- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 58kg
Ik was dit oude topic van mij al weer helemaal vergeten
..Het grappige is dat ik toen ik deze post begon, echt dacht dat ik al toe was om misschien iets van AS toe te voegen. Zoals zovelen dacht ik dat mijn voeding wel aardig goed was. NOT!!!!! Bovendien veel te weinig discipline voor een goed voedingsschema. Ook aan mijn training kon nog veel worden verbeterd. Nu een half jaartje later, ben ik in ieder geval alweer veel wijzer. Voeding veel verbeterd (in kleine stapjes, dat wel), en ook meer trainingstechniek. Ik heb nu een beter inzicht hoe mijn lichaam werkt op voeding en op training.
Ik denk zelf dat ik met de juiste discipline, goede voeding en training, nog wel iets kan groeien. De overweging om misschien anavar of turinabol (wat me laatst is aangeraden) speelt wel nog steeds door mijn hoofd. Wat ik niet wil is echt bulken en dan weer cutten. Nu mag ik vanmezelf wel 2 a 3 kilo in gewicht aankomen wat in deze maanden ook wel gaat lukken..Mijn onderhoud ligt op 2500 Kcal wat ik ook per dag eet. De komende 2 maanden ga ik zo ongeveer 300 Kcal boven onderhoud eten (ervan uitgaande dat dat de koekjes en chocolade zijn die ik de laatste tijd echt heb laten staan). Met als doel max. 60 kg te wegen..(stats nu: 57 kg, 13%bf)..EN het allerbelangrijkste in spierkracht toenemen..met zomin mogelijk stijging in bf..Wanneer het resultaat tegenvalt, zijn AS dan echt een serieuse optie voor me. (wat mij bijvoorbeeld echt stoort is dat ik met een bf van 11,8% nog steeds geen duidelijk abs heb..).
..Het grappige is dat ik toen ik deze post begon, echt dacht dat ik al toe was om misschien iets van AS toe te voegen. Zoals zovelen dacht ik dat mijn voeding wel aardig goed was. NOT!!!!! Bovendien veel te weinig discipline voor een goed voedingsschema. Ook aan mijn training kon nog veel worden verbeterd. Nu een half jaartje later, ben ik in ieder geval alweer veel wijzer. Voeding veel verbeterd (in kleine stapjes, dat wel), en ook meer trainingstechniek. Ik heb nu een beter inzicht hoe mijn lichaam werkt op voeding en op training. Ik denk zelf dat ik met de juiste discipline, goede voeding en training, nog wel iets kan groeien. De overweging om misschien anavar of turinabol (wat me laatst is aangeraden) speelt wel nog steeds door mijn hoofd. Wat ik niet wil is echt bulken en dan weer cutten. Nu mag ik vanmezelf wel 2 a 3 kilo in gewicht aankomen wat in deze maanden ook wel gaat lukken..Mijn onderhoud ligt op 2500 Kcal wat ik ook per dag eet. De komende 2 maanden ga ik zo ongeveer 300 Kcal boven onderhoud eten (ervan uitgaande dat dat de koekjes en chocolade zijn die ik de laatste tijd echt heb laten staan). Met als doel max. 60 kg te wegen..(stats nu: 57 kg, 13%bf)..EN het allerbelangrijkste in spierkracht toenemen..met zomin mogelijk stijging in bf..Wanneer het resultaat tegenvalt, zijn AS dan echt een serieuse optie voor me. (wat mij bijvoorbeeld echt stoort is dat ik met een bf van 11,8% nog steeds geen duidelijk abs heb..).

)..Dus het blijft voorlopig bij gelimiteerd bulken voor mij
..