XXL Nutrition

Mephedrone, methylone of iets anders...?

Mephedrone komt uit China, het boeit geen **** als het hier illegaal word, dan verschijnen er weer vendors uit andere landen.
Zolang er vraag is kan je het bestellen.

Ja, maar het maakt nogal een verschil bij een eventuele huiszoeking of verzending, al vinden ze 10 kilo mephedrone in DHL dozen, op 't moment is dat volkomen toegestaan.

Dit weekend weer aan de meph. :D

• Topic Starter Topic Starter
Je betaald minder dan 4k voor 1kg.
Als je het verkoopt voor 25eu per gram dan vang je 21k.

Laatst bewerkt:
Je betaald minder dan 4k voor 1kg.
Als je het verkoopt voor 25eu per gram dan vang je 21k.

Ja, en als je het voor €50 per gram verkoopt heb je het dubbele. Maar welke gek gaat er nou €25 euro voor een grammetje van dat spul betalen? (voor dat bedrag heb ik meerdere grammen pep - waarvan ik zeker weet dat ik meer plezier heb)

Zelfs kristallen zijn (/waren) goedkoper :p

Ja, en als je het voor €50 per gram verkoopt heb je het dubbele. Maar welke gek gaat er nou €25 euro voor een grammetje van dat spul betalen? (voor dat bedrag heb ik meerdere grammen pep - waarvan ik zeker weet dat ik meer plezier heb)

Meer dan je denkt, zowat heel de UK al;)

En als het illegaal wordt en de beschikbaarheid verder afneemt doet de liberale marktwerking z'n gunstige werk.

MDMA kristal is flink schaarser geworden in Nederland de laatste jaren. Bovendien zijn er hele generaties die allang niet meer in de buurt komen van die eerste piek ervaringen.

goede eerste post, prijs is gelijk met de prijs die je in de UK via internet betaald ongeveer, volgens mij heb ik toen dr tijd 81 euro voor 10 gram betaald.

iedereen nog even snel laatste hoeveelheid in slaan? Kan niet vinden of dit ook 99,9% puur is net zoals uit de UK

Waarom laatste hoeveelheid?

Het vermoeden bestaat dat het hier in nederland heel binnenkort verboden gaat worden, omdat er door de tv show spuiten en slikken opeens aandacht aan is gegeven en ze het daar niet durfden gebruiken omdat ze dachten dat het zo super gevaarlijk is.

Waarom werken tijdens je studie als je ook genoeg kunt bijverdienen met dit soort praktijkjes :P

Het vermoeden bestaat dat het hier in nederland heel binnenkort verboden gaat worden, omdat er door de tv show spuiten en slikken opeens aandacht aan is gegeven en ze het daar niet durfden gebruiken omdat ze dachten dat het zo super gevaarlijk is.

So what, alsof ze je envolopje gaan onderscheppen.

Mephedrone (2-methylamino-1-p-tolylpropan-1-one), ook bekend als 4-methylmethcathinone (4-MMC), 4-methylephedrone, meow meow, Miaow, en MMCAT, is een stimulerende en entactogene drug die van de phenethylamine, amphetamine, en cathinone groep is afgeleid. Mephedrone is een designer drug die vanaf ongeveer 2007 op de markt is. Het is in Nederland nog niet opgenomen in de Opiumwet, maar valt onder de geneesmiddelenwet, en is daarom niet zonder meer legaal verkrijgbaar.

Tjonge tjonge, onzekerheid en nog duur ook.

Hier: http://www.research-chemicals.co.uk/store/index.php?main_page=index&cPath=2

Spul is gewoon legaal nog, en wordt verkocht als planten voeding.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Gezien de werking van dit nieuwe molecuul en het potentieel van chronische zin in sommige gebruikers zal de legaliteit op den duur wel verdwijnen.

Waarschijnlijk zal het elders nog zeker goedkoper te zijn dus goed zoeken als je in bulk wilt kopen, tegen die tijd dat het hier illegaal is ga je met een dikke voorraad een goede winst draaien. Want de populariteit stijgt nog steeds aanzienlijk.

Nu ook in Nederland, gewoon effe kijken op [Link niet meer beschikbaar]

Iemand al besteld bij een van deze sites? :D

Mephedrone (2-methylamino-1-p-tolylpropan-1-one), ook bekend als 4-methylmethcathinone (4-MMC), 4-methylephedrone, meow meow, Miaow, en MMCAT, is een stimulerende en entactogene drug die van de phenethylamine, amphetamine, en cathinone groep is afgeleid. Mephedrone is een designer drug die vanaf ongeveer 2007 op de markt is. Het is in Nederland nog niet opgenomen in de Opiumwet, maar valt onder de geneesmiddelenwet, en is daarom niet zonder meer legaal verkrijgbaar.

Niet als het verkocht word als plantenvoeding, die wet geld alleen voor dingen verkocht voor menselijke consumptie.

iemand enig idee of het nu illegaal is om te verzenden naar nederland?
Heb 1,5 week geleden 2 gram besteld voor mijn bonzai-boompje. Vandaag checkte ik nog even op de site van de verstrekker en zag dit bericht staan:

We are no longer accepting orders from the Netherlands
Posted by admin on March 8, 2010<!-- &middot; Leave a Comment-->

The Dutch Ministry of Health and the Medicines Authority IGZ have informed the Ministry of Justice that they now consider Mephedrone as an unregistered medicine and as such we cannot export to the Netherlands.
We apologise for this and thank you for your previous custom.

Heb nog niets ontvangen, hmm ben toch niet genept nu ofwel?

iemand enig idee of het nu illegaal is om te verzenden naar nederland?
Heb 1,5 week geleden 2 gram besteld voor mijn bonzai-boompje. Vandaag checkte ik nog even op de site van de verstrekker en zag dit bericht staan:

Heb nog niets ontvangen, hmm ben toch niet genept nu ofwel?

Bestel dan van een andere site.

Terug
Naar boven