AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Succes vandaag BB!

Ben nog steeds benieuwd wat TAFKAB betekend. Heb het al gegoogeld en het blijft stof tot nadenken. Dus ik vraag het nu gewoon.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
  • #1.683
98,8 kg. Voor het eerst double digits.

Voor het eerst sinds wanneer?

Lekker bezig! Succes met de laatste loodjes en de shoot! Heel benieuwd naar het resultaat!

• Like
Waarderingen: BB_
Succes met de laatste loodjes @BB_ !! Heel erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van je cut!

• Like
Waarderingen: Onit
  • #1.693
  • Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.695
Oké dan schatjes! Hierbij mijn laaaaaatste dikke training. :kiss:

20200814 DEPLETION DAY UPPER BODY 'FASTED'
PWO: Enige dat ik op had was 10 gram EEA, 5 gram creatine en 200 gram cafeïne.

Circuittraining, waarbij ik 6 8 keer de serie / het circuit deed:

- 20 x 60 kg Back - Neutral Grip Wide Lat Pulldown
- 20 x 60-55 kg Shoulder - Machine Shoulder Press
- 20 x 50-45 kg Back - HS MTS Row (Machine)
- 20 x 85-80 kg Chest - Machine Chest Press
- 20 x 60-45 kg Chest - Pec Deck
- 20 x 10 kg Shoulder - Standing DB Side Raise
- 20 x 8 kg Rear Delt (o.a. ook rug en rotators) - Standing Bent Over DB Raise
- 20 x 10-8 kg Arms: Biceps - Seated (Incline) DB Curl (armen naar buiten gedraaid, gesupineerd houden)
- 20 x 50 kg Arms: Triceps - Cable Rope Triceps Pushdown (bij falen voorover buigen en close-grip doorgaan)

Alles achter elkaar door ZONDER RUST tussen sets en series. Enige rust die ik had was van de ene naar andere oefening lopen, gewicht selecteren en gaan. Na elke serie 2 slokken water + EEA's drinken en door.
Totaal: 72 sets, 1440 reps
Trainingsduur kracht: 118 minuten zonder rust

Alles DB's of 'stacked' machines (of cable), zodat ik gelijk door kon en niets bezet hield.
De eerste 2 series dacht ik easy peasy (ik had mijzelf in ieder geval 6 voorgenomen). De derde werd wat zwaarder en bij de vierde moest ik hier en daar gewicht droppen om de 20 reps te halen. Al met al was het echt een heerlijke training, BAM! :D

Cardio:
- Crosstrainer 16 minuten intervaltraing
(2 minuten rustig met weerstand, 2 minuten temp + weerstand + helling) (geen echte HIIT, want gisteren benen depleted en dat voelde ik)
- Roeitrainer 21 minuten HIIT (1 minuut maximaal tempo, vnl. kracht uit UB op maximale weerstand - 30 seconden rustig; laatste 2,5 minuut doorgetrokken en probeerde elke pull boven een bepaalde intensiteit te komen en niet terug te vallen, heerlijk - 1 minuut cooldown)

TOTALE TRAINING: 2 UUR 35 MINUTEN (GEEN RUST)

Meal #1 Direct na de training:

1,7 liter water (grote XXL bidon)
200 ml vruchtensap
80 gram dextrose & maltodextrin (50:50)
50 gram whey

Dit rustig opgedronken, in de auto rustig verder gedronken (was voor het eerst niet op de fiets :P). Ik dacht 'vet relaxed, laden, eindelijk na 17,5 week', maar ik moet zeggen dat ik halverwege deze shake al misselijk was. Ik ben geen carbs meer gewend, laat staan suikers. :roflol:

Thuis actief in huis gebleven en een bord rijst gegeten en ik moet zeggen, heerlijk. Uiteindelijk snap ik dat dat sommigen beter bevalt om te laden. Ik genoot gewoon van kale, droge rijst, mmm. 150 gram kreeg ik niet in 1x weg en voelde nu echt als een berg. Ik snap ook wel dat ik vorige keer ook muffins moest eten, dat eet gemakkelijk en snel weg.

Ook nog wat lekkers gekocht, maar net pas eentje van op (niet te gek doen).
IMG_20200814_182703.jpg

Verder zal laden vnl. rijst en rijstwafels zijn. Af en toe en stukje chocola. Verder voeg ik wel wat asperges, koolvis en ei toe aan één van m'n meals en caseïne + geperste grapefruit voor slapen. Vandaag nog redelijk wat drinken (5 liter, kom van 10), vnl. brandnetelthee (en m'n shake van vanochtend). Morgen weinig drinken, max. 2 liter denk ik, tenzij ik echt veel zweet. Zondag niet meer drinken. Misschien paar slokken cola als ik het nodig heb of voller door kan staan. Creatine zorgt wellicht dat het naar m'n spieren gaat. Zout omlaag, maar was een beetje gaar dus heb misschien wel een beetje nodig vandaag, morgen niet meer in ieder geval en ook vezels laag morgen.

Ik moet zeggen, ik ben vandaag toch nog wat terughoudend met laden. 700 gram carbs. Ik weet dat ik 800+ zou kunnen hebben, maar kijk toch liever even morgen aan. Heb zondag ook pas 16:00 uur m'n shoot en heb morgen veel tijd en ruimte (geen training) en vind zondagochtend nog veel pannenkoeken met stroop (en bacon) chill. :)

Afgelopen week (7 dagen) gemiddeld op 1747 kcal gezeten. Ben al flink vocht aan het verliezen (aldactone). Vanochtend 98,8 kg. Zal nog wel wat vocht vanaf gaan (en wat glycogeen bij komen, was zo plat). Ik had aan het begin geschat dat ik op 98-99 kg stage weight zou uitkomen.
1597425727639.png

Laatst bewerkt:
Ik ben Ben benieuwd naar het resultaat!

• Like
Waarderingen: BB_
Aldactone troep.

Terug
Naar boven