XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
M'n moeder heeft furosemide, volgende keer krijg ik misschien 1 of 2 pilletjes. :P
Ze vroeg wel aan me waarom de huisarts het niet gewoon voorschreef :roflol:
Kan het altijd proberen natuurlijk. :p

• #1.742
Kijk gewoon per dag, je kan de laatste laad dag nog aanpassingen maken.
Klopt, ik kijk elke dag.

Heb voor morgenochtend pannenkoeken met bacon en stroop op het menu staan. 8 stuks drool:
Neem ook muffins mee. Ik heb niet veel dorst vandaag, nog geen 1 liter gedronken.

Het gaat over wedstrijdatleten, dus 5-7% ofzo. Zo veel scheelt dat niet. Richtlijnen varieren ook, zo lees ik 8-10 gram per kg VVM de eerste dag en 5 gram de tweede (filmpje Guy Droog, geen bro science) en elders (bijv. advies @Galen ) 3 dagen 10 gram per kg BW. 2 of 3 dagen laden scheelt ook nogal.
Dan nog maakt het heel veel uit, jij hebt zeg maar 80kg VVM, hoeveel spiermassa is dat? 40 a 50kg? Er zijn dan dus zat wedstrijd atleten die 50 tot 100% meer spiermassa hebben.

• #1.745
Overnight tanning aangebracht. Buurvrouw heeft rug gedaan en vond het geweldig. Wilde gelijk dat ik ging poseren. :p
Buurvrouw van 78, haha
IMG_20200815_201205.jpg
Ontbijt morgen + meenemen afhankelijk van shape .
IMG_20200815_201306.jpg
Bij toko geweest. + Lekkere gerechten (daging, kippendij, makreel in sambal en kruiden etc. Staan klaar in de koelkast voor komende week:))..
IMG_20200815_201547.jpg

Bijlagen

• IMG_20200815_201547.jpg
    IMG_20200815_201547.jpg
    220 KB · Weergaven: 64
  • #1.746
Dan nog maakt het heel veel uit, jij hebt zeg maar 80kg VVM, hoeveel spiermassa is dat? 40 a 50kg? Er zijn dan dus zat wedstrijd atleten die 50 tot 100% meer spiermassa hebben.
Ik had het over het verschil VVM en BW, niet over spiermassa. Ik dacht dat VVM gewoon BW - vetmassa was, kan het fout hebben.

• #1.747
"Buurvrouw wat vraagt u nu...?!" :roflol:

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #1.753
  • #1.754
BB trekt wel alles uit de kast voor een low level amateur-contestje!
Je doet het niet voor de contest, je doet het voor jezelf. Als je de marathon loopt, loop je ook ergens als 200e tussen de massa zonder van iemand credits te krijgen ondanks je harde werk en trainingen.

Overigens kun je ook prima een shoot doen zonder dat een contest aan vast ligt. Hier naar toe trainen als meetmoment. Voor mij is het gewoon een generale repetie om volgend jaar echt het podium op te gaan en dingen uit te proberen. Nu kan ik fouten maken, op een wedstrijd moet je op 1 dag pieken en niet je shape verneuken. Die contest geeft extra motivatie en is leuk om mee te doen. Ik heb ook weleens als natty meegedaan toen ik toch wist dat ik met mijn shape tekort kwam, maar wel tevreden was over de transformatie en droogheid en hardheid die ik had bereikt.

Huh. Furosemide geniet toch de voorkeur boven aldactone. M'n moeder moet elke dag 2 tabletten nemen naast een shitzooi aan medicijnen.
Ik bedoel bij je eigen moeder gaan vragen achter medicatie, dat is heel extreem en vergaand. Ik vind je volharding in vanalles bijzonder maar er zijn morele grenzen.
Ik hoop echt dat je aan het trollen bent (of ik begrijp het gehele verhaal verkeerd. die optie is ook altijd mogelijk :p )

• Haha
Waarderingen: BB_
Ik bedoel bij je eigen moeder gaan vragen achter medicatie, dat is heel extreem en vergaand. Ik vind je volharding in vanalles bijzonder maar er zijn morele grenzen.
Ik hoop echt dat je aan het trollen bent (of ik begrijp het gehele verhaal verkeerd. die optie is ook altijd mogelijk :p )
Of je koopt het van een supplier, waarvan je niet weet wat de kwaliteit is, of je vraagt je moeder om 1 of 2 tabs waarvan je gegarandeerd weet dat het 100% echt is. Ik had het wel geweten.

Of je koopt het van een supplier, waarvan je niet weet wat de kwaliteit is, of je vraagt je moeder om 1 of 2 tabs waarvan je gegarandeerd weet dat het 100% echt is. Ik had het wel geweten.
Als jij bij je eigen moeder achter medicatie gaat vragen met een verleden goed wetende dat ze gaat uitzoeken waar het voor dient ben je simpeler dan je jezelf voordoet.

Weerwoord? Niet alles draait om iemand naar 4of5 procent te krijgen, er draait nog een heel sociaal leven rond dat veel belangrijker is dan een plastieken beker. Houd dat ook even in je achterhoofd vooraleer je van deze gekke dingen gaat bevestigen.

Ik had nog furosemide liggen :trollface:

Terug
Naar boven