Fitness Seller

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299
Hij is een zeer goede speler. Maar Messi was al wereldtop op zijn 19e en ik vind dat Aguero wel meer moet laten zien.

Gaat die nou wel of niet naar Real weet je dat?

Lijkt me niet toch. Real en Atletico zijn aartsrivalen van elkaar. Atletico laat hem never nooit gaan.

Denk niet dat die uberhaupt weg gaat, hij heeft volgens mij een afkoopsom van 150 miljoen of zo en dacht dat er ook een clausule in z'n contract stond dat die niet naar Real mag.

edit: was niet op de hoogte van die 45 miljoen bieding

Laatst bewerkt:
Hij is een zeer goede speler. Maar Messi was al wereldtop op zijn 19e en ik vind dat Aguero wel meer moet laten zien.

Komt nog bij dat Aguero maar een jaartje jonger is dan Messi. Als Aguero over 4 jaar zich kan meten met de huidige Messi loopt hij nog wss nog steeds achter op de Messi van die tijd.

Ik snap het niet, wou hij hem een fototoestel cadeau doen??

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon een Messi fan die op deze manier een foto maakte

Hhaa lol :p Maar voor zover ik zie houd hij toch het scherm naar messi?

“Messi heeft zijn persoonlijkheid, ik de mijne. Hij heeft zijn spel en ik het mijne. Ik speel, net als hij, voor een hele grote club. Verder zijn we verschillend in alle denkbare aspecten”, aldus de Portugees, die sowieso het etiket duurste voetballer aller tijden met zich meedraagt. Volgens hem is Messi momenteel inderdaad verheven boven alle andere profs. “Hij is de beste”, aldus CR7 in het Spaanse Sport

:)

messi,iedereen die ronaldo zegt is stupid

Messi is beter, maar christiano is gewoon net dat beete minder maar met een leuke show erbij. Het zijn nog altijd brrod en spelen.

Messi,
No homo

Messi 73%
Ronaldo 26%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindeloze discussie dit. Messi is meer een teamspeler, Ronaldo scoort 44 x in een seizoen. Messi wint prijzen, Ronaldo niet. Messi speelt alleen goed bij Barca, niet bij Argentinie, behalve de laatste wedstrijd. Ronaldo speelt altijd goed.

Gaat u maar verder?

Rooney

Messi is met beperkte kwaliteiten een hele goede voetballer maar ik vind Ronaldo een completere voetballer.

Terug
Naar boven