Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker veel reps op je presses !
best wel sterke arm training ook
Vanmorgen benen, vanmorgen 109,7 kg. zwaar / log / vochtig, voel alweer een cutsessie aankomen

Dat was hem, maar nu zit ik met de volgende vragen, wat is verstandig;
-Nu vanaf altijd met kneewraps trainen, waardoor ik waarschijnlijk meer gewicht kan verplaatsen, maar mijn knieën zullen zwakker worden. Of weer terug zonder wraps en lichter trainen en hopen dat de knieën weer herstellen, maar weet zeker dat ik zonder niet de gewichten zal kunnen pakken als met.
-Zal ook nog even glucosamine bestellen, misschien helpt dit tegen pijnlijke knieën, zit hier ook verschil in of kan ik gerust bij het kruidvat halen ??
Bedankt Robke, maar het voelde zo lekker met die kneewraps om, maar ja beter is natuurlijk zonder wraps, maar weet zeker dat het 25-50 kg. scheelt op bepaalde oefeningen
Als je louter kijkt naar hypertrophy op je quads zou het natuurlijk logisch zijn om
wraps te gebruiken, meer kilo's en meer reps = meer groei. Tja ...
Misschien moet je dan gewoon wat lichter blijven zonder wraps en wat zwaarder
gaan met wraps. Eigenlijk 2 aparte oefeningen ervan maken.

Kneewraps gebruik ik vanaf 120 kilo squat.
Mijn knieeen zijn verrot dankzij jarenlang vechtsport.
Als ik jouw was deed ik ze altijd om.
jou log ook eens volgen, succes!
vind je het moeilijk schoon te eten?
), maar nu echt. Ga ook 1-2 weken wat anders trainen niet tot maximaal, meer spierconditie en pomp en meer cardio.
MHD zei:Nog een rugoefening, je gaat op een bankje zitten tussen twee pulley's en dan zet je de handvaten bovenin en trek je deze met een indraaiende handbeweging naar je heupen toe.