Fitness Seller

MHD: building a better body

Ik pas ook geen enkele broek meer, als ik groei gaat mijn middel het hardst als ik cut gaat er niks van mijn middel af word er ziek van

Strange dat je over de 100cm gaat op je mid trouwens. Adhv je pic in je andere
log zou je dat echt niet zeggen. Je hebt geen love handles of niets ...

• Topic Starter Topic Starter
Strange dat je over de 100cm gaat op je mid trouwens. Adhv je pic in je andere
log zou je dat echt niet zeggen. Je hebt geen love handles of niets ...

Reken er maar op dat ik die wel heb vooral achter daar zit wel over de 30 mm vanmorgen zijkant gemeten die zat tussen 17 en 24 mm maar zoek een andere huidplooimeter met een veer of zo want als ik vier keer achter elkaar meet komen er vier verschillende uitslagen wat ook frustrerend werkt. Oh ja die foto was de lichtinval erg goed in normaal daglicht uit het raam ziet het er niet uit

30 mm heb ik ook wel gehad net onder de schouderbladen, amper te meten. zit hem gewoon in je genen.....gewoon een keertje diep gaan is de oplossing, dan zal het daar ook stukken minder worden.
merk nu wel dat het er niet echt meer bij komt op die plek....gelukkig:)

30 mm heb ik ook wel gehad net onder de schouderbladen, amper te meten. zit hem gewoon in je genen.....gewoon een keertje diep gaan is de oplossing, dan zal het daar ook stukken minder worden.
merk nu wel dat het er niet echt meer bij komt op die plek....gelukkig:)

Hoop ooit de discipline te krijgen om dat rot vet weg te krijgen.

Vrijdag rug en schouders, weet niet meer wat ik gedaan heb

Vanmorgen borst en armen, voelde me erg goed, zit echt in een achtbaan dan voel ik me goed dat k*t etc.

10 min. opwarmen crosstrainer

incl. DB-drukken
20x16
15x26
12x36
08x44 + 01x44

Bankdrukken omgekeerde greep (voelde lekker voor borst, minder voor schouders)
15x30
15x40
15x50
15x60

PeckDeck, maar dan als een soort fly pakken, dus niet ellebogen naar melkaar toe drukken
3 setjes met 35 kg. (7 hele hh, 7 halve hh bovenin, 7 hele hh, 7 halve hh bovenin, dit is 1 set)

conc. DB-curl
12x14
06x24 + 2x neg.

staande EZ-bar curl met FatGripz
15x+30, 5x+30, 2x+30

Incl. Skullcrusher met EZ-bar
15x+10
12x+20
08x+30
07x+30

Triset Dippen, met tricepsstrekken boven hoofd en touwtjes
09xbw, 08x25, 08x10
06xbw, 08x25, 08x10

15 min. crosstrainer (bpm 150)

totale tijd krachtraining 45 min.

vandaag balansdag :D

ziet er lekker uit kerel !

die omgekeerde greep bench lijkt me maar :eek: :D

nette training, ja die omgekeerde grip deed jekko ook v/d week in de gym.....zal hem eerders ook is gaan proberen.

Lekkere training! Omgedraaide greep ook wel eens gedaan, schijnt goed te zijn voor bovenkant, maar voelde als een echte blessuregevoelige oefening, dus doe hem niet meer.

Lekkere training! Omgedraaide greep ook wel eens gedaan, schijnt goed te zijn voor bovenkant, maar voelde als een echte blessuregevoelige oefening, dus doe hem niet meer.

Ja, denk ook dat ie erg blessuregevoelig is, daarom beste niet zwaar te doen.

Vanmorgen even iets anders gedaan,

1st benen, kort 25 minuten totaal, niet zwaar, wel lekker.

SS leg.ex. met liggende legcurl (geen rust tussen SS)
3 setjes, 12x20 (tenen naar melkaar toe, bovenin vasthouden) en 12x20 (rustig)

Trisetje Squatten met Hacksquat (benen naast melkaar en kont tegen kuiten) en opstappen

2 setjes, 10x80, 10x50 en 10x 2DB's van 10 kg. (per been), zuurstoftekort

SS staande legcurl met DB-STLD

2 setjes, 12x15 met 12x32

Dat was mijn beentraining totaal dus minder dan 25 min.

Daarna voor het eerst in mijn leven 60 min. kickbokstraining, was erg leuk. Voelde me wel wat een stumper want coördinatie is niet helemaal top, maar een erg lekker gevoel na de tijd, ga het zeker vaker doen.

Tjees ... dat lijkt me het conditioneel zware beenwerk ;)

Als je van kickboks trainingen niet droog wordt; gaat het nergens door :)

niet slecht voor je stofwisseling, ff 60 min training kickboxen na je krachtsessie. lekker intensief zeker?

Tjees ... dat lijkt me het conditioneel zware beenwerk ;)

Als je van kickboks trainingen niet droog wordt; gaat het nergens door :)

inderdaad

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

niet slecht voor je stofwisseling, ff 60 min training kickboxen na je krachtsessie. lekker intensief zeker?

Ja, zat na het douchen en een autorit van 20 min. nog te zweten toen ik op kantoor was, ook sneller honger voor de maaltijden. Was echt leuk, gaat veel sneller voorbij dan op de hometrainer zitten.

je log loopt als een trein :D goede trainingen. Aangepaste voedingsschemaziet er ook top uit.

je log loopt als een trein :D goede trainingen. Aangepaste voedingsschemaziet er ook top uit.

Moet eerlijk bekennen dat ik nog maar twee dagen zo gegeten heb. Vandaag ziet het er ongeveer zo uit;

5 ei-eiwitten
1 heel ei
50 gram brinta
40 gram rozijnen

PreWO unleash

PostWO
1 banaan
30 gram bcaa-blast
10 gram glutamine
1 ampul aminos

maaltijd 2
50 gram rijst
roerbakgroente
150 gram kipfilet

maaltijd 3
50 gram rijst
roerbakgroente
150 gram kipfilet
1 glas halfvolle melk
1 boterham met pindakaas

maaltijd 4
200 gram kogelbiefstuk
1 grote el pindakaas

Maaltijd 5
150 gram rundergehakt
aardappelen
broccoli

Maaltijd 6
30 gram noten
50 gram casseine eiwit

En tussen maaltijd 5 en 6 ga ik waarschijnlijk wat pure chocolade opvreten en misschien wel meer :D

Voeding kan beter, de ene dag is het goed de andere ietsje minder, ach ja heb wat dingen aan mijn hoofd en het moet nog wel leuk blijven.

Trouwens leuk dat je weer even komt kijken Kuki

Ach ja ene dag wat minder ene dag wat meer. Moet allemaal kunnen. Ga je echt niets op verliezen. Hey maar ik zie dus dat je redelijk vroeg op de dag trained. Heb je dan nog wel goed energie om zwaar te knallen aangezien je dan pas net 1 maaltijd benuttigd hebt. Dat is waar ik zelf altijd moeite mee had. Moet zelf zeker 3 maaltijden door mijn maag hebben voordat ik wat kan tillen.

Ach ja ene dag wat minder ene dag wat meer. Moet allemaal kunnen. Ga je echt niets op verliezen. Hey maar ik zie dus dat je redelijk vroeg op de dag trained. Heb je dan nog wel goed energie om zwaar te knallen aangezien je dan pas net 1 maaltijd benuttigd hebt. Dat is waar ik zelf altijd moeite mee had. Moet zelf zeker 3 maaltijden door mijn maag hebben voordat ik wat kan tillen.

Ik doe het nu al 2 jaar om 7 uur trainen de ene keer gaat het beter dan de andere keer. Zaterdag train ik altijd om 13.00 heb het idee dan wel sterker te zijn.

train altijd om half 3, is echt ideale tijd voor mij in avond ben ik moe en ochtend ook :roflol:

Training van gisteravond, want ik kan zaterdag niet, veel last van spierpijn van de kickboxtraining. Gewichten weet ik niet meer, maar niet zwaar, wel intensief.

SS face pull met straight arm pulldown
Latpulley smal naar borst voor het apparaat zitten
tussen twee Pulleys in zitten en kabels naar melkaar toe trekken
DB-row op incl. bankje liggen twee armen tegelijk, bovenin vasthouden
SS Seated CableRow met BOR in smith

ShoulderPress machine
SideRaises
FrontRaises
BOR reardelt raises
BB-shrugs
Upright Row

training duurde dikke 60 min., beetje last van mijn rechterschouder.

Terug
Naar boven