- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, ik kijk elke dag.Kijk gewoon per dag, je kan de laatste laad dag nog aanpassingen maken.

Dan nog maakt het heel veel uit, jij hebt zeg maar 80kg VVM, hoeveel spiermassa is dat? 40 a 50kg? Er zijn dan dus zat wedstrijd atleten die 50 tot 100% meer spiermassa hebben.Het gaat over wedstrijdatleten, dus 5-7% ofzo. Zo veel scheelt dat niet. Richtlijnen varieren ook, zo lees ik 8-10 gram per kg VVM de eerste dag en 5 gram de tweede (filmpje Guy Droog, geen bro science) en elders (bijv. advies @Galen ) 3 dagen 10 gram per kg BW. 2 of 3 dagen laden scheelt ook nogal.
Ik zou voor de zekerheid er nu ook gewoon eentje nemen.M'n moeder heeft furosemide, volgende keer krijg ik misschien 1 of 2 pilletjes.![]()

)..
Ik had het over het verschil VVM en BW, niet over spiermassa. Ik dacht dat VVM gewoon BW - vetmassa was, kan het fout hebben.Dan nog maakt het heel veel uit, jij hebt zeg maar 80kg VVM, hoeveel spiermassa is dat? 40 a 50kg? Er zijn dan dus zat wedstrijd atleten die 50 tot 100% meer spiermassa hebben.
Huh, ik heb ze nu niet.Ik zou voor de zekerheid er nu ook gewoon eentje nemen.
Ik hoop het eerlijk gezegd van niet want dat gaat toch wel een beetje extreem ver BBHuh, ik heb ze nu niet.
Weet ook nog niet of ik ze volgende keer ga krijgen..
BB trekt wel alles uit de kast voor een low level amateur-contestje!Ik hoop het eerlijk gezegd van niet want dat gaat toch wel een beetje extreem ver BB
Dat zou ik alleen zeggen als jij mijn buurvrouw bent.

Huh. Furosemide geniet toch de voorkeur boven aldactone. M'n moeder moet elke dag 2 tabletten nemen naast een shitzooi aan medicijnen.Ik hoop het eerlijk gezegd van niet want dat gaat toch wel een beetje extreem ver BB
Je doet het niet voor de contest, je doet het voor jezelf. Als je de marathon loopt, loop je ook ergens als 200e tussen de massa zonder van iemand credits te krijgen ondanks je harde werk en trainingen.BB trekt wel alles uit de kast voor een low level amateur-contestje!
Ik bedoel bij je eigen moeder gaan vragen achter medicatie, dat is heel extreem en vergaand. Ik vind je volharding in vanalles bijzonder maar er zijn morele grenzen.Huh. Furosemide geniet toch de voorkeur boven aldactone. M'n moeder moet elke dag 2 tabletten nemen naast een shitzooi aan medicijnen.
)Of je koopt het van een supplier, waarvan je niet weet wat de kwaliteit is, of je vraagt je moeder om 1 of 2 tabs waarvan je gegarandeerd weet dat het 100% echt is. Ik had het wel geweten.Ik bedoel bij je eigen moeder gaan vragen achter medicatie, dat is heel extreem en vergaand. Ik vind je volharding in vanalles bijzonder maar er zijn morele grenzen.
Ik hoop echt dat je aan het trollen bent (of ik begrijp het gehele verhaal verkeerd. die optie is ook altijd mogelijk)
Als jij bij je eigen moeder achter medicatie gaat vragen met een verleden goed wetende dat ze gaat uitzoeken waar het voor dient ben je simpeler dan je jezelf voordoet.Of je koopt het van een supplier, waarvan je niet weet wat de kwaliteit is, of je vraagt je moeder om 1 of 2 tabs waarvan je gegarandeerd weet dat het 100% echt is. Ik had het wel geweten.
Weerwoord? Niet alles draait om iemand naar 4of5 procent te krijgen, er draait nog een heel sociaal leven rond dat veel belangrijker is dan een plastieken beker. Houd dat ook even in je achterhoofd vooraleer je van deze gekke dingen gaat bevestigen.Of je koopt het van een supplier, waarvan je niet weet wat de kwaliteit is, of je vraagt je moeder om 1 of 2 tabs waarvan je gegarandeerd weet dat het 100% echt is. Ik had het wel geweten.
Dat is ook zo, maar het is toch om de glycogeen voorraden in je spieren op te vullen?Ik had het over het verschil VVM en BW, niet over spiermassa. Ik dacht dat VVM gewoon BW - vetmassa was, kan het fout hebben.