XXL Nutrition

Mephedrone, methylone of iets anders...?

apfelstrudel

Superior Athlete
Waardering
61.702
Een vriend van me heeft net bij de smartshop iets gehaald waarvan we hoopte dat het mephedrone zou zijn. Hij vroeg in ieder geval om mephydrone maar dit is wat hij kreeg:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het koste 15 euro per zakje van 400mg. Is dit mephedrone of iets anders?

We zitten hier nu met die zakjes voor ons neus te twijfelen om het wel of niet te nemen anders gaan we morgen terug om of wel mephedrone te krijgen of ons geld terug te vragen.

Iemand enig idee? :s

Ps. Op de achterkant staat als ingrediënt o.a.:
dimethylethanamine.

Wanneer ik ARDOR op google intype krijg ik meteen mephedrone te zien, maar wanneer ik de ingrediënten op google intyp krijg ik niets..
Er staat ook een site op het zakje:
aromaticpowders.com

Mag dat spul verkocht worden in de smartshops ja?

Gwn snuiven en geen vragen stellen.

Zal wel mephedrone zijn want methylone mag al jaren niet meer verkocht worden, maar je kan beter online bestellen omdat de smartshops het ook veel versnijden met andere designer drugs.

• Topic Starter Topic Starter
Gwn snuiven en geen vragen stellen.

Zal wel mephedrone zijn want methylone mag al jaren niet meer verkocht worden, maar je kan beter online bestellen omdat de smartshops het ook veel versnijden met andere designer drugs.
Dat was ook mijn eerste reactie maar die zooi mag je blijkbaar niet snuiven volgens die gozer bij de smartshop.

Dan kent hij er ofwel niets van of is het versneden.

Oraal werkt mephedrone ook, dus je kan ook gwn een bommetje maken.

Kheb het net naar binnen gewerkt. Het zijn kleine groene balletjes die ik niet graag in me neus zal stoppen.

Fok it, kzie wel wat er gebeurd.

Kheb het net naar binnen gewerkt. Het zijn kleine groene balletjes die ik niet graag in me neus zal stoppen.

Fok it, kzie wel wat er gebeurd.

Thats the spirit:thumbup:.

Als dat echt meph is dan ga je wel een leuk avondje beleven hehe, vind het de beste drug die er is.

Het was wel een grappige trip maar ik voelde niet heel erg veel.
Het leek een beetje op een mdma trip maar dan anders. Kben wel ontzettend brak wakker geworden vandaag.

Deze zooi moet je niet bij de smartshop halen maar gewoon op internet bestellen.

Zie er hetzelfde uit als de verpakking van mephedrone die bij spuiten&slikken in de smartshop werd gehaald, dus denk dat dat in nederland wel gewoon moet doorgaan als mephedrone.
Dat het een beetje als een mdma trip voelde klopt wel, zo wordt mephedrone vaak omschreven;)
Waar/welke smartshop heb je het gehaald?

Het was wel een grappige trip maar ik voelde niet heel erg veel.
Het leek een beetje op een mdma trip maar dan anders. Kben wel ontzettend brak wakker geworden vandaag.

Deze zooi moet je niet bij de smartshop halen maar gewoon op internet bestellen.

Idd man, als je weet waar te bestellen heb je 99% puur spul, en bij snuiven is het veel heviger etc.
Komt gwn in een envelop thuis aan.

• Like
Waarderingen: Roth
Komt gwn in een envelop thuis aan.

Snow_seal-logo-F23627B3AF-seeklogo.com.gif
? :D

Zijn snowsealtjes, wordt geplooid als envelop en wordt gebruikt om poederdrugs in te verkopen. (vooral in NL denk ik)

Ow ja dat ken ik wel:P.

Tjonge tjonge, onzekerheid en nog duur ook.

Hier: http://www.research-chemicals.co.uk/store/index.php?main_page=index&cPath=2

Spul is gewoon legaal nog, en wordt verkocht als planten voeding.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Gezien de werking van dit nieuwe molecuul en het potentieel van chronische zin in sommige gebruikers zal de legaliteit op den duur wel verdwijnen.

Waarschijnlijk zal het elders nog zeker goedkoper te zijn dus goed zoeken als je in bulk wilt kopen, tegen die tijd dat het hier illegaal is ga je met een dikke voorraad een goede winst draaien. Want de populariteit stijgt nog steeds aanzienlijk.

Tjonge tjonge, onzekerheid en nog duur ook.

Hier: http://www.research-chemicals.co.uk/store/index.php?main_page=index&cPath=2

Spul is gewoon legaal nog, en wordt verkocht als planten voeding.

Yep, meeste sites verkopen het als plant feeder, sommige ook als research chemicals en zelfs eentje als "collecters items":p.

Legaal 99% puur drugs van het net bestellen, hehe;)

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

de werking van dit nieuwe molecuul en het potentieel van chronische zin in sommige gebruikers zal de legaliteit op den duur wel verdwijnen.

Waarschijnlijk zal het elders nog zeker goedkoper te zijn dus goed zoeken als je in bulk wilt kopen, tegen die tijd dat het hier illegaal is ga je met een dikke voorraad een goede winst draaien. Want de populariteit stijgt nog steeds aanzienlijk.
Mephedrone komt uit China, het boeit geen **** als het hier illegaal word, dan verschijnen er weer vendors uit andere landen.
Zolang er vraag is kan je het bestellen.

Easy money, gwn een shitload uit China bestellen, naar een land reizen waar het legaal is en massaal geld verdienen.

Is met bijvoorbeeld LSD, GBL, 2cb en MDMA nooit anders geweest, eigenlijk met alles wel. Autoriteiten lopen altijd achter op de scene, dat is de tijd om te investeren.

Terug
Naar boven