- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op zich best verfrissend om iemand full-range of motion te zien doen bij zware squats. Er lopen bij mijn gym zoveel van die kansloze anabolenaapjes (niks tegen AAS overigens, maar je kent het type wel) met een IQ van 70 rond. Gooien 4 plates erop en zakken dan luidkreunend 20cm en gaan elkaar dan supergaye handdrukken geven.
Bens ziet er al wel beter uit. Achterkant schouders sterker maken heeft mij geholpen voor goeie spanning.
Ik doe rows 1x per week en 1x face pulls. Ik denk dat achterkant schouder niet het probleem is. Probleem blijf volgens mij gewoon borstVeel meer dan 60 kilo bens je niet toch?DIt was wel nog maar 60kg hèIk doe rows 1x per week en 1x face pulls. Ik denk dat achterkant schouder niet het probleem is. Probleem blijf volgens mij gewoon borst

awww fuk bye, shots fired. It is around 60% of my max

Log gaat wel hard om goed bij te houden, maar wanneer heb jij 100 kg gedrukt dan?![]()
Wel goed dat je weer aan het werken bent met techniek. Het kan echt veel opleveren. Ik zat aardig vast op de bank maar met aanwijzingen van Tymboo heb ik het voor elkaar gekregen weer progressie te zetten. Mijn tip is dus vooral om naar hem te luisteren als hij wat dingen bij je ontdekt die niet helemaal kloppen.
Met die bank lijkt het alsof je polsen niet boven je ellebogen zitten, lijkt me lastig banken als je zwaarder gaat.
Squats zien er wel netjes uit.
Met die bank lijkt het alsof je polsen niet boven je ellebogen zitten, lijkt me lastig banken als je zwaarder gaat.
Squats zien er wel netjes uit.
hard hard
Wel even van tevoren aangeven, met dat broekje is het niet PEGI approved
Krijg ook het idee dat hij zelfs iets te ver tucked.
Heb moeite met lats blijven aanspannen met wide griplkkr sq, leuk contrast dat je zwaarder squat als die gast achter je DL't