Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Weerwoord? Niet alles draait om iemand naar 4of5 procent te krijgen, er draait nog een heel sociaal leven rond dat veel belangrijker is dan een plastieken beker. Houd dat ook even in je achterhoofd vooraleer je van deze gekke dingen gaat bevestigen.
Volgens mij snap ik je post niet helemaal. Furosemide is een vochtafdrijvend middel, het helpt je niet een bepaald vetpercentage te behalen.

Ik snap ook niet goed wat ik zou bevestigen?

• Like
Waarderingen: BB_
Volgens mij snap ik je post niet helemaal. Furosemide is een vochtafdrijvend middel, het helpt je niet een bepaald vetpercentage te behalen.

Ik snap ook niet goed wat ik zou bevestigen?
De “look“ flapdrol, iemand zit hier bij zijn eigen moeder achter gevaarlijke geneesmiddelen te vragen en jij praat het eigenlijk goed. Want ja, een online supplier is mss (Wss) onbetrouwbaar. Er zijn gewoon grenzen waarin mensen op dit forum niet aangemoedigd mogen worden. Al zijn de achterliggende bedoelingen waarschijnlijk goed. Dit kan gewoon niet.

De “look“ flapdrol, iemand zit hier bij zijn eigen moeder achter gevaarlijke geneesmiddelen te vragen en jij praat het eigenlijk goed. Want ja, een online supplier is mss (Wss) onbetrouwbaar. Er zijn gewoon grenzen waarin mensen op dit forum niet aangemoedigd mogen worden. Al zijn de achterliggende bedoelingen waarschijnlijk goed. Dit kan gewoon niet.
Ik moedig niemand aan en 1 tablet furosemide, waar we het hier over hebben, is veiliger dan een kuur.

@Galen geef nu eens gewoon toe dat het abnormaal is bij je eigen moeder te gaan vragen achter gevaarlijke medicatie zonder je te verstoppen achter aannames uit studies die nog niet eens uitgevoerd zijn op de manier dat alles hier misbruikt Word.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.766
Als jij bij je eigen moeder achter medicatie gaat vragen met een verleden goed wetende dat ze gaat uitzoeken waar het voor dient ben je simpeler dan je jezelf voordoet.
Ik heb toch gewoon verteld waarvoor ik het wil gebruiken. Ik ben niet gaan bedelen noch liegen. Heb gewoon gevraagd wat voor plastabletten ze gebruikte. Ik zei dat dat binnen bodybuilding ook gebruikt wordt en dat ik een volgende keer voor een wedstrijd wel furosemide zou
willen gebruiken. Zei ze als ze zeker wist dat het verantwoord was ik wel 1 of 2 tabletjes mocht hebben. Had het zelf ook niet verwacht. :dunno:

Ze was ook komen kijken bij m'n wedstrijd en toen had ik ook gewoon verteld dat ik 2 plastabletten van m'n coach had gebruikt. Ik ga echt niets misbruiken, maar zoals @Galen zegt is exact hoe ik erover denk.

• #1.767
Haha

Ik heb toch gewoon verteld waarvoor ik het wil gebruiken. Ik ben niet gaan bedelen noch liegen. Heb gewoon gevraagd wat voor plastabletten ze gebruikte. Ik zei dat dat binnen bodybuilding ook gebruikt wordt en dat ik een volgende keer voor een wedstrijd wel furosemide zou
willen gebruiken. Zei ze als ze zeker wist dat het verantwoord was ik wel 1 of 2 tabletjes mocht hebben. Had het zelf ook niet verwacht. :dunno:

Ze was ook komen kijken bij m'n wedstrijd en toen had ik ook gewoon verteld dat ik 2 plastabletten van m'n coach had gebruikt. Ik ga echt niets misbruiken, maar zoals @Galen zegt is exact hoe ik erover denk.
Het is niet verantoord

@BB_ zet je leven niet op spel, ook niet je familiale leven want ze zoeken echt wel uit wat je van plan bent, doe geen domme dingen, heb je veel te veel voor opgebouwd,

• #1.771
@BB_ zet je leven niet op spel, ook niet je familiale leven want ze zoeken echt wel uit wat je van plan bent, doe geen domme dingen, heb je veel te veel voor opgebouwd,
Wat bedoel je toch steeds met ze zoeken uit wat je van plan bent? Ik heb mijn moeder toch gezegd waarvoor ik het gebruik en ik heb het niet eens gevraagd, ze bood het toen aan.

Ik heb geen idee waar je het over hebt. Mijn leven op het spel zetten?

Genoeg ethisch geluk, ik ga lekker eten en tv kijken. Doei. :wave:

Eet smakelijk :)
Eet jezelf niet (te) misselijk :o

Wat bedoel je toch steeds met ze zoeken uit wat je van plan bent? Ik heb mijn moeder toch gezegd waarvoor ik het gebruik en ik heb het niet eens gevraagd, ze bood het toen aan.

Ik heb geen idee waar je het over hebt. Mijn leven op het spel zetten?

Genoeg ethisch geluk, ik ga lekker eten en tv kijken. Doei. :Wave:
Ja, ok doei, korte samenvatting van je doen hier
1) naturel
2) alleen maar TeST want GaLEn ZegtT veIlIg
3) Ja MAaR ook MSS wEL mast
4) TrEN
5)BlAsT CrUise
6) f**k dit, mama, krijg ik je diuretica want ik heb er een goede reden voor “wEdsTrijD”

Weerwoord? Niet alles draait om iemand naar 4of5 procent te krijgen, er draait nog een heel sociaal leven rond dat veel belangrijker is dan een plastieken beker. Houd dat ook even in je achterhoofd vooraleer je van deze gekke dingen gaat bevestigen.

Mijn huisarts heeft me eens aangeraden om middelen tegen hoge bloeddruk van mijn moeder te gebruiken, toen ik door een Duitse keuringsarts dreigde te worden afgekeurd voor een baan.

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #1.776
  • #1.777
1) naturel
4) TrEN
5)BlAsT CrUise
6) f**k dit, mama, krijg ik je diuretica want ik heb er een goede reden voor “wEdsTrijD”
Punt 6 is een aanname, ik heb niets gevraagd En zo ben ik niet naar mijn moeder . Ik kan ook zeggen, nee bedankt , ik ga wel kijken of ik via-via aan UG diuretica kan komen. Je kraamt nu echt onzin uit en ik zeg helemaal geen familiebanden of het spel of dat soort onzin. Volgend jaar heb ik bovendien weer een coach, maar wat is het probleem nu om 2 plastabletten te gebruiken?

Bovendien geef je geen antwoord op m'n vraag. Ga lekker andermans log vervuilen, ik heb hier geen zin in. Ik heb bovendien nu helemaal niets van m'n moeder.

• #1.778
1) naturel
4) TrEN
5)BlAsT CrUise
Punt 6 . Ik heb natty mijn wedstrijd gedraaid met diuretica, dus daar begon het mee. Overigens snap ik nu je post pas. Je ziet het als een chronologisch verhaal?

Punt 6 is een aanname, ik heb niets gevraagd En zo ben ik niet naar mijn moeder . Ik kan ook zeggen, nee bedankt , ik ga wel kijken of ik via-via aan UG diuretica kan komen. Je kraamt nu echt onzin uit en ik zeg helemaal geen familiebanden of het spel of dat soort onzin. Volgend jaar heb ik bovendien weer een coach, maar wat is het probleem nu om 2 plastabletten te gebruiken?

Bovendien geef je geen antwoord op m'n aag. Ga lekker andermans log vervuilen, ik heb hier geen zin in. Ik heb bovendien nu helemaal niets van m'n moeder.
Je maakt zelfs al constant typfouten, nog geen jaar terug een goed puntje om iedereen op aan te vallen, Welke onzin kraam ik uit? Ik denk dat je door heel veel mensen hier al op je plaats bent gezet maar dat je het niet wilt snappen is een werkpunt voor jou. Wat gaat een coach voor jou doen? Je weet toch alles beter? Wie van de meer getrainde jongens volgt jou verhaal hier nog?

Alles evolueert hier zo extreem snel dat het een bijzonder slecht voorbeeld is voor degenen die volgen, en je hebt overal een uitleg voor, maar nooit een goede

Terug
Naar boven