AndroidHealthClinic

Methandrostenolon Russisch Dbol..???

Status
Niet open voor verdere reacties.
pracht zei:
hey dag allemaal heb een klein vraagje. ???

Kent iemand het merk "Akrihin"> Methandrostenolon een Russische dbol 5mg wit potje.
Voor mij nl erg onbekend en kan helaas geen foto bij sturen,zou van Generic supplement vandaan moeten komen..geloof er geen reet van.
Generic heeft goeie spullen en heeft een orginele etiket,in dit geval is dit niet zo.

Heeft iemand ervaring met dit merk? ???
Kent iemand het merk?

Graag wat reacties hierover.
Pracht

Ik heb ze ook gehad!!! Prima spul. In witte potjes met 300 stuks erin 5mg!!!

@jp79 je leest wss de voorgande posts niet :) want tis een zeer oud topic van bijna 2 jaar geleden ;)

pimpdog zei:
@jp79 je leest wss de voorgande posts niet :) want tis een zeer oud topic van bijna 2 jaar geleden ;)

Verrek ja ik let helemaal niet op de datums... Deze topic stond bovenaan dus ging ervauit dat dit een nieuwe was..

hey dag allemaal heb een klein vraagje. ???

Kent iemand het merk "Akrihin"> Methandrostenolon een Russische dbol 5mg wit potje.
Voor mij nl erg onbekend en kan helaas geen foto bij sturen,zou van Generic supplement vandaan moeten komen..geloof er geen reet van.
Generic heeft goeie spullen en heeft een orginele etiket,in dit geval is dit niet zo.

Heeft iemand ervaring met dit merk? ???
Kent iemand het merk?

Graag wat reacties hierover.
Pracht
ja ik weet dat methandrostenolon in een potje van 300 zitten met in zwaten letters AKRIHIN op een blauw etiket gedrukt licht en donkerblauw de methandrostenolon staat groot op het etiket ..ookeee.dan wat ik wel weet is dat je verschikelijk agresief wordt neem het met maten er sta ook op o.oo5 dat wil niets zeggen over de mg maar het is een beest van een tab john

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven