MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Oke, snap ik. Misschien is het ook onverstandig hoor, dus je feedback en advies is zeer terecht. Definitie heb ik sowieso niet, ook niet na een langere rustperiode. Nu is het 3 dagen wat er tussen beentraining en shoot zit, maar het kan goed zijn dat je gelijk hebt; dan is dat voor mij een leermoment. Ik ben wel echt het type waarbij het fysiek met pomp na de training een wereld van verschil is t.o.v. voor. Ik ga zondag dus wel oppompen, maar enkel UB.
Sowieso zou ik ub pompen ja, triceps zou ik wel mijden ook ivm definitie.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.645
  • #1.647
100.6 kg, gewicht daalt rap en word harder. Dat motiveert. :D
Kan ik nu wel gebruiken, want tot nu toe is het mij alles 100% meegevallen, maar nu krijg ik ineens een echt licht gevoel in m'n hoofd, weinig concentratie en energie op werk. Ik ga even koffiezetten en wat zouts eten. Moet zout nu (gelukkig) hooghouden. Daar zal ik van opkikkeren :).

• #1.648
Vanochtend wat weinig energie maar net weer een heerlijke semi-depletion training gehad.
Het ging erg lekker. Ik moet zeggen dat deze cut mij 100% is meegevallen. Eerder in de cut had ik een paar 'dipdagen' , maar laatste weken voelde ik me top. Ook op 1700 kcal en 50 gram trace carbs. Vandaag en morgen mezelf lekker leegtrekken en vrijdagochtend laatste depletion.

Ik log vanavond, moet nog even werken en vanavond salsales. Ik keek er tegenop , want heb moeite met het niveau en tijdens depletion wat zwaarder, maar nu toch wel weer zin in.

Lekker dansen man, mind leegmaken en daarna de focus op de depletion. Lekker vooruitzicht zo.

Kijk je al uit naar de meet? :eyebrow:

• Like
  • #1.650
Lekker dansen man, mind leegmaken en daarna de focus op de depletion. Lekker vooruitzicht zo.

Kijk je al uit naar de meet? :eyebrow:
Ik denk dat je een verkeerd beeld heb van de lessen, heb volledige concentratie nodig en moet bij alles te veel nadenken. Alsof het je eerste autorijles is je moet direct overal aan denken. :P

Maar heel.erg bedankt. :kiss:

• Heart
Waarderingen: Onit
  • #1.651
Zeker zin in de meet ,.maar het zou wel tof zijn als we chill kunnen eten, dat is juist het moment om te chillen en kletsen. Met corona lastig, maar misschien wordt er iets geregeld.

• Like
Waarderingen: Onit
Ik denk dat je een verkeerd beeld heb van de lessen, heb volledige concentratie nodig en moet bij alles te veel nadenken. Alsof het je eerste autorijles is je moet direct overal aan denken. :P

Maar heel.erg bedankt. :kiss:

Ik weet bijna zeker dat dansen (kan het zelf ook niet haast ik mij te zeggen) veel beter gaat als je helemaal niet nadenkt.

• Haha
Of gewoon een beetje poeder en dan lekker schuren? :banana:

• #1.657
Semi-depletion training #3.

20200812 Pull

Alles wederom 1 minuut rust en minimaal 15 reps proberen te halen. Moest soms 1 sec. pauzeren, pfff.

- Neutral Grip (zo goed @Steks en @imnewhere ;)) Seated Machine Row (Small, Plate Loaded):
15, 15, 15, 14 x 80 kg

- HS MTS Front Pulldown:
4 x 15 x 60 kg
Set 3 en 4 net aan

- Neutral Grip Wide Lat Pulldown:
4 x 15 x 70 kg

- Chest Supported T-Bar Row (Wide):
15, 14, 13, 14 x 40 kg

- Straight-Arm Lat Pulldown:
4 x 15 x 70 kg

- Rotation Bar Biceps Curl:
4 x ca. 15 x 28 kg + paar paused rest reps

- One-Arm Cable Rope Hammer Curl:
1 x 14 x 25 kg
22.5 kg was toen te heavy, dus
3 x 15 x 25 kg (per arm, zonder rust)

- Cable Shrugs:
4 sets 100 kg/side

Cardio: 21 minuten crosstrainer + 21 minuten hometrainer + fietsen naar huis (ca. 20 minuten) + 's avonds wandelen naar salsales (heen en weer uurtje)

Training ging top! :cheer:

Bij salsales het geluk dat 2 dames zich hadden afgemeld. Vond het niet erg om geen partner te hebben. Wel eventjes geoefenend met de vrouw van de dansleraar (zij ondersteunt de les) en verder had de leraar mij tussendoor een beetje apart genomen en vooruitlopend op de groep al wat geleerd en tips gegeven. Ik had 'm ook verteld dat ik in de 'prep' zat (uitgelegd). Ik moet zeggen, al met al niet ontevreden, maar die salsales voelde een stuk zwaarder dan m'n training in de gym :roflol:. Ik was echt draaierig (we moesten echt veel rondjes draaien) en trok het slech op het einde :P, haha. Beetje blij dat het voorbij was, maar wel een goeie les gehad en leuke dingen geleerd. :) Volgende week weer meer energie. :)

Morgen de ochtend werken op kantoor. De middag vrijgenomen voor Leg Depletion en laatste lange cardio en huisje opruimen/schoonmaken. Wordt de laatste low dag. :grinny:

• #1.658
Ik weet bijna zeker dat dansen (kan het zelf ook niet haast ik mij te zeggen) veel beter gaat als je helemaal niet nadenkt.
Als je alles onder knie hebt ja. We leren elke les nieuwe dingen en zijn nog beginners. Dat gaat dus niet werken als je zowel op de telling van de muziek, voeten, handen, en allerlei details moet letten. Net als bij autorijden, daar denk ik nu niet meer bij na.
Maar bij salsa heb je een partner waarbij je perfect synchroon de juiste pasjes moet doen toch, dan zou ik toch wel ff nadenken :roflol:
Euh, nee, het heeft niet zoveel met syncrhoon te maken, behalve dat je in het ritme van de muziek moet blijven. De man leidt, de vrouw volgt. De vrouw doet wat de man verzoekt. Nooit salsa gedaan zo te horen. :p

• #1.659
@Galen : toch nog even voor de zekerheid. Als ik het goed begrijp adviseer jij de dag voor de shoot waterinname nog (zeer) hoog te houden? Dat is voor mij wel anders dan ik van veel atleten en coaches hoor (en vorige keer deed). Als ik 16:00 uur de shoot heb op zondag, zou het dus goed zijn zaterdag nog (veel) te drinken en binnen 1 dag dus het vocht af te drijven. (Natrium al de dag voor de shoot beperken, net als vezels.) Mijn plan was juist vrijdag wat te minderen en zaterdag bijna niet te drinken (en zout eruit). Zondagochtend eventueel wel iets zoutrijks en op shoot dag eventueel wat cola (vocht naar de spieren). Creatine neem ik laatste 2 dagen 4 x 5 g.

Verder ga ik veel met rijst laden, maar lees en hoor ook genoeg die muffins, candybars etc. etc. eten en op shootdag (of avond ervoor) zelfs iets met veel zout, zoals pizza of bacon (op pannenkoeken). Sommigen 'schijnen' er beter bij te staan als ze juist ook iets drinken en zout/natrium nemen voor de shoot. Mmm, veel tegenstrijdige methoden.

Op zich heb ik mijn plan al klaar, eigenlijk zou ik gewoon 3x iets willen kunnen proberen. :roflol:

• #1.660

Terug
Naar boven