Fitness Seller

Stelling Meer spiergroei + massa

mennekeraoul

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
70kg
Hallo allemaal,

Ik doe nu al ongeveer een 1 aan fitness en wilt toch eens wat supplementen gaan gebruiken om toch wat meer aan te komen en spiermassa te zien.

Zelf heb ik al eens wat rond gekeken op internet en kwam de al day protien tegen van XXL. en de Syntha 6 van BSN.
Mijn vraag is dan ook of jullie misschien een goede shake en/of crea weten wt ik kan gebruiken waardoor ik meer massa aankom + spiergroei maak? :)

Ik wordt alleen een beetje gek ervan van want de een vind dit goed en de ander weer dat.??? ook weet ik niet ech waar ze over praten aangezien ik er pas bij kom kijken.

Ik ben 1.80 en weeg maar 66 kg dus das geen gezicht.:eek: Mun verpercentage zouw ik niet zo snel weten.

alvast bedank,

eten dat moet je doen

Eten bro

• Topic Starter Topic Starter
en of ik eet, iedere morgen brinta, smiddags genoeg bruine boterhammen tussen door wat koekjes yoghurt of kwark en savonds wat de pot schaft ;p

geen koekjes meer en na 18:00 uur ook eten, een hele bak kwark voor het slapen gaan en nog een maaltijd rond 8/9 uur. Zorg ervoor dat je in iedere maaltijd veel eiwitten, gezonde vetten en koolhydraten krijgt. Lees anders ff de stickies, supps heb je nog niet nodig.

ik eet zelf ook nooit veel maar, goede weightgainer en havermout/brinta does the trick.
dit gwn 7x per dag kun je goed mee aankomen.

en of ik eet, iedere morgen brinta, smiddags genoeg bruine boterhammen tussen door wat koekjes yoghurt of kwark en savonds wat de pot schaft ;p

Dit is minder dan een goed ontbijt

En koekjes versta jij onder eten??

Ga maar eens eerst de sectie voeding doorspitten en dan kom je over een jaartje weer terug

• Topic Starter Topic Starter
dan zal ik maar gaan eten als een ecto ;p

bedank;)

laat je nieuwe voedingsschemaeens zien dan?

je kan het aanvullen met een eiwitshake van het huismerk bij een van de boardsponsors... bv all day protein inderdaad, dat is een prima keuze.
Belangrijker is echter dat je fatsoendelijk gaat eten

Je kan alle supplementen door elkaar gaan gebruiken maar als je gewoon niet voldoende te eten krijgt ga je niet aankomen.

Terug
Naar boven