XXL Nutrition

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
waarom kies je dan voor olympic squat ipv competition stance?

bedoel je hier trouwens high bar tegenover low bar mee?

Damn, sterk beltless. Zonder belt voelt die stang sowieso veel zwaarder op m'n rug

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.824
waarom kies je dan voor olympic squat ipv competition stance? bedoel je hier trouwens high bar tegenover low bar mee?

high bar, smalle stance en "atg"
Hihi, dacht dat je db bench stuk hoger lag maar die ga je ook rustig opbouwen dus?
ik bb bench 3 keer per week dus vandaag even rustig

Damn, sterk beltless. Zonder belt voelt die stang sowieso veel zwaarder op m'n rug

ja meer beltless doen de komende tijd

Wat is het verschil tusen Olympisch Squat en Competitie Stance?

Maakt belt echt zoveel uit? (srs vraag)

En nice dat je vaker beltless gaat trainen :o

Ik vind persoonlijk de 100kg zonder belt zwaarder op de rug aanvoelen dan 120kg met belt. Komt er wel bij kijken dat ik veel strakker sta met belt doordat ik veel beter core aanspan en inadem :)

brb belt kopen

brb 20kg op me squat gooien

Voor kracht in benen maakt het naar mijn gevoel geen ruk uit hè :rolleyes: Alleen sta ik veel sterker door compleet strak bovenlichaam/core.

ik kijk al uit naar je epic niet-meer-zo-true-natty belt lifts op vid hoody

bestwel srs

Stel dat je alleen belt gebruikt bij werksets en dus nooit bij opwarmsets. Je kan telkens ophogen, dan worden ook je beltless squats hoger, dus die train je ook mee. Onafhankelijk van of je beter met belt of niet squat, je lift gaat dus omhoog zonder belt. Alleen de punten waar je belt je dan mee "cheat" train je op een lager gewicht, want je pakt alleen geen belt bij het opwarmen. De punten waar belt geen invloed op heeft, train je met een zwaarder gewicht waardoor je meer stimuleert.

zoals gewoonlijk, onervaren steen is onervaren dus kan zijn dat ik complete stront praat. pls input

Squats met riem gaan beter omdat je dan makkelijker meer spanning op je core kan zetten

Als je sterker wordt met riem wordt je ook sterker zonder riem.

Squats met riem gaan beter omdat je dan makkelijker meer spanning op je core kan zetten

Als je sterker wordt met riem wordt je ook sterker zonder riem.

Kijk het filmpje eens

Die gast is #1 USA in zijn gewichtsklasse

En #3 (brons) WK dacht ik

Hij zal het wel weten

brb belt kopen

brb 20kg op me squat gooien

lol @ liften zonder belt ipv met belt en meer overall volume draaien zonder dat je core de beperkende factor wordt

veel plezier met je geen tot miniscule extra core strength gains ipv dikke primary mover gains

Tof doen om je lifts zonder riem

brb goor er uit gelift worden door iedereen die niet een debiel is en snapt waarom je een riem draagt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven