- Waardering
- 725
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige auto's:
Opel Corsa B
Ford Fiesta Turbo (140 pk)
Citroen Ax (saxo motor 120 pk, 700 kg) zie filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=6kWSybqqZa4
Ford Fiesta 1.8 Zetec (140 pk)
Toyota Celica 1.8 turbo (ong. 200 pk)
![]()
En dit is mijn Huidige auto (ben 24 dus zoals je al begrijpt ben ik snel uitgekeken op een auto)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb 2 honden.
Rijd ongveer 60k tot 80k per jaar, dus met veel files enz is een automaat echt fijn.
Ik was te laat met bestellen van mijn huidige auto. Deze is uit de showroom, maar als ik een bestelling had gedaan was het zeker een automaat geweest!
Ik heb officieel de lelijkste auto?
Volvo 340 uit 1990

Dat is Jaws, en Jaws ruled big time. Vele malen harder dan een vlag van wat was het ook alweer..oh ja, een of andere flut provincie ergens met wat opstandig volk.

heb mn rijbewijs dus mag dr in rijden.ah... geld genoeg om een cls63amg te kopen... niet rijk genoeg om de echte CLS te kopen (cls65amg)
is je vader wel een auto liefhebber?

ah... geld genoeg om een cls63amg te kopen... niet rijk genoeg om de echte CLS te kopen (cls65amg)
is je vader wel een auto liefhebber?

Nou als hij nou echt een liefhebber is dan koopt hij idd de 63amg. die is namelijk lichter en sneller dan de 65amg. 63 = v8 65 = v12 maar 65amg is geloof ik 313000 euro. oftewel ongeveer een ton meer dan de 63amg. qua luxe heeft de 65amg een betere standaarduitrusting maar scheelt niet zoveel met de 63amg.
rijke liefhebber: 63amg
rijke show-off: 65amg
ik vind het een perfecte keuze dus! mooie bak, duidelijk mooiste MB die er nu te koop is.
Dat is Jaws, en Jaws ruled big time. Vele malen harder dan een vlag van wat was het ook alweer..oh ja, een of andere flut provincie ergens met wat opstandig volk.
Straks een onafhankelijke staat!!
maar voorlopig een gewest indd