XXL Nutrition

Met welke middelen en doseringen bereik je dit fysiek?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank, ik las het ff door en het is idd 10+ gram test per week. Dit betekent toch ook dat het niet alleen test is maar ook overige compounds bold mast primo tren etc. Of zie ik dit niet goed?
Zoals je kunt lezen test hij op veel dingen negatief. Positief op test en tren

Rustig mensen denk aan jullie anabolenhart die kan al niet meer veel hebben. Nee maar ff serieus nu. Heb de vraag waarschijnlijk verkeerd gesteld. Ik vroeg mij alleen af of dit fysiek te behalen is met lichte kuurtje zoals (500mg test e + 200mg mast e) of zul je hier zwaarder voor moeten kuren? Als je puur naar zijn stats kijkt zijn deze niet heel indrukwekkend. 183cm 93kg vetpercentage ?

Makkelijk natty te behalen zegt ze :roflol: Net als mike ohearn zeker. Jarenlang heeft die natty naar zijn fysiek toegewerkt volgens de truenatural methode van mister10.

Mensen willen tegenwoordig geen moeite meer doen om zo'n fysiek daadwerkelijk te behalen!

En jij hebt er ook geen verstand van.

:windup:

• Topic Starter Topic Starter
Mensen willen tegenwoordig geen moeite meer doen om zo'n fysiek daadwerkelijk te behalen!

:windup:

2kijww.jpg

Mensen als je keihard traint en echt de wil hebt kun je dit natty bereiken!!!!

Laten we eerlijk zijn, dit fysiek is makkelijk natty te behalen. Je moet gewoon je best er voor doen, en dan niet een paar maanden maar jaren!
Dit. Jullie doen allemaal alsof dit zo bijzonder is. Kijk jezelf eens aan in de spiegel en vraag jezelf af: is dit nou echt zo moeilijk te behalen als je gewoon een aantal jaar je best doet? Gewoon consistent blijven trainen, je best doen en het hard genoeg willen.

@Poepiemonster : laat jouw licht eens schijnen over deze fysiek: haalbaar met genoeg wilskracht? :D

Het lijkt mij dat het licht van de man die er boeken over schrijft en er verstand van heeft wel genoeg is.. Maarja, de mensen die makkelijk en snel willen zullen wel gewoon met een bord voor hun kop blijven en denken dat het niet haalbaar is.

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt mij dat het licht van de man die er boeken over schrijft en er verstand van heeft wel genoeg is.. Maarja, de mensen die makkelijk en snel willen zullen wel gewoon met een bord voor hun kop blijven en denken dat het niet haalbaar is.

Ik ben het bijna altijd met deze man eens maar ik moet er soms van kotsen hoeveel mensen er in zijn kont kruipen. Alsof hij de herrezen messias is die altijd gelijk heeft..

Nee toch geen niet natty/natty discussie?
Er zijn er maar weinig die een dergelijk fysiek kunnen bouwen op eigen kracht..ook als voeding/training/rust in orde zijn..voor jaren. Kom op zeg :D ik denk dat er onderschat word hoeveel massa hier op zit

• Like
Waarderingen: Pren
Sinds ik Creatine gebruik maak ik de gains van mijn leven. Dit fysiek is door middel van veel whey en creatine makkelijk te behalen, helaas ben je dan geen natty meer maar heb je wel dit fysiek!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven