Fitness Seller

MHD: building a better body

poe seg, weer een shitload aan sets :D

die 18 repper op je mp zal wel hebben verzuurd :D

• Topic Starter Topic Starter
poe seg, weer een shitload aan sets :D

die 18 repper op je mp zal wel hebben verzuurd :D

Ja die voelde erg lekker, maar ik vind het uit tillen zo k*t, omdat ik alleen ben, je moet hem achter je hoofd vandaan pakken en dan naar voren tillen, is eigenlijk funest voor je schouders.

Ja die voelde erg lekker, maar ik vind het uit tillen zo k*t, omdat ik alleen ben, je moet hem achter je hoofd vandaan pakken en dan naar voren tillen, is eigenlijk funest voor je schouders.

ja, als dat een stukje is, is dat niet handig... kan je die bench niet verzetten dan?
of in het squatrack oid

lekkere training....heb je nog een bepaald schema of train je gewoon door?

ja, als dat een stukje is, is dat niet handig... kan je die bench niet verzetten dan?
of in het squatrack oid

Squatrack zou wel kunnen, maar ben dan denk ik wel weer 10 minuten bezig met alles te verstellen en ben de laatste tijd al steed een kwartier te laat op de sportschool, waardoor alles al snel en gehaast moet om nog enigzins optijd op kantoor te wezen.

Squatrack zou wel kunnen, maar ben dan denk ik wel weer 10 minuten bezig met alles te verstellen en ben de laatste tijd al steed een kwartier te laat op de sportschool, waardoor alles al snel en gehaast moet om nog enigzins optijd op kantoor te wezen.

Voorzichtig dan maar met uittillen :p Of iemand vragen die je helpt unracken ...

lekkere training....heb je nog een bepaald schema of train je gewoon door?

Helemaal geen vast schema, ook qua voeding niet. Ben momenteel echt een ongeleid projectiel, dat moet echt anders, maar moet eerst een paar dingen op orde hebben voordat ik weer een beetje systeem overal in heb. Ik probeer gewoon 4-5 x per week te trainen en elke spiergroep zowiezo 1 x te pakken en rug / borst liefst 2x, want dit zijn mijn slechtste spiergroepen.

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Voorzichtig dan maar met uittillen :p Of iemand vragen die je helpt unracken ...

:D, is echt helemaal niemand 's-ochtends, de eerste komt om 8.30 en dan ben ik meestal klaar.

Ik zou ehm om 8:30uur uberhaupt niet op willen tillen;)

Lekker he schouders trainen!!

Wat is je doel eigenlijk? Droog of gewoon buff?

• Like
Waarderingen: MHD
Ik zou ehm om 8:30uur uberhaupt niet op willen tillen;)

:D je moet dan nog eerder komen, ben 07.00 al op de sportschool

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Lekker he schouders trainen!!

je 1 v/d lekkerde spiergroepen om te trainen

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Wat is je doel eigenlijk? Droog of gewoon buff?

Het allerliefst zou ik droog zijn, maar dat gaat heeeeeeeel moeilijk :(

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Maandagavond 30 min. op de hometrainer gezeten, ga cardio weer proberen op te pakken, want heb maandag een foto van mezelf gemaakt en ben aardig geschrokken er moet dus wat gebeuren. In maart woog ik 115 kg. met een middel op het breedste punt van 96 cm. en momenteel weeg ik 110 kg. met een middel van over de 100 cm., dat is geen goede transformatie, nu was ik een maart ON en nu bijna 8 maanden OFF.

Het k*tte is dat ik direct weer last van mijn knieën heb door het fietsen, ik hoop niet dat dit mijn been training in de weg gaat zitten.

Vanmorgen borst
10 min. crosstrainer
3 kleine oefeningen voor schouders

Incl. DB-press
12x20
12x28
12x36
08x44 (laatste hh duurde wel 10 sec. om hem omhoog te krijgen)
08x40
06x40, direct 05x32

Vlak bank in Smith
3x8x +50 (zal eens vragen of ze hem kunnen smeren, want wat gaat die stroef)

Dippen voor borst
04xbw +04x neg
03xbw +04x neg
03xbw +04x neg

Incl. DB-flyes
14x20
10x20
09x20

Incl. bankdrukken (gewoon voor de pomp)
35x40 15 sec. rust 11x40 15 sec. rust 09x40

15 min. crosstrainer

Zal misschien later op de dag een paar foto's plaatsen van onze gym

Paar foto's van de gym, en eentje waar ik ook op sta, moest op hurken want dat is onze enige spiegel.

gym1.jpg

gym2.jpg

gym3.jpg

nice man, lijkt wel een beetje op dat hok waar ik train hehe:)

Ik zat gisteren ook gelijk al na 10min met zere knieën op de fiets. Strange wel, had
daar vroeger nooit last van, nu 3 maanden niet gefietst en hoppa.

Training ziet er weer naar behoren uit kerel

En maakt niet uit wat je zegt, in je shirt zie je er in ieder geval big uit :D
Je ziet zelfs je delts overgang op je armen, dus dat is nooit slecht

nice man, lijkt wel een beetje op dat hok waar ik train hehe:)

Het is niet zo groot, maar wel mooi vind ik, veel oud spul, alles nog met kettingen, moet denk ik wel weer eens olie op.

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Ik zat gisteren ook gelijk al na 10min met zere knieën op de fiets. Strange wel, had
daar vroeger nooit last van, nu 3 maanden niet gefietst en hoppa.

Training ziet er weer naar behoren uit kerel

En maakt niet uit wat je zegt, in je shirt zie je er in ieder geval big uit :D
Je ziet zelfs je delts overgang op je armen, dus dat is nooit slecht

Ja, ga vanavond denk ik een standje lager op de hometrainer, want heb geen zin dat het mijn beentraining in de weg gaat zitten. In shirtje lijkt het wel een beetje als ik precies onder een lamp sta, maar als ik dat shirtje uit doe, vooral na een dag eten :(

Zonet rug triceps getraind, ben een beetje griepig / verkouden, had beter niet kunnen trainen, want was een k*ttraining

Pullups
2x2xbw
3x1xbw

Barbell row met static hold
1x10x70
3x09x100

Latpulley naar borst voeten inhaken
9x50
9x70
9x85
6x85

Deathlift
6x90
6x120
6x140
4x160

EZ-bar skullcrusher
10x +20
2x8x +30

Dippen
3x8xbw

Bruut hardcore hok op de foto's! En je bent zelf ook een behoorlijk buffel!:thumbs:

ff rust pakken maat

Benen

Squat
1x10x60
7x12x100
1x11x100

Lunges 5 hh per been met 14 kg. DB
2 setjes, 5L 5R 5L 5R

Legex.
2x12x20

Staande 1benige Leg curl
12x10
12x15

SLDL
2x12x90

SS staand en zittend kuitheffen
4x 10x60 met 08x50

40 a 70 kilo zou je ook kunnen cleanen en dan MP'en toch?

Terug
Naar boven