MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
@wovano of @Galen zou wellicht de laatste 1,5 pagina van mijn log over diuretica geschoond kunnen worden want die wellis-nietis discussie verpest zo een beetje de leuke sfeer van het einde van m'n contest. Wil het positief en gezellig houden en mij kunnen focussen op.het einde en voor iedereen het een leuk log houden om te volgen.

@wovano of @Galen zou wellicht de laatste 1,5 pagina van mijn log over diuretica geschoond kunnen worden want die wellis-nietis discussie verpest zo een beetje de leuke sfeer van het einde van m'n contest. Wil het positief en gezellig houden en mij kunnen focussen op.het einde en voor iedereen het een leuk log houden om te volgen.
Jup, ondertussen volgen hier nog wat goedgelovige beginners die gaan denken dat dit normaal en gezond is,
Hoe vaak is je log al geschoond? Stof tot denken, bij mij nog nooit en doe het ook alles behalve goed

• #1.783
Je maakt zelfs al constant typfouten, nog geen jaar terug een goed puntje om iedereen op aan te vallen, Welke onzin kraam ik uit? Ik denk dat je door heel veel mensen hier al op je plaats bent gezet maar dat je het niet wilt snappen is een werkpunt voor jou. Wat gaat een coach voor jou doen? Je weet toch alles beter? Wie van de meer getrainde jongens volgt jou verhaal hier nog?
Je maakt zelfs al constant typfouten, nog geen jaar terug een goed puntje om iedereen op aan te vallen, Welke onzin kraam ik uit? Ik denk dat je door heel veel mensen hier al op je plaats bent gezet maar dat je het niet wilt snappen is een werkpunt voor jou. Wat gaat een coach voor jou doen? Je weet toch alles beter? Wie van de meer getrainde jongens volgt jou verhaal hier nog?
Ik typ nu snel van m'n mobiel, excuus.

Een coach brengt zo veel meer. Als je denkt dat ik een betweterig type ben, ken je mij duidelijk niet, zeker niet IRL. Je zit vol aannames.

• #1.785
Laten we de discussie beëindigen . Ik maak keuzes waar ik zelf verantwoordelijk voor ben en sta open voor nieuwe info en andere visies.

Op dit moment wil ik gewoon focussen op morgen en m'n niet druk maken. Diuretica is een keuze (die ik al eerder heb aangeraakt dan AAS) en ik trek zeker lering uit deze contest :)

Wil geen ruzie , want ik vind je verder een topgast @chrash . :thumbs:

• #1.786
Ik hoor nu toevallig "People are changing...:rocker2:" in Breaking Bad.

Goed verhaal, waarom schreef hij dit dan niet gewoon voor?

Zij.

*** sterke maar ware verhalen modus aan ***

Omdat de torenhoge bloeddruk het tijdelijke gevolg was van een, enigszins, uit de hand gelopen viering van het doorstaan van de psychische keuring (dag 1) van Deutsche Entwicklungsdienst. Ik had de psycholoog ook weten te overtuigen dat mijn toenmalige vriendin, die samen met mij ontwikkelingswerk wilde gaan doen, eveneens psychisch geschikt was (ze deed dat al minstens 10 jaar), dus reden voor vreugde. Ben daar later overigens op teruggekomen, het eerder genoemde gevecht in dat Afrikaanse dorp was voornamelijk haar schuld.

We zaten dus aan het eind van de eerste dag met een aantal Nederlandse aspirant ontwikkelingswerkers, allen geslaagd voor de grondige Duitse test, in een leuke biertent in Bonn. Op een gegeven moment zag ik de serveerster 1L pullen rondbrengen, dus meteen ook daarom gevraagd. Alle volgende rondjes bracht ze voor mij steeds een hele liter en dat tikte behoorlijk aan in de loop van de avond. Het gevolg was een voorwaardelijk zakken voor de fysieke test van dag 2; mijn uitleg over de consequentie van de viering van de succesvolle dag 1 werd plausibel gevonden en mijn huisarts mocht de normale waarden doorgeven. De tensie bleef echter hoog, ook later op de medicatie van mijn moeder. De huisarts heeft me toen enorm goed geholpen en een bericht met geflatteerde bloeddrukwaarden naar Duitsland gestuurd. Bij mijn baan daarvoor, bij WOTRO van NWO, was ik ook door de keuringsarts gematst, het was dus geen uitzondering.

• #1.789
Maar een arts mag je wel adviseren andermans medicatie te gebruiken om een keuringsarts om de tuin te leiden?
Een arts zal zoiets mondeling gemakkelijker zeggen dan iets op papier voorschrijven . Ik vind het ook wel wat apart though.

He, heb net een half uur zitten typen!

• #1.792
Zij.

*** sterke maar ware verhalen modus aan ***

Omdat de torenhoge bloeddruk het tijdelijke gevolg was van een, enigszins, uit de hand gelopen viering van het doorstaan van de psychische keuring (dag 1) van Deutsche Entwicklungsdienst. Ik had de psycholoog ook weten te overtuigen dat mijn toenmalige vriendin, die samen met mij ontwikkelingswerk wilde gaan doen, eveneens psychisch geschikt was (ze deed dat al minstens 10 jaar), dus reden voor vreugde. Ben daar later overigens op teruggekomen, het eerder genoemde gevecht in dat Afrikaanse dorp was voornamelijk haar schuld.

We zaten dus aan het eind van de eerste dag met een aantal Nederlandse aspirant ontwikkelingswerkers, allen geslaagd voor de grondige Duitse test, in een leuke biertent in Bonn. Op een gegeven moment zag ik de serveerster 1L pullen rondbrengen, dus meteen ook daarom gevraagd. Alle volgende rondjes bracht ze voor mij steeds een hele liter en dat tikte behoorlijk aan in de loop van de avond. Het gevolg was een voorwaardelijk zakken voor de fysieke test van dag 2; mijn uitleg over de consequentie van de viering van de succesvolle dag 1 werd plausibel gevonden en mijn huisarts mocht de normale waarden doorgeven. De tensie bleef echter hoog, ook later op de medicatie van mijn moeder. De huisarts heeft me toen enorm goed geholpen en een bericht met geflatteerde bloeddrukwaarden naar Duitsland gestuurd. Bij mijn baan daarvoor, bij WOTRO van NWO, was ik ook door de keuringsarts gematst, het was dus geen uitzondering.
Haha, dit zijn altijd leuke verhalen. Bedankt, Arnold. :)

Als een een endocrinoloog bij de anabolenpoli kuuradvies vraagt, hoor je 'ik adviseer niet , mijn advies is niet kuren... Maar als je dan toch al hebt besloten te kuren, doe dan niet dit of maximaal dat...'. :p

Waarom, een discussie is een verrijking van je log.

• #1.796
Waarom, een discussie is een verrijking van je log.
Op zich wel, zolang het inhoudelijk blijft en er geen conclusies op valse informatie worden getrokken. Welke diuretica het best werkt is een goede discussie. Eens. Dus koop allemaal boek. Of kijk naar ervaringen en wees erg terughoudend om niet je shape te verknallen op een wedstrijd.

• #1.797
@Galen geef nu eens gewoon toe dat het abnormaal is bij je eigen moeder te gaan vragen achter gevaarlijke medicatie zonder je te verstoppen achter aannames uit studies die nog niet eens uitgevoerd zijn op de manier dat alles hier misbruikt Word.
Volgens mij overschat je nogal fors hoe gevaarlijk een tablet furosemide is. Het wordt voorgeschreven aan, met name, ouderen met hartfalen, nierfalen, levercirrose, en pretty much elke andere serieuze aandoening waarbij zich oedeem kan ontwikkelen. In wat zeldzamere gevallen wordt het nog weleens voorgeschreven voor een te hoge bloeddruk, al is dat al heel lang 'uit de mode' (want veel minder effectief dan andere middelen). De startdosering varieert een beetje, afhankelijk van wat je mankeert, maar ligt meestal op of rond de 40 mg dagelijks. Een arts stuurt met een gerust hart al die oudjes naar huis hoor, met furosemide. Die ligt 's nachts niet wakker dat ze na hun eerste tablet het loodje leggen. Die komen allemaal springlevend na een paar weken terug, op controle. Soms wat eerder, als ze klachten hebben. En dan kan het gewisseld worden voor een ander middel, of kan de dosering verlaagd worden. Ook bij gezonde personen is dit meermaals getest, om het diuretische effect in kaart te brengen, met een dosis tot 40 mg intraveneus (dat is vergelijkbaar met 80 mg oraal). Er gebeurt helemaal niks, je pist gewoon wat meer een paar uur, en dan is het alweer uitgewerkt.

Het gaat hier om bodybuilders in hun laatste week prep die al amper vocht vasthouden en het laatste beetje er af willen op extreem lage vetpercentages tho.

Ik heb ook sinds kort Netflix.

Terug
Naar boven