UPDATE!
VOEDING
Ik hou me niet meer 100% aan mijn schema, maar ik kan nu op gevoel goed aanvoelen wanneer en wat ik moet eten. Gaat prima :-). Ben wel van plan om weer iets meer terug te gaan naar mijn oorspronkelijke schema, maar het is wel goed gegaan deze laatste 2 weken.
KRACHTTRAINING
In de zomermaanden is KT bijzaak, tennis is dan nummer 1 voor mij. Ik probeer het wel bij te houden zo vaak als het kan. Maar als ik 6 keer per week 2-3 uur tennis bijvoorbeeld dan kan ik beter geen KT doen vind ik. Na de zomermaanden ga ik uiteraard weer keihard knallen.
CARDIO
Tennis, tennis, tennis, tennis, tennis..... genoeg cardio in ieder geval

.
RUST
Ik slaap elke nacht tussen de 7,5 en 9 uur.
TEVREDENHEID
Het gaat weer de goede kant op! Ik zie ook steeds meer verschil in de spiegel. Helaas blijft er geen indrukwekkend resultaat over qua spiermassa, maar daar kan ik de komende jaren aan werken. Nog 5% of 6% vet eraf en ik ben tevreden over deze cut! Ik zie wel heel goed het verschil al zelf.
METING
Druk op de bijlage om de resultaten te bekijken.
Mijn vriendin heeft het vet% meten op school geleerd maar het kan zijn dat het resultaat iets afwijkt, ze heeft namelijk nog niet heel veel praktijkervaring met het meten van vet%. De huidplooimeters die zij op school gebruikt zijn ook veel professioneler dan de simpele plastic tang die ik heb. Bij haar op school zakken de huidplooimeters automatisch met de gewenste druk in de huidplooi als je ze loslaat, dus dat is wel wat anders.