XXL Nutrition

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkur

Damn nice, gefeliciteerd man.

Suikerdieet werkt dus echt goed, nette fysiek update ook!

Gefeliciteerd kerel, kan je trots op zijn :D

Gefeliciteerd met je record nog Daniel!

Gefeliciteerd! Goed gedaan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.788
Haha sick man, heel erg nice :D:D Congrats

Brute squat man! en totaal natuurlijk!

bij mijn gym waren ze het over eens dat het ziek is dat iemand op 80kg, 212.5kg kan skwotten.

bij mijn gym waren ze het over eens dat het ziek is dat iemand op 80kg, 212.5kg kan skwotten.

bij mij ook. het verhaal van meaantje de machtige

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

zelfs mijn ma mirede daniels squat

die zat over facebook te browsen, "hey aron deze jongen weegt 80kg en squat 212 "

'haha zoon, deze jongen traint niet eens en is sterker dan jij!'

meaantje the legend, het verhaal gaat rond voor de persoon

haha ben ook schuldig.
vorige week gesprek over squat met iemand in de gym, die zei '' sommige mensen kunnen het ook gewoon van zichzelf goed''
ik: ja ken wel iemand via forums die gaat volgende week voor nederlands record, 210kg op 80kg BW en trained nog geen 2 jaar.

Totaal niet lullig bedoeld, ik vond t een superprestatie van D en dat weet hij denk ik ook wel, maar laten we nou ajb ook weer niet doen alsof het een wereldwonder is ofzo, is ook voor niemand goed. Er zijn echt wel meer mensen die vrij snel een 200+ squat halen of wat voor bijzondere feat dan ook maar omdat de meesten hier gewoon kut trainen zie je dat niet zo vaak voorbij komen op dbb

Totaal niet lullig bedoeld, ik vond t een superprestatie van D en dat weet hij denk ik ook wel, maar laten we nou ajb ook weer niet doen alsof het een wereldwonder is ofzo, is ook voor niemand goed. Er zijn echt wel meer mensen die vrij snel een 200+ squat halen of wat voor bijzondere feat dan ook maar omdat de meesten hier gewoon kut trainen zie je dat niet zo vaak voorbij komen op dbb

Kan je t niet hebben jongen? :p

meneer voor jou

ja eens, het is geen wonder, maar als je het NL record met 12.5kg verbeterd mag je toch wel even hyped zijn?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven