MuscleMeat

Methandrostenolon Russisch Dbol..???

Status
Niet open voor verdere reacties.

pracht

Cool Novice
Waardering
0
hey dag allemaal heb een klein vraagje. ???

Kent iemand het merk "Akrihin"> Methandrostenolon een Russische dbol 5mg wit potje.
Voor mij nl erg onbekend en kan helaas geen foto bij sturen,zou van Generic supplement vandaan moeten komen..geloof er geen reet van.
Generic heeft goeie spullen en heeft een orginele etiket,in dit geval is dit niet zo.

Heeft iemand ervaring met dit merk? ???
Kent iemand het merk?

Graag wat reacties hierover.
Pracht

die zijn er iid, maar ik weet niet hoe die potjes eruit zien.

Pumpin' zei:
die zijn er iid, maar ik weet niet hoe die potjes eruit zien.
Die potje's zijn niet zo groot en idd wit maar daar zit ook nog een label op probeer anders eens ff een camera te regelen.

Ik heb ze wel gehad die dianabols (akrihin/akpuxuh) maar deze zitten in strips met ieder 10 stuks met 10 strips per doosje. Dit is wel betrouwbare dianabol.

Ik heb wel op Amerikaanse sites gelezen dat er daar fake akrihin in potjes circuleerd, maar ik ben ze hier nog nooit tegengekomen.
Ik dacht dat ze vroeger wel in potjes verkrijgbaar waren daarin zaten dan 100 stuks, maar dat is weer een lange tijd geleden. Dus of je hebt een heel oude batch of je hebt fakes.

Ik heb hier zo'n potje nog staan in mijn snoeptrommel
Zal wel ff een foto fixen voor je
ff een digi regelen

de meest voorkomende russische d-boll

Akrihin potten van 300 en van 200 tabs Hoofdzakelijk gemaakt voor de export
Akpuxuh Ook de producent van akrihin Akpuxuh levert doosjes van 100 tabs in strips van 10.
Peaktop gemaakt door bioreaktor Ook doosjes van 100 tabs in strips van 10 stuks

De potten van Akrihin met 300 tabs zijn een lange tijd veel nagemaakt. (echte zijn nog steeds in omloop) de nepperds bevatte vaak metthyl test.

Van de potten van 200 zijn nog geen fakes en ditgeld ook voor de strips,

• Topic Starter Topic Starter
Thx guys!!

pracht zei:
hey dag allemaal heb een klein vraagje. ???

Kent iemand het merk "Akrihin"> Methandrostenolon een Russische dbol 5mg wit potje.
Voor mij nl erg onbekend en kan helaas geen foto bij sturen,zou van Generic supplement vandaan moeten komen..geloof er geen reet van.
Generic heeft goeie spullen en heeft een orginele etiket,in dit geval is dit niet zo.

Heeft iemand ervaring met dit merk? ???
Kent iemand het merk?

Graag wat reacties hierover.
Pracht

wat ik niet helemaal begrijp is het volgende. je zegt het merk akrihin, maar het komt bij generic supplements vandaan?? het is toch OF het 1 OF het ander, toch niet allebei??

• Topic Starter Topic Starter
Dat is dus wat ik niet begrijpt hij geeft mij een potje Dbol zegt dus dat het daar vandaan komt,staat dus absoluut niet vermeld dus is wel duidelijk dat het daar niet vandaan komt.
Maar idd het merk Akrihin staat erop wat ik dus niet ken..Mij vraag was dus of mensen daar wel ervaring mee hadden/hebben,snap ie.
Maar jij hebt wel ervaring met het merk...
of had je verder niets te melden??

:D

Groeten Pracht

pracht zei:
Dat is dus wat ik niet begrijpt hij geeft mij een potje Dbol zegt dus dat het daar vandaan komt,staat dus absoluut niet vermeld dus is wel duidelijk dat het daar niet vandaan komt.
Maar idd het merk Akrihin staat erop wat ik dus niet ken..Mij vraag was dus of mensen daar wel ervaring mee hadden/hebben,snap ie.
Maar jij hebt wel ervaring met het merk...
of had je verder niets te melden??

:D

Groeten Pracht

ik ben geen expert bro, maar nu je mij er toch om vraagt... ik vind het een vaag verhaal.... dat wil zeggen dat ik twijfel aan die leverancier waar je het vandaan hebt (de echtheid) misschien helpt het om een foto te zetten??

ik ken Akpuxuh, dat is echt goed spul.
Raad ik iedereen aan, van klein tot groot! (kleine mensen moeten groot worden niet)

ik heb zelf ook een potje thuis van akrihin.. Methandrostenolon er zitten 300stuks in van 0.5 mg...
k ben nu 1week bezig met slikken maar merk er nog niet eg heel veel van.. aleen wel meer energie en een klijn beetje meer power!
k hoop wel dat het de echte is.. op interned staan ook plaatjes ervan maar aleen van 100stuks dus k weet niet of dit de echte is want k las net dat er ook neppe in omloop waren....

ik heb zelf ook een potje thuis van akrihin.. Methandrostenolon er zitten 300stuks in van 0.5 mg...
k ben nu 1week bezig met slikken maar merk er nog niet eg heel veel van.. aleen wel meer energie en een klijn beetje meer power!
k hoop wel dat het de echte is.. op interned staan ook plaatjes ervan maar aleen van 100stuks dus k weet niet of dit de echte is want k las net dat er ook neppe in omloop waren....
Online!

Chemical zei:
de meest voorkomende russische d-boll

Akrihin potten van 300 en van 200 tabs Hoofdzakelijk gemaakt voor de export
Akpuxuh Ook de producent van akrihin Akpuxuh levert doosjes van 100 tabs in strips van 10.
Peaktop gemaakt door bioreaktor Ook doosjes van 100 tabs in strips van 10 stuks

De potten van Akrihin met 300 tabs zijn een lange tijd veel nagemaakt. (echte zijn nog steeds in omloop) de nepperds bevatte vaak metthyl test.

Van de potten van 200 zijn nog geen fakes en ditgeld ook voor de strips,

Bro,

Dit is niet waar, ik weet 100% zeker dat Akrikhin (= Akpuxuh) alleen dbols in strips maakt. Dit zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van de potjes waar Akrihin opstaat, maar deze zijn niet door Akrikhin / Akpuxuh gefrabiceerd..

[Link niet meer beschikbaar]

Grt. Rico

methandrostenolon

ik heb het zelf en ik vind het best wel goed.
bijwerkingen heb ik niet duss :D

er staat een foto van het potje, ten minste als we het over dezelfde hebben in de gallerij echt of nep!

kijk daar maar eens

@---> frikkel en dennie; Jullie reageren op een topic van bijna 2jr oud. ;)

Oud topic alweer, Zelfs latin Spirit was nog van de partij:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven