Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
poe seg, weer een shitload aan sets
die 18 repper op je mp zal wel hebben verzuurd![]()
Ja die voelde erg lekker, maar ik vind het uit tillen zo k*t, omdat ik alleen ben, je moet hem achter je hoofd vandaan pakken en dan naar voren tillen, is eigenlijk funest voor je schouders.
ja, als dat een stukje is, is dat niet handig... kan je die bench niet verzetten dan?
of in het squatrack oid
Squatrack zou wel kunnen, maar ben dan denk ik wel weer 10 minuten bezig met alles te verstellen en ben de laatste tijd al steed een kwartier te laat op de sportschool, waardoor alles al snel en gehaast moet om nog enigzins optijd op kantoor te wezen.
Of iemand vragen die je helpt unracken ...lekkere training....heb je nog een bepaald schema of train je gewoon door?
Voorzichtig dan maar met uittillenOf iemand vragen die je helpt unracken ...
, is echt helemaal niemand 's-ochtends, de eerste komt om 8.30 en dan ben ik meestal klaar.Ik zou ehm om 8:30uur uberhaupt niet op willen tillen![]()
je moet dan nog eerder komen, ben 07.00 al op de sportschool

nice man, lijkt wel een beetje op dat hok waar ik train hehe![]()
Ik zat gisteren ook gelijk al na 10min met zere knieën op de fiets. Strange wel, had
daar vroeger nooit last van, nu 3 maanden niet gefietst en hoppa.
Training ziet er weer naar behoren uit kerel
En maakt niet uit wat je zegt, in je shirt zie je er in ieder geval big uit
Je ziet zelfs je delts overgang op je armen, dus dat is nooit slecht

Ja die voelde erg lekker, maar ik vind het uit tillen zo k*t, omdat ik alleen ben, je moet hem achter je hoofd vandaan pakken en dan naar voren tillen, is eigenlijk funest voor je schouders.