- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Galen : toch nog even voor de zekerheid. Als ik het goed begrijp adviseer jij de dag voor de shoot waterinname nog (zeer) hoog te houden? Dat is voor mij wel anders dan ik van veel atleten en coaches hoor (en vorige keer deed). Als ik 16:00 uur de shoot heb op zondag, zou het dus goed zijn zaterdag nog (veel) te drinken en binnen 1 dag dus het vocht af te drijven. (Natrium al de dag voor de shoot beperken, net als vezels.) Mijn plan was juist vrijdag wat te minderen en zaterdag bijna niet te drinken (en zout eruit). Zondagochtend eventueel wel iets zoutrijks en op shoot dag eventueel wat cola (vocht naar de spieren). Creatine neem ik laatste 2 dagen 4 x 5 g.
Verder ga ik veel met rijst laden, maar lees en hoor ook genoeg die muffins, candybars etc. etc. eten en op shootdag (of avond ervoor) zelfs iets met veel zout, zoals pizza of bacon (op pannenkoeken). Sommigen 'schijnen' er beter bij te staan als ze juist ook iets drinken en zout/natrium nemen voor de shoot. Mmm, veel tegenstrijdige methoden.
Op zich heb ik mijn plan al klaar, eigenlijk zou ik gewoon 3x iets willen kunnen proberen.![]()
, dus het einde komt wel op het juiste moment; langer doortrekken had ik vrij slecht getrokken (ook al is het ook wel een mentaal ding, zeker nadat je het einde nadert). In de auto terug na de middag wat eten (eieren, tonijn, ei-eiwit, bouillon) en toen de gym in. Gelukkig kreeg ik tijdens de training wel weer veel energie. 

)lijkt mij niet onverstandig te doen, dan weet je tegen je volgende wedstrijd zeker wat voor jou het beste werkt. Lijkt mij zeer nuttig voor iemand met verdere wedstrijd ambities,Eigenlijk zou ik gewoon 3x iets willen kunnen proberen
Eens, maar ik kan het niet nog 2x opbrengen denk iklijkt mij niet onverstandig te doen, dan weet je tegen je volgende wedstrijd zeker wat voor jou het beste werkt. Lijkt mij zeer nuttig voor iemand met verdere wedstrijd ambities,
. Vind het al knap van mijzelf dat ik nu zo ver ben gegaan alsof ik het podium op moet, heb het als generale repetitie beschouwd.

Mag gezegd worden, het is ook heel knap wat je nu presteert, ik doe het niet naEens, maar ik kan het niet nog 2x opbrengen denk ik. Vind het al knap van mijzelf dat ik nu zo ver ben gegaan alsof ik het podium op moet, heb het als generale repetitie beschouwd.
Ik zou natuurlijk wel binnenkort als ik nog redelijk droog sta nog eens kunnen depleten en laden. Verder kan ik ook lering trekken uit het feit of ik er een dag eerder of later dan de shoot beter of slechter bij sta. Daar leer ik een hoop van.![]()

Overigens not sure of je er echt rekening mee houdt, maar zover ik weet put je glycogeen het meest (en het makkelijkst ipv een paar procent depleten met eindeloos pompen) met extreme HIIT.
Bedankt voor het advies.Overigens not sure of je er echt rekening mee houdt, maar zover ik weet put je glycogeen het meest (en het makkelijkst ipv een paar procent depleten met eindeloos pompen) met extreme HIIT.
Nee, wisselend qua leeftijd en het is echt gericht op mensen die salsa willen leren, dus mensen die interesse in dansles hebben en het is ook gewoon in een theaterzaal, met een goede instructeur. Meeste zijn twintigers of dertigers, meeste al met partner, maar er zitten ook een paar ouderen tussen (50+) (enkel momenteel niet in mijn groep). Je komt er niet voor 'p*ssy', dan moet je naar andere uitgaansgelegenheden denk ik.Wat voor volk komt er eigenlijk bij die salsalessen opdraven? Alleenstaande moeders van in de 40? Oma’s? Hete chicks? Neem aan dat je daar voornamelijk voor p*ssy komt.
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft.Ja oke, ik ben bekend met HIIT en echte cardio, zo heb ik jaren getraind. Spinningles is ook goed.Echt cardio. Staande fiets of crosstrainer op extreem hoge intensiteit.
Alleen hoe werkt dat dan als je de laatste week je benen niet meer traint en dan wel een HIIT training doet. Dat is toch ook flinke belasting voor je benen dan?Overigens not sure of je er echt rekening mee houdt, maar zover ik weet put je glycogeen het meest (en het makkelijkst ipv een paar procent depleten met eindeloos pompen) met extreme HIIT.
Vandaar dat ik ook specifiek sta fiets zei, battle rope kan ook bijvoorbeeld. Crosstrainer is niet zo’n goed voorbeeld. Zal morgen eens meer info opzoeken.Alleen hoe werkt dat dan als je de laatste week je benen niet meer traint en dan wel een HIIT training doet. Dat is toch ook flinke belasting voor je benen dan?
Dit!Je bent erg dedicated bezig, ben benieuwd naar het resultaat!
Assault bike..Echt cardio. Staande fiets of crosstrainer op extreem hoge intensiteit.