MuscleMeat

Mijn biceps willen niet?

Je wilt het wss te hard en je doet wss teveel oefeningen of zo.Het kan echt aan veel factoren liggen.Bij de ene blijven de armen achter of borst of rug.Het scheeld van persoon tot persoon en zoals hierboven al aangehaald,op een aparte dag trainen.Kunt het 2 x per week doen,eerste keer zware oefeningen,weinig herhalingen,2de keer in de week,lichtere oefeningen en veel herhalingen om goie pomp te krijgen

---------- Toegevoegd om 02:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:09 ----------

Triceps ook niet verwaarlozen,biceps is 1/3 van de arm,triceps 2/3

Dat laatste is dus onzin.

Da van die triceps of wa,triceps maakt toch een groter deel uit van de arm,das mij altijd verteld,
Ik trainde vroeger mijn biceps altijd voor mijn triceps en biceps ook zwaarder en meer omdat ik echt dikke armen wou,iemand die ook bij mij traint en wedstrijden deed zei me dak me wa meer moest toeleggen op triceps,als ik meer omtrek op mijn armen wou kon ik dit beter verkrijgen door triceps zwaarder te trainen.Denk dat dit trouwens ook in de flex stond.Als dit niet klopt,sorry dan

Laatst bewerkt:
alle tips hier kloppen wel, en niet.
je moet zelf gaan onderzoeken wat het beste voor jouw lichaam werkt.
ben sinds kort met een zelf opgesteld programma begonnen, 3 spiergroepen op een dag, 2 oefeningen per spiergroep en 4 sets per oefening.
waar 2 lichte pompsets in zitten met veel herhallingen dus dat de boel al echt begint te branden en dan 2 zwaar.
elke trainingsdag volgt met een dag rust, en voor mijn lichaam blijkt dit dus al goed aan te slaan.
stel gewoon een programma op en kijk wat dit voor jou doet.

Ja ik denk dat ik mijn biceps ook overtrain, maar ik weet het nog niet zker ik heb eigen altijd mijn bicep oefeningen na een zware rug of borst training gedaan en merk dat mijn armen dan eigenlijk al leeg zijn. Zou ik dit kunnen oplossen door te beginnen met mijn biceps of biceps apart met schouders te doen ofzo. Kheb echt geen idee wat het best kan werken.

Armen op aparte dag trainen en ni achter borst of rug

Da bedoelde ik ook wel

Je moet het ook niet te ingewikkeld maken.
Ook stoppen met denken in weken...veel mensen plannen hun training op basis van een week, dus maandag borst etc etc.
Veel meer van belang is hoeveel tijd er tussen de trainingen zit, je rust dus.
Voor biceps hou ik meestal 4 dagen rust, dus bv maandag biceps, daarna vrijdag weer, hierna dinsdag weer etc etc, je ziet dat het niet een planning per week is maar doorlopend.

Ik heb ook een vrij grote reach ( van vingertop tot vingertop precies 2 meter )

Maar als je goed traint ga je het toch wel zien hoor.
Gewoon volhouden het komt vanzelf !

En natuurlijk goed triceps mee trainen.

Met lange armen is het gewoon heel anders als kleinere mensen met kortere armpjes, zoiets kun je ook niet vergelijken.

Persoon A met korte armen heeft bijv 40 in de armen, om het zelfde "zicht te krijgen" moet persoon B met lange armen al bijna op 45 cm zitten.

Daar verkijk je, je gewoon heel erg op, dus niet kijken, maar meten !!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven