UPDATE!
VOEDING
Feestje, bier, bacardi. Avondjes met vrienden, chips, biertje. Je snapt wel waar ik naartoe ga :-). Opzich was mijn eten ok maar gewoon teveel uitzonderingen gemaakt deze 2 weken, het is dan ook duidelijk waarom er deze 2 weken zo weinig progressie geboekt is.
De komende weken staan er nog wat van dit soort dagen gepland, maar ik ga proberen om het zoveel mogelijk te beperken. Ik wil niet nog 2 weken weggooien.
KRACHTTRAINING
Ik was het full body schema 2 keer in de week met hoge reps echt spuugzat. Eigenlijk was ik dat al nadat ik het de 1e keer deed, maarja ik dacht 'niet zeiken, maar doorzetten'. Resultaat is dat ik de afgelopen weken veel trainingen heb afgeraffeld. Ik kan nu eenmaal moeilijk dingen met tegenzin doen.
Ik heb nu dus een nieuw schema gemaakt wat veel beter bij me past (zo'n soort schema als dit ga ik in de clean bulk ook volgen). Kort en krachtig, 3 keer per week. De motivatie voor de krachttraining is weer helemaal terug in ieder geval.
CARDIO
Eigenlijk tennis ik alleen nog maar als cardio en dat is ook wel genoeg. Omdat het zulk mooi weer is speel ik super veel, ik denk iets van 8-15 uur per week.
RUST
Ik slaap elke nacht tussen de 7,5 en 9 uur. Dat is dus prima lijkt me. Op een paar nachten na feestjes etc. na.
TEVREDENHEID
Niet tevreden met de resultaten natuurlijk, al vind ik het niet zo dramatisch als het een keer tegenvalt. De enige manier om er iets aan te doen is om de knop weer om te zetten en er vol voor te gaan, dat ben ik dan ook van plan. Ik wil in september gewoon tussen de 12-14% staan zodat ik dan lekker een aantal maanden kan clean bulken. Dat werkt wel motiverend.
METING
Druk op de bijlage om de resultaten te bekijken.
Mijn vriendin heeft het vet% meten op school geleerd maar het kan zijn dat het resultaat iets afwijkt, ze heeft namelijk nog niet heel veel praktijkervaring met het meten van vet%. De huidplooimeters die zij op school gebruikt zijn ook veel professioneler dan de simpele plastic tang die ik heb. Bij haar op school zakken de huidplooimeters automatisch met de gewenste druk in de huidplooi als je ze loslaat, dus dat is wel wat anders.