XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
Tot dusver wel. Inclusief aan haakjes en zo hard aan trekken dat je denkt dat het moet knappen. Maar nog niet meegemaakt en ook nog niet van anderen gehoord waarvan ik weet dat zij die ook hebben
Ik kan die niet vinden op de website. Welke zijn dat?
Ik zie alleen deze:

• Topic Starter Topic Starter
Tenzij er in de nabije toekomst een 'total lockdown' komt. De Action is geen eerste levensbehoefte, dus die zal in dat geval ook moeten sluiten.
De gym is ook een primaire levensbehoefte ;), maar is ook dicht. Inkomen ook, maar genoeg mensen zitten zonder (en niet iedereen wordt gecompenseerd).

Ik zie alleen deze:

De bovenste..gebruik ik ook met karabijnhaken

Goede titel

Ik zie alleen deze:

Yep de bovenste inderdaad!

Ik heb net ergens anders weerstandsbanden besteld, maar levertijd is wel lang.
1584653591662.png

Deze hebben wel redelijke weerstand en je kunt ze parallel koppelen, dan kun je nog best redelijk trainen, zeker wanneer je superset met pull-ups of hand-stand shoulder presses.

Op sportsbay zijn de goeie uitverkocht, ik heb een mailverzoek ingesteld zodra ze weer op voorraad zijn.

Ik heb ergens nog wel die TRX-banden liggen en 1 setje DB's van 17 kg. In ieder geval iets om armen een beetje te pompen. Verder kan ik best wat BW-oefeningen en core stability doen. En ik heb thuis nog een Sissy Squat staan.

Tof. Welkom. :)

Echt knallen zit er nu dus niet in, maar we maken er het beste van. Mochten er mensen in de regio Breda (tot aan Tilburg of R'dam is voor mij te doen) samen willen investeren in een homegym, heb ik daar interesse in. Ik heb zelf niet echt ruimte helaas.

Die lijken verdacht veel op die van mij. Bij mij zijn ze geknapt. Maar die zijn dan ook een paar jaar oud, ooit eens aangeschaft zodat ik tijdens een vakantie naar een klein eiland zonder gym nog wat kon doen.

Die lijken verdacht veel op die van mij. Bij mij zijn ze geknapt. Maar die zijn dan ook een paar jaar oud, ooit eens aangeschaft zodat ik tijdens een vakantie naar een klein eiland zonder gym nog wat kon doen.
Ik heb ergens gelezen dat door zonlicht de kwaliteit langzaam achteruit gaat.

Ze zagen er idd uit alsof ze gesmolten waren, dit terwijl ze altijd in het tasje hebben gezeten.
Lijkt me sterk. Ik denk eerder dat rubber op den duur broos wordt als het langdurig aan zonlicht wordt blootgesteld. Zal natuurlijk ook afhangen van de kwaliteit van het rubber hoe snel dit gaat.

Lijkt me sterk. Ik denk eerder dat rubber op den duur broos wordt als het langdurig aan zonlicht wordt blootgesteld.

Tja geen idee, ze lagen al die tijd opgeborgen. Ze hebben in mijn vorige woning op zolder gelegen, daar kon het erg warm worden. Het rubber is nu hard en verschrompeld.

Laatst bewerkt:
RIP Gains

Hier staan volgensmij best een aantal prima oefeningen tussen

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven