- Waardering
- 34.342
net zo veilig als de ohp.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik slaap beter van pep dan van sos. Maar dat is dan ook omdat ik van pep geen grammen weg werk. Eens ik aan de sos begin, is het einde niet onmiddellijk in zichtDuurt wel een paar uur voordat je slaapt hoor. En met pep moet je idd van te voren al plannen dat je niet slaapt
"Als ik nu, om 07:00, nou het laatste lijntje neem, dan kan ik vanavond rond ongeveer 23:00 uur slapen"Op een gegeven moment weet je precies wanneer je het laatste moet nemen zodat je over X aantal uur kan slapen
![]()

Jij bent vader Kami gedraag je
Ik verwijs u allen graag door naar het drugstopic:
Ik houd het bij mijn PWO.
Komt mijn droom over een feestje met een hoog geordie-shore gehalte toch nog uit 😍
Totdat...Komt mijn droom over een feestje met een hoog geordie-shore gehalte toch nog uit 😍
Whahahahaha
Komt mijn droom over een feestje met een hoog geordie-shore gehalte toch nog uit 😍
Kwa uiterlijk past ie welDan moeten we @BB_ wel ditchen anders gaat het niets worden.
Overigens werkt die DMHA wel ongeveer op dezelfde manier zoals pep. Het is minder sterk dan amfetamine, doet wel ongeveer op dezelfde manier zijn werk.
Daar zit ik al.Ik verwijs jou door naar het viva forum, denk dat jij je daar wel thuis gaat voelen.
zoek eens op wat het met je hdl doet binnen drie dagen, reductie van 50% was het volgens mij maar doe je research.Klopt. Ik wil zien wat het doet. Als ik geen wedstrijdambities had, had ik het overigens niet gedaan, want enkel voor een contest hier vind ik het de impact op je lever niet waard.
Zonder wedstrijdambities had ik mogelijk überhaupt geen AAS gebruikt.
Dat lijkt me nog het minst interessant.zoek eens op wat het met je hdl doet binnen drie dagen, reductie van 50% was het volgens mij maar doe je research.
het duurt 90 dagen voordat het volledig hersteld.