Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

In!

• Like
Waarderingen: BB_
In!

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
In!
Ow wacht

IN!

Jouw kontje

Laatst bewerkt:
Oké, change of plans. Aangezien ik tot vandaag een gym had om te trainen, dacht ik ongestoord mijn plannen voort te kunnen zetten, maar vandaag werd besloten dat de gym toch ook dicht zou gaan. :(

Plan was:
Vanaf begin april beginnen met loggen hier. De eerste 2-3 weken nog bulken en daarna strikt cutten. Binnen een paar weken afbouwen tot 1000 kcal beneden onderhoud om ca. 1 kg er week te verliezen en binnen 14-16 weken shredded te zijn en een fotoshoot te doen. Ik had echt vet veel motivatie hiervoor :flex: , maar zonder een goede gym gaat dit niet werken.

Plan nu:
Ik ben vandaag naar een fitnessparkje geweest en tegen mijn verwachting hier kon ik hier best goed trainen met lichaamsgewicht en aardig stuk gaan. Ik bestel daarnaast wat elastieken/weerstandsbanden, zodat ik komende weken deze daar ook bij kan gebruiken trainen. Ik zal hier echter niet heel veel massa mee pakken (is mijn verwachting), dus ik maak er een circuittraining van, iets meer kracht-uithoudingsvermogen gericht. In de spoiler de oefeningen die ik op de toestellen kan doen + de oefeningen met weerstandsbanden. Daarnaast zal oefeningen uit het filmpje in de spoiler gebruiken in mijn work-outs.
1584646346720.png
1584646361119.png
1584646376479.png
1584646390096.png

Ik ga 6x per week full-body trainen, of als het niet bevalt UB-LB-UB-LB-UB-LB. Daarnaast zal ik af en toe nu het weer mooier wordt de wielrenfiets pakken. Het doel is nu om vanaf maandag in een lichte cut te gaan en wat droger te worden. Als de gyms weer open gaan (we houden goede hoop), kunnen we dan weer knallen. Ik zal komende week weleens wat filmen, wellicht kan dit anderen motiveren die ook geen gym tot hun beschikking hebben. De ruimte voor een homegym heb ik helaas niet.

Oké, change of plans. Aangezien ik tot vandaag een gym had om te trainen, dacht ik ongestoord mijn plannen voort te kunnen zetten, maar vandaag werd besloten dat de gym toch ook dicht zou gaan. :(

Plan was:
Vanaf begin april beginnen met loggen hier. De eerste 2-3 weken nog bulken en daarna strikt cutten. Binnen een paar weken afbouwen tot 1000 kcal beneden onderhoud om ca. 1 kg er week te verliezen en binnen 14-16 weken shredded te zijn en een fotoshoot te doen. Ik had echt vet veel motivatie hiervoor :flex: , maar zonder een goede gym gaat dit niet werken.

Plan nu:
Ik ben vandaag naar een fitnessparkje geweest en tegen mijn verwachting hier kon ik hier best goed trainen met lichaamsgewicht en aardig stuk gaan. Ik bestel daarnaast wat elastieken/weerstandsbanden, zodat ik komende weken deze daar ook bij kan gebruiken trainen. Ik zal hier echter niet heel veel massa mee pakken (is mijn verwachting), dus ik maak er een circuittraining van, iets meer kracht-uithoudingsvermogen gericht. In de spoiler de oefeningen die ik op de toestellen kan doen + de oefeningen met weerstandsbanden. Daarnaast zal oefeningen uit het filmpje in de spoiler gebruiken in mijn work-outs.
1584646346720.png
1584646361119.png
1584646376479.png
1584646390096.png

Ik ga 6x per week full-body trainen, of als het niet bevalt UB-LB-UB-LB-UB-LB. Daarnaast zal ik af en toe nu het weer mooier wordt de wielrenfiets pakken. Het doel is nu om vanaf maandag in een lichte cut te gaan en wat droger te worden. Als de gyms weer open gaan (we houden goede hoop), kunnen we dan weer knallen. Ik zal komende week weleens wat filmen, wellicht kan dit anderen motiveren die ook geen gym tot hun beschikking hebben. De ruimte voor een homegym heb ik helaas niet.

Geen gym sucks...maar gaaf om te zien dat je al zo'n uitgedacht B plan hebt! Ben benieuwd.

• Like

Plan was:

Plan nu:
1584646346720.png
1584646361119.png
1584646376479.png
1584646390096.png

Hmmm kut dat de gym gesloten is. Met die banden kom je wellicht al heel ver. Bij de action heb je deze van 15kg, 25kg en 35kg. Kost maar een paar euro. Succes :clap:

• Like
In belgie is de action al gesloten dus zou zeker niet lang wachten indien je het wilt kopen.
sportbay.nl heeft ook wel wat leuke spullen, met best goede kwaliteit.

Hier blijft action nog gewoon open....

in

• Like
Maar zijn die een beetje betrouwbaar? We willen natuurlijk geen ongelukken door knappende bands...

Tot dusver wel. Inclusief aan haakjes en zo hard aan trekken dat je denkt dat het moet knappen. Maar nog niet meegemaakt en ook nog niet van anderen gehoord waarvan ik weet dat zij die ook hebben

Hmmm kut dat de gym gesloten is. Met die banden kom je wellicht al heel ver. Bij de action heb je deze van 15kg, 25kg en 35kg. Kost maar een paar euro. Succes :clap:
Ik heb net ergens anders weerstandsbanden besteld, maar levertijd is wel lang.
1584653591662.png

Deze hebben wel redelijke weerstand en je kunt ze parallel koppelen, dan kun je nog best redelijk trainen, zeker wanneer je superset met pull-ups of hand-stand shoulder presses.
In belgie is de action al gesloten dus zou zeker niet lang wachten indien je het wilt kopen.
sportbay.nl heeft ook wel wat leuke spullen, met best goede kwaliteit.
Op sportsbay zijn de goeie uitverkocht, ik heb een mailverzoek ingesteld zodra ze weer op voorraad zijn.

Ik heb ergens nog wel die TRX-banden liggen en 1 setje DB's van 17 kg. In ieder geval iets om armen een beetje te pompen. Verder kan ik best wat BW-oefeningen en core stability doen. En ik heb thuis nog een Sissy Squat staan.

Tof. Welkom. :)

Echt knallen zit er nu dus niet in, maar we maken er het beste van. Mochten er mensen in de regio Breda (tot aan Tilburg of R'dam is voor mij te doen) samen willen investeren in een homegym, heb ik daar interesse in. Ik heb zelf niet echt ruimte helaas.

Ik heb naar dezelfde set zitten kijken (onder meer namen verkrijgbaar en bij meerdere shops) maar de levertijd hield me tegen.
Ik heb zelf destijds de groene (15kg) gekocht van de Action en werkt prima!

• Like
Terug
Naar boven