Simsalabimmusclesforsewin
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Als je het opdrinkt dan hou je meer van je roids in je lichaam
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trenzweet.Als je het opdrinkt dan hou je meer van je roids in je lichaam

Precies haha
Sowieso zou ik ub pompen ja, triceps zou ik wel mijden ook ivm definitie.Oke, snap ik. Misschien is het ook onverstandig hoor, dus je feedback en advies is zeer terecht. Definitie heb ik sowieso niet, ook niet na een langere rustperiode. Nu is het 3 dagen wat er tussen beentraining en shoot zit, maar het kan goed zijn dat je gelijk hebt; dan is dat voor mij een leermoment. Ik ben wel echt het type waarbij het fysiek met pomp na de training een wereld van verschil is t.o.v. voor. Ik ga zondag dus wel oppompen, maar enkel UB.
Bedankt voor de tip. Triceps zijn bij mij wel zichtbaar. Borst, schouders en biceps kunnen vnl pomp gebruiken.Sowieso zou ik ub pompen ja, triceps zou ik wel mijden ook ivm definitie.
Triceps definitie wil nog wel eens vervagen met pomp vandaar :-)Bedankt voor de tip. Triceps zijn bij mij wel zichtbaar. Borst, schouders en biceps kunnen vnl pomp gebruiken.

.Ik denk dat je een verkeerd beeld heb van de lessen, heb volledige concentratie nodig en moet bij alles te veel nadenken. Alsof het je eerste autorijles is je moet direct overal aan denken.Lekker dansen man, mind leegmaken en daarna de focus op de depletion. Lekker vooruitzicht zo.
Kijk je al uit naar de meet?![]()

Ik denk dat je een verkeerd beeld heb van de lessen, heb volledige concentratie nodig en moet bij alles te veel nadenken. Alsof het je eerste autorijles is je moet direct overal aan denken.
Maar heel.erg bedankt.![]()
Maar bij salsa heb je een partner waarbij je perfect synchroon de juiste pasjes moet doen toch, dan zou ik toch wel ff nadenkenIk weet bijna zeker dat dansen (kan het zelf ook niet haast ik mij te zeggen) veel beter gaat als je helemaal niet nadenkt.

In jouw geval wel.Ik weet bijna zeker dat dansen (kan het zelf ook niet haast ik mij te zeggen) veel beter gaat als je helemaal niet nadenkt.
BB denkt: “poeder hmm, magnesium of talk?”
) Seated Machine Row (Small, Plate Loaded):
. Ik was echt draaierig (we moesten echt veel rondjes draaien) en trok het slech op het einde
, haha. Beetje blij dat het voorbij was, maar wel een goeie les gehad en leuke dingen geleerd.
Volgende week weer meer energie. 

Als je alles onder knie hebt ja. We leren elke les nieuwe dingen en zijn nog beginners. Dat gaat dus niet werken als je zowel op de telling van de muziek, voeten, handen, en allerlei details moet letten. Net als bij autorijden, daar denk ik nu niet meer bij na.Ik weet bijna zeker dat dansen (kan het zelf ook niet haast ik mij te zeggen) veel beter gaat als je helemaal niet nadenkt.
Euh, nee, het heeft niet zoveel met syncrhoon te maken, behalve dat je in het ritme van de muziek moet blijven. De man leidt, de vrouw volgt. De vrouw doet wat de man verzoekt. Nooit salsa gedaan zo te horen.Maar bij salsa heb je een partner waarbij je perfect synchroon de juiste pasjes moet doen toch, dan zou ik toch wel ff nadenken![]()