AndroidHealthClinic

Mephedrone, methylone of iets anders...?

Wat doet die drug Mephedrone met je? Is dit gewoon net als alle andere drugs(coke, xtc, speed enz), alleen dan legaal?

Ja, maar zou dan niet de kans groot zijn dat het achtergehouden wordt bij de douane?

Wie van de douane houd er zich nu bezig met envoloppes.

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Wat doet die drug Mephedrone met je? Is dit gewoon net als alle andere drugs(coke, xtc, speed enz), alleen dan legaal?

Als een mix tussen XTC en Coke.

moet die meph toch ook eens testen ze :cool:

Het voelt als een combinatie van mdma en coke.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Wie van de douane houd er zich nu bezig met envoloppes.

.

Tja, tegenwoordig weet je het maar nooit. Ik heb het vorige week maandag besteld vanuit the UK. Het zou mij niet verbazen als het wordt achtergehouden.

Het voelt als een combinatie van mdma en coke.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Tja, tegenwoordig weet je het maar nooit. Ik heb het vorige week maandag besteld vanuit the UK. Het zou mij niet verbazen als het wordt achtergehouden.
Haha nee man, je moet je geen zorgen maken:cool:

wtf waarom durfde die junkies bij spuiten en slikken het niet eens te proberen ???
wat is er dan zo slecht aan?

Is het nu nog te verkrijgen en komt het door de controles?

BPPF nl is weer terug online. Lekker makkelijk, in Nederland, geen grenzen, niets.

Ik ga maar even 2 gram via die site van MeDieVil bestellen. Ben benieuwd!

Er is geloof ik 1 smartshop in NL (amsterdam) waar ze de echte verkopen.. Weet dat maatjes van me dr speciaal voor naar amsterdam gingen, weet niet meer welke shop..

Hèhè

Laatst bewerkt:
morgen weer ?????????

Tjonge tjonge, onzekerheid en nog duur ook.

Hier: http://www.research-chemicals.co.uk/store/index.php?main_page=index&cPath=2

Spul is gewoon legaal nog, en wordt verkocht als planten voeding.

Hmm, ik zie daar juist een superdeal voor flephedrone, nu al die cathinones in de UK illegaal worden verkopen sommige vendors aan superprijzen.

Flephedrone vind ik ook een ideale drug, is zowat als coke, wel totaal niet zo goed als meph maar veel vriendelijker op het lichaam een beter geschikt om regelmatiger te doen. (vind het ook stukken vriendelijker dan speed).

Die MDPV trekt trouwens op niets, wat een ramp was dat.

Methylone is ook goed spul.

Wel geen idee of die site te vertrouwen valt, nog niet van besteld.

Volgens mij allemaal nog legaal behalve methylone. (alhoewel ik denk dat gwn het bezit daarvan nog legaal is).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven