- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal ik jou eens deloaden?
ben sinds deze week weer begonnen met bouwen![]()
oly squat is een stuk zwaarder dan competitie stance he
waarom kies je dan voor olympic squat ipv competition stance? bedoel je hier trouwens high bar tegenover low bar mee?
ik bb bench 3 keer per week dus vandaag even rustigHihi, dacht dat je db bench stuk hoger lag maar die ga je ook rustig opbouwen dus?
Damn, sterk beltless. Zonder belt voelt die stang sowieso veel zwaarder op m'n rug

Maakt belt echt zoveel uit? (srs vraag)
En nice dat je vaker beltless gaat trainen![]()

Ik vind persoonlijk de 100kg zonder belt zwaarder op de rug aanvoelen dan 120kg met belt. Komt er wel bij kijken dat ik veel strakker sta met belt doordat ik veel beter core aanspan en inadem![]()
Alleen sta ik veel sterker door compleet strak bovenlichaam/core.Voor kracht in benen maakt het naar mijn gevoel geen ruk uit hèAlleen sta ik veel sterker door compleet strak bovenlichaam/core.
ik kijk al uit naar je epic niet-meer-zo-true-natty belt lifts op vid hoody
bestwel srs
Squats met riem gaan beter omdat je dan makkelijker meer spanning op je core kan zetten
Als je sterker wordt met riem wordt je ook sterker zonder riem.
Dat is toch geen vrijkaart om gelijk te hebben?Kijk het filmpje eens
Die gast is #1 USA in zijn gewichtsklasse
En #3 (brons) WK dacht ik
Hij zal het wel weten
lol @ liften zonder belt ipv met belt en meer overall volume draaien zonder dat je core de beperkende factor wordt
veel plezier met je geen tot miniscule extra core strength gains ipv dikke primary mover gains
Hij kan het toch gewoon verkeerd hebben en alsnog vies sterk zijn?
Hij kan het toch gewoon verkeerd hebben en alsnog vies sterk zijn?