Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je er jouw van maakt sta ik voor je open.

, maar zonder een goede gym gaat dit niet werken.Oké, change of plans. Aangezien ik tot vandaag een gym had om te trainen, dacht ik ongestoord mijn plannen voort te kunnen zetten, maar vandaag werd besloten dat de gym toch ook dicht zou gaan.
Plan was:
Vanaf begin april beginnen met loggen hier. De eerste 2-3 weken nog bulken en daarna strikt cutten. Binnen een paar weken afbouwen tot 1000 kcal beneden onderhoud om ca. 1 kg er week te verliezen en binnen 14-16 weken shredded te zijn en een fotoshoot te doen. Ik had echt vet veel motivatie hiervoor, maar zonder een goede gym gaat dit niet werken.
Plan nu:
Ik ben vandaag naar een fitnessparkje geweest en tegen mijn verwachting hier kon ik hier best goed trainen met lichaamsgewicht en aardig stuk gaan. Ik bestel daarnaast wat elastieken/weerstandsbanden, zodat ik komende weken deze daar ook bij kan gebruiken trainen. Ik zal hier echter niet heel veel massa mee pakken (is mijn verwachting), dus ik maak er een circuittraining van, iets meer kracht-uithoudingsvermogen gericht. In de spoiler de oefeningen die ik op de toestellen kan doen + de oefeningen met weerstandsbanden. Daarnaast zal oefeningen uit het filmpje in de spoiler gebruiken in mijn work-outs.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga 6x per week full-body trainen, of als het niet bevalt UB-LB-UB-LB-UB-LB. Daarnaast zal ik af en toe nu het weer mooier wordt de wielrenfiets pakken. Het doel is nu om vanaf maandag in een lichte cut te gaan en wat droger te worden. Als de gyms weer open gaan (we houden goede hoop), kunnen we dan weer knallen. Ik zal komende week weleens wat filmen, wellicht kan dit anderen motiveren die ook geen gym tot hun beschikking hebben. De ruimte voor een homegym heb ik helaas niet.
Oké, change of plans. Aangezien ik tot vandaag een gym had om te trainen, dacht ik ongestoord mijn plannen voort te kunnen zetten, maar vandaag werd besloten dat de gym toch ook dicht zou gaan.
Plan was:
Vanaf begin april beginnen met loggen hier. De eerste 2-3 weken nog bulken en daarna strikt cutten. Binnen een paar weken afbouwen tot 1000 kcal beneden onderhoud om ca. 1 kg er week te verliezen en binnen 14-16 weken shredded te zijn en een fotoshoot te doen. Ik had echt vet veel motivatie hiervoor, maar zonder een goede gym gaat dit niet werken.
Plan nu:
Ik ben vandaag naar een fitnessparkje geweest en tegen mijn verwachting hier kon ik hier best goed trainen met lichaamsgewicht en aardig stuk gaan. Ik bestel daarnaast wat elastieken/weerstandsbanden, zodat ik komende weken deze daar ook bij kan gebruiken trainen. Ik zal hier echter niet heel veel massa mee pakken (is mijn verwachting), dus ik maak er een circuittraining van, iets meer kracht-uithoudingsvermogen gericht. In de spoiler de oefeningen die ik op de toestellen kan doen + de oefeningen met weerstandsbanden. Daarnaast zal oefeningen uit het filmpje in de spoiler gebruiken in mijn work-outs.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga 6x per week full-body trainen, of als het niet bevalt UB-LB-UB-LB-UB-LB. Daarnaast zal ik af en toe nu het weer mooier wordt de wielrenfiets pakken. Het doel is nu om vanaf maandag in een lichte cut te gaan en wat droger te worden. Als de gyms weer open gaan (we houden goede hoop), kunnen we dan weer knallen. Ik zal komende week weleens wat filmen, wellicht kan dit anderen motiveren die ook geen gym tot hun beschikking hebben. De ruimte voor een homegym heb ik helaas niet.

Maar zijn die een beetje betrouwbaar? We willen natuurlijk geen ongelukken door knappende bands...Met die banden kom je wellicht al heel ver. Bij de action heb je deze van 15kg, 25kg en 35kg. Kost maar een paar euro.
Zijn beter dan veel dure merken.Maar zijn die een beetje betrouwbaar? We willen natuurlijk geen ongelukken door knappende bands...
Actions in NL zijn nog open volgens de website. Morgen direct eem kiek'n!In belgie is de action al gesloten dus zou zeker niet lang wachten indien je het wilt kopen.
sportbay.nl heeft ook wel wat leuke spullen, met best goede kwaliteit.

Jup zag het ookActions in NL zijn nog open volgens de website. Morgen direct eem kiek'n!![]()
vermoed dat het niet meer lang gaat duren.Ik neem mijn slaapzak mee en ga voor de deur liggen. Ben ik morgen de eerste!Jup zag het ookvermoed dat het niet meer lang gaat duren.

Tenzij er in de nabije toekomst een 'total lockdown' komt. De Action is geen eerste levensbehoefte, dus die zal in dat geval ook moeten sluiten.
Maar zijn die een beetje betrouwbaar? We willen natuurlijk geen ongelukken door knappende bands...
Ik heb net ergens anders weerstandsbanden besteld, maar levertijd is wel lang.Hmmm kut dat de gym gesloten is. Met die banden kom je wellicht al heel ver. Bij de action heb je deze van 15kg, 25kg en 35kg. Kost maar een paar euro. Succes![]()
Op sportsbay zijn de goeie uitverkocht, ik heb een mailverzoek ingesteld zodra ze weer op voorraad zijn.In belgie is de action al gesloten dus zou zeker niet lang wachten indien je het wilt kopen.
sportbay.nl heeft ook wel wat leuke spullen, met best goede kwaliteit.
Tof. Welkom.