Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.804
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Goed dat je het vraagt, maar als ik het over natrium heb heb ik het inderdaad echt over natrium. Dus met 5 gram natrium heb ik het over 12,5 g keukenzout.Weet ik. Ik had laatst een discussie met iemand hierover. Ander vraagje trouwens. Je had het over 5 gram natrium. Bedoel je dan echt natrium of bedoel je zout. Standaard keukenzout is natroumchloride en 1 gram levert 0,4 gram natrium. Hoeveelheden zout en natrium worden nogal eens door elkaar gebruikt.
Nu lukt het mij wel op 5 gram zout te blijven, doorgaans zit ik zelfs zonder iets toe te voegen hoger. Je moet echt clean en alles onbereid kopen om laag te blijven, bizar wat overal inzit. Een blik monster is al 0,5 gram. Buiten komende dagen neem ik vaak blikje tonijn en bouillon voor m'n training, gelijk bijna 3 gram.![]()

Direct na de training starten met laden. Ik heb donderdagmiddag en vrijdag vrijgenomen, zodat ik donderdag op tijd 's avonds thuis ben en zodat ik 's ochtends vrijdag kan trainen. Vrijdagmiddag naar de kapper. Verder alles scheren, tannen etc. dit weekend. Zaterdag laden en beetje hui aan kan maken, lekker schoon huis vind ik wel fijn.