Meuhk
Novice
- Waardering
- 0
- O nee weer een n00b die gaat proberen af te vallen -
Eventjes beginnen met me voor te stellen best? (Eerste post, hoe spannend...) Ik tel zo'n 19 zomers en fitness nu zo'n 2 jaar. In het begin was dit een erg leutig tijdverdrijf nu ga ik meer en meer voor extra kracht en spieren. Echter heb ik ook al ongeveer heel mijn leven overgewicht, dit schommelt vaak maar nu is het me toch teveel geworden. Ik ben zo'n 1,80 meter groot en weeg momenteel zo'n 112 kg! De grootste vetopslag op mijn lichaam is mijn buik...
Heb ik al een goed doordacht plan? Neen.
Wat doe je al voor oefeningen?
Omdat ik geen geweldig grote fan ben van losse gewichten train ik eigenlijk vooral met apparaten en soms met dumbbells, hier een greep uit mijn oefeningen met gewichten:
David legpress: 130 kg (10 reps),
Dumbbell Flat Bench Press) 18 kg in elke hand (Dit is niet echt pieken)
David Bench Press: 50 kg
Concentration Curl: 16 kg (Dit is alles uit de kast halen)
Lach wat je wilt, ik ben er trots op :-)
Mijn lijstje om te doen omvat momenteel: Voedingsschema, Trainingsschema,
foto's.
En natuurlijk proberen te slagen voor alle herexamens die ik moet herdoen!
Bewerking 1:
Goed Foto's Bijgeplaatst. Eigenlijk ben ik daar niet zo happig op... (Maar wel duidelijker voor jullie en waarschijnlijk interessanter om te volgen?) Vooral de foto van de zijkant is iets waar ik toch wel ... vanaf wil!
De komende dagen zal ik mijn trainingsschema posten en een voedingsschema :-)
Greetz!
Eventjes beginnen met me voor te stellen best? (Eerste post, hoe spannend...) Ik tel zo'n 19 zomers en fitness nu zo'n 2 jaar. In het begin was dit een erg leutig tijdverdrijf nu ga ik meer en meer voor extra kracht en spieren. Echter heb ik ook al ongeveer heel mijn leven overgewicht, dit schommelt vaak maar nu is het me toch teveel geworden. Ik ben zo'n 1,80 meter groot en weeg momenteel zo'n 112 kg! De grootste vetopslag op mijn lichaam is mijn buik...
Heb ik al een goed doordacht plan? Neen.
Wat doe je al voor oefeningen?
Omdat ik geen geweldig grote fan ben van losse gewichten train ik eigenlijk vooral met apparaten en soms met dumbbells, hier een greep uit mijn oefeningen met gewichten:
David legpress: 130 kg (10 reps),
Dumbbell Flat Bench Press) 18 kg in elke hand (Dit is niet echt pieken)
David Bench Press: 50 kg
Concentration Curl: 16 kg (Dit is alles uit de kast halen)
Lach wat je wilt, ik ben er trots op :-)
Mijn lijstje om te doen omvat momenteel: Voedingsschema, Trainingsschema,
foto's.
En natuurlijk proberen te slagen voor alle herexamens die ik moet herdoen!
Bewerking 1:
Goed Foto's Bijgeplaatst. Eigenlijk ben ik daar niet zo happig op... (Maar wel duidelijker voor jullie en waarschijnlijk interessanter om te volgen?) Vooral de foto van de zijkant is iets waar ik toch wel ... vanaf wil!
De komende dagen zal ik mijn trainingsschema posten en een voedingsschema :-)
Greetz!
Laatst bewerkt:

. Het viel me gewoon op. Op je vraag : over het algemeen is het idd goed om evenveel in te nemen als je nodig hebt, en dan het verschil te maken met cardio. Dat vergt dan wel de discipline om bijna elke dag wat te cardio'en als je wat sneller wilt afvallen. Indien je gewoon 30 min na je krachttraining gaat fietsen zal het samen met op onderhoud eten, nogal traag gaan, zeker als je weet dat er bij jou toch zeker 20-30 kg af mag. Ik zou in jouw geval iets van een 2000 kcal eten per dag, en dan op trainingsdagen er nog wat cardio bij gooien.