MuscleMeat

Nieuws Mening +foto

Bezoekers in dit topic

Zie je zelf ook in dat je nu veel te mager bent?
 
Jawel, maar ik vertrouwde zo hard m'n coach.. ik was zo gedreven etc... Omdat ik toen dacht dat hij er verstand van had... Maar nu blijkbaar niet het geval. En coach hij nu gewoon verder andere mensen..

Ik begrijp hoe dat kan gaan, geen verwijt naar jou toe verder, maar 45kg op 5% vet is voor een vrouw van 1,59 te ver doorgeschoten.

Succes met opbouwen in ieder geval!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het op zijn zachts gezegd een hele slechte beslissing.

Tijd voor een nieuwe coach, of tijd om het heft in eigen hand te nemen. Dat laatste lijk je nu ook te doen.
Ben nu ook overgegaan naar een ander coach.. maar probeer hier en daar wat tips mee te pakken!! Altijd handig!
 
Ik begrijp hoe dat kan gaan, geen verwijt naar jou toe verder, maar 45kg op 5% vet is voor een vrouw van 1,59 te ver doorgeschoten.

Succes met opbouwen in ieder geval!
Dankjewel!!
 
Een coach die onzekere meisjes een eetstoornis bezorgd. Ik kan hier echt boos om worden.


Ja, de dokters dachten dat ik van alles ad hand van ziektes... Omdat mijn resultaten van het bloed echt slecht aan toe waren.. en nu durf ik eigenlijk nauwelijks nog vettig te eten... Nu moet ik wel van m'n coach... (Wat ik ook goed vind!) Maar toch heb ik het er moeilijk mee. Maar hij zegt als je wilt grozigr zult ge meer moeten eten.
 
Angst voor vet en veel te dun... Waarom ben je bang voor vet i nje voeding?
Zie je ook dat je te dun bent?

want het lijkt er wel op dat je aan t begin van een eetprobleem zit nu....
 
Verkeerd verwoord sorry!! Neen toen ik bij hem was.. der zaten geen vetten in of cheatmeals etc... En nu ben ik veranderd en is het even wennen aanpassen. Omdat het nu wel mag.. na een tijd geen vetten etc te eten.
Angst voor vet en veel te dun... Waarom ben je bang voor vet i nje voeding?
Zie je ook dat je te dun bent?

want het lijkt er wel op dat je aan t begin van een eetprobleem zit nu....
 
Waarschijnlijk waren je bloedwaardes ook zo slecht juist omdat je geen vet at en wss te eenzijdig. Maar wen er maar aan. Goede lekkere vetten zoals eieren, noten, pinda, avocado, volle zuivel, vette vis, chocolade, pitten en zaden. Zo lekker en gezond! :)
 
Je pakt het goed aan zo qua voeding..

Je eet nog meer als ik, dus dat moet goed komen. Zelf zou ik de cardio tot een minimum beperken wanneer je echt zo langzaam aankomt op 2600kcals.

Mag ik vragen wie je coach is?
 
Je eet nog meer als ik, dus dat moet goed komen. Zelf zou ik de cardio tot een minimum beperken wanneer je echt zo langzaam aankomt op 2600kcals.
Das niet zo moeilijk he... :roflol: mits je niet Marvint... ;)
 
Das niet zo moeilijk he... :roflol: mits je niet Marvint... ;)
Ik vermoed serieus dat mijn onderhoud ongeveer 2600kcals is.

Dus eet ik gepland ~1800-1900. En ongepland nog 800kcals :marvin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die elke dag om 7:15 uur begint tot 16:30uur, nooit uit ‘t raam kijkt en harder werkt dan menig uit de commerciële sector... :flipoff:
Dan ben ik meer een amtenaar denk..heb al heel wat rondjes op mijn stoel gedraaid!
 
Back
Naar boven