen

Je kunt toch gewoon een stuk of drie keer in de week benchen, dan kun je alle gripwijdtes en technieken proberen die je wilt en hou je nog een of twee trainingen in de week over om deze "conpetition grip" te blijven doen

• #1.435
Hoezo switchen

Je kunt toch gewoon een stuk of drie keer in de week benchen, dan kun je alle gripwijdtes en technieken proberen die je wilt en hou je nog een of twee trainingen in de week over om deze "conpetition grip" te blijven doen

overhead er uit en op die dag ook benchen?

ik doe zelf overhead nu alleen licht op assistance paar sets van 8-10 reps, dat kun je altijd wel na je bench blijven doen denk ik. Je kunt m er ook uitgooien ja

http://development.injoymint.com/images/storage/images/Bench press(1).jpg

hoek is erg onduidelijk van mijn filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=nS9xzuYpsLs&list=UUsx8sNEroKJaCkrJ9OSeANQ

hier is een duidelijker filmje

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

ik faal close grip eigenlijk vrijwel nooit onderin. En spanning houden lukt juist goed omdat je lats erg hard kan aanspannen. Maar vlak voor de wedstrijd is het geen idee bank techniek om te gooien

Vorige broekje was leuker :(

[Link niet meer beschikbaar]

Training was goed

hmz ik lees ff mee...ik heb dezelfde benchgrip als meaantje vrees ik...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven