XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

  • Topic starter BB_
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 121K
  • Volgers 78

Bezoekers in dit topic

DBB'ers,

Vanaf april ga ik hier loggen.

De eerste 2 weken van april zal ik nog bulken (op 5500+ kcal) en daarna direct de cut ingaan; kcal afbouwen to ca. 1000 kcal beneden onderhoud. Cut zal zo'n 3 maanden duren. Waarschijnlijk zijn er tussendoor een paar weken dat ik niet/minder in de gelegenheid ben te trainen en overgeleverd ben aan eten wat de pot schaft i.v.m. cursussen in het buitenland. Gelukkig zijn we dit jaar iets minder tijdgebonden, dus als het nodig is, trek ik de cut wat langer door. Mijn voorkeur heeft gewoon 3 maanden m'n schema volgen 7 dagen p/w zonder cheatmeals en zonder trainingen te skippen. Geleidelijk aan zal ik meer cardio toevoegen.

Startshape en BW:
volgt

Doel:
Het maximale uit de cut halen en een wedstrijdwaardige fysiek neerzetten.

Voor mij is het eindresultaat ook een goed meetpunt om te kijken of het reëel is volgend jaar voor Classic Physique op te gaan. Op het podium wil ik 100 kg+ wegen en een shape hebben waar ik tevreden mee ben. Met name benen blijven een aandachtspunt.

Huidige trainingsschema is een 7-daags schema:
Dag 1: Rug
Dag 2: Benen
Dag 3: Schouders + triceps
Dag 4: Cardio (bijv. spinning)
Dag 5: Rug
Dag 6: Benen
Dag 7: Borst + triceps
Daarna weer dag 1 etc.
Minstens 2-3 x p/w abs wanneer het uitkomt.

Mogelijk zal ik ergens in de cut overgaan op PPL als ik van mening ben dat de frequentie van borst/schouders/armen te weinig is.
Wanneer doe je biceps?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zo, jij gaat er wel voor! In natuurlijk
 
  • Like
Waarderingen: BB_
In!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat doe je buiten spanning om nog meer hiervoor?
Enigszins gezond eten en goede vetten (noten, olijfolie, vette vis) eten; omega-3 suppleren. Transvetten mijden. Verder niet zo veel.
Ik overweeg om weer bloeddonor te worden. Enerzijds om mijn hematocriet te verlagen en anderzijds omdat er altijd wel bloeddonors nodig zijn. Eerst maar eens kjiken wat volgende bloedtest uitwijst.
 
Enigszins gezond eten en goede vetten (noten, olijfolie, vette vis) eten; omega-3 suppleren. Transvetten mijden. Verder niet zo veel.
Ik overweeg om weer bloeddonor te worden. Enerzijds om mijn hematocriet te verlagen en anderzijds omdat er altijd wel bloeddonors nodig zijn. Eerst maar eens kjiken wat volgende bloedtest uitwijst.
Wat is je leg routine als ik vragen mag?
 
Enigszins gezond eten en goede vetten (noten, olijfolie, vette vis) eten; omega-3 suppleren. Transvetten mijden. Verder niet zo veel.
Ik overweeg om weer bloeddonor te worden. Enerzijds om mijn hematocriet te verlagen en anderzijds omdat er altijd wel bloeddonors nodig zijn. Eerst maar eens kjiken wat volgende bloedtest uitwijst.
Geen andere supps dus dan omega-3. Bloeddoneren is altijd een goede zaak.
 
Mag je doneren tijdens kuren?
Ja, zolang je geen bloedtransfusie hebt ondergaan. Er is een vragenlijst, weet zo uit m'n hoofd niet exact de vragen meer, want ben een jaar of 8 geleden gestopt met doneren.
Geen andere supps dus dan omega-3. Bloeddoneren is altijd een goede zaak.
Ik neem nog wel wat supps, maar niet t.b.v. HDL/LDL. Ik heb hier weleens wat gelezen over rode gist rijst, maar zelf geen ervaring mee.
 
Zeker in!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven